AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Vennine vil gjerne ha fest å vil gjerne at jeg skal være vertinne for dette da jeg har et stort hus å plass til flere. Jeg er 3 måneder gravid å veldig sliten! Jeg sa at jeg ikke orket dette nå. Da sa hun at vennskapet var over om jeg ikke kunne gi litt av meg selv jeg også... Hun er veldig god på mange områder å jeg burde sikkert bare svelge kamelen å holde den festen en kveld. Men jeg kaster opp mye, må sove klokka 22 seinest for å fungere dagen etterpå. (Har også flere barn å ta meg av) råd om løsning? Har vurdert å leie lokale på min regning... Så kan jeg dra hjem kl 21. Anonymkode: e6343...49c
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Hu der må du bare kvitte deg med! Er jo ingen normale mennesker som spør om sånt uten forståelse for at det mest sannsynlig blir et nei! Også er det korona om dagen og du er gravid og har andre barn oppå alt det andre... nei, nei og atter nei. Jeg håper hun får en jævlig bursdagsfeiring utters mutters alene. Drittdame.
Gjest theTitanic Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Du klarer deg bedre uten henne. Hun var da svært lite forståelsesfull
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Ehhhhh, nei. Ditt hus du bestemmer. Venninna di kan ikke kreve at du skal arrangere fest viss ikke du vil. Anonymkode: a871a...93e 30
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Hvorfor i all verden skal du bruke penger for å leie lokale til en fest hun vil ha? Du bør helst bruke penger på den kommende babyen du nå. Jeg mistenker at hun som venninne ryker i løpet av den første tiden du har med baby uansett. Antar hun er barnløs? Anonymkode: f01f3...1fa 31
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Det der er IKKE en venninne! Anonymkode: c3a01...8d7 35
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Det er jo urimelig av henne å be om. Har hun gjort deg noen/mange store tjenester siden hun mener du skylder henne såpass? Anonymkode: 9ae5f...69e 10
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 Dette er trolling.... Anonymkode: ed90e...4dc 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #9 Skrevet 7. oktober 2020 Få deg en ryggrad kvinne !!! slutt å la folk tråkke på deg Anonymkode: 3982e...30b 6
Nymerïa Skrevet 7. oktober 2020 #10 Skrevet 7. oktober 2020 Aldri noensinne har en eneste venninne bedt meg holde fest for henne, jeg har heller ikke spurt om noe sånt. Og jeg og venninnene er i 40-årene. Er dette vanlig i omgangskretsen din, TS, siden du ikke reagerer på forespørselen i seg selv? Uavhengig av graviditeten så er jo dette merkelig atferd både av venninna di og deg. 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 Hun er barnløs ja.. Har tre hunder da å sier de krever like mye, å hun orker fortsatt fest. Selv da de var valper å bjeffet om natten. Hun hjalp meg veldig mye med flytting da jeg flyttet inn i huset. Kanskje defor hun føler jeg skylder henne det. Jeg er nok en noe konfliktsky person ( merk veldig) TS Anonymkode: e6343...49c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #12 Skrevet 7. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er barnløs ja.. Har tre hunder da å sier de krever like mye, å hun orker fortsatt fest. Selv da de var valper å bjeffet om natten. Hun hjalp meg veldig mye med flytting da jeg flyttet inn i huset. Kanskje defor hun føler jeg skylder henne det. Jeg er nok en noe konfliktsky person ( merk veldig) TS Anonymkode: e6343...49c Du skylder henne ikke en fest pga flytting. Å true med å bryte vennskap har forøvrig ingenting med vennskap å gjøre. Anonymkode: 0f02d...d96 32
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Skrevet 7. oktober 2020 Hvorfor i all verden skal du være vertinne og ha fest hennes i ditt hus? Dummeste jeg har hørt hele dagen! Hun får vel leie lokale og være vertinne sjøl på den jævla festen sin! Drit i den dama, TS! Anonymkode: 0477d...7f3 11
Frøkensina Skrevet 7. oktober 2020 #14 Skrevet 7. oktober 2020 Selv om du skylder henne en tjeneste så kan hun IKKE forlange at du skal la henne holde fest i ditt hus. Aldri hørt om noe sånt enten man har barn eller ikke, dette er veldig frekt av henne og hun manipulerer deg jo! Bare si nei, sånne venner vil man ikke ha uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #15 Skrevet 7. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennine vil gjerne ha fest å vil gjerne at jeg skal være vertinne for dette da jeg har et stort hus å plass til flere. Jeg er 3 måneder gravid å veldig sliten! Jeg sa at jeg ikke orket dette nå. Da sa hun at vennskapet var over om jeg ikke kunne gi litt av meg selv jeg også... Hun er veldig god på mange områder å jeg burde sikkert bare svelge kamelen å holde den festen en kveld. Men jeg kaster opp mye, må sove klokka 22 seinest for å fungere dagen etterpå. (Har også flere barn å ta meg av) råd om løsning? Har vurdert å leie lokale på min regning... Så kan jeg dra hjem kl 21. Anonymkode: e6343...49c Dette ga ingen mening. Hun kan ikke kreve at du skal stille ditt hus å hjem til posisjon for hennes fest, og attpåtil forlange at du skal være vertinnen hennes. Det er jo galskap. Om dette ikke er trolling så kan du være ganske betryggende på at hun er ikke ei venninne med riktig verktøykasse til den ene skruen eller den andre. For det er ingen oppegående mennesker som setter slike krav, å avslutter ett vennskap fordi de ikke får ett gratis plass å holde festen sin. Anonymkode: 846b4...d0f 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennine vil gjerne ha fest å vil gjerne at jeg skal være vertinne for dette da jeg har et stort hus å plass til flere. Jeg er 3 måneder gravid å veldig sliten! Jeg sa at jeg ikke orket dette nå. Da sa hun at vennskapet var over om jeg ikke kunne gi litt av meg selv jeg også... Hun er veldig god på mange områder å jeg burde sikkert bare svelge kamelen å holde den festen en kveld. Men jeg kaster opp mye, må sove klokka 22 seinest for å fungere dagen etterpå. (Har også flere barn å ta meg av) råd om løsning? Har vurdert å leie lokale på min regning... Så kan jeg dra hjem kl 21. Anonymkode: e6343...49c La henne «dumpe» deg. Herlig heten! Folk kan nå ikke forvente at de får holde fest hos noen andre! Høres ikke ut som mye til venninne å ta vare på. Anonymkode: 508bc...a34 4
Leeloo Skrevet 7. oktober 2020 #17 Skrevet 7. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er barnløs ja.. Har tre hunder da å sier de krever like mye, å hun orker fortsatt fest. Selv da de var valper å bjeffet om natten. Hun hjalp meg veldig mye med flytting da jeg flyttet inn i huset. Kanskje defor hun føler jeg skylder henne det. Jeg er nok en noe konfliktsky person ( merk veldig) TS Anonymkode: e6343...49c Du skylder henne til nød en flytting, eller en pizza og litt øl, men å holde fest i ditt hus med deg som vertinne? Nope! Har hun en gitt dato festen skal holdes? Uansett når det er er du «dessverre bortreist». Kommer ikke over hvor frekke, urimelige og virkelighetsfjerne enkelte kan være 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #18 Skrevet 7. oktober 2020 jeg hadde sagt "takk og farvell, vennskapet var over i det du stilte det ultimatumet når jeg er gravid og mye dårlig" Anonymkode: 23416...b05 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #19 Skrevet 7. oktober 2020 For en rævva venninne... man truer ikke med vennskapet når man ikke får viljen sin altså, makan! Bare fordi du fikk hjelp til flytting så skylder du ikke henne å gjøre ting hun krever! Si nei, å at dette ikke er åpent for diskusjon mer. Anonymkode: bc986...9ab 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #20 Skrevet 7. oktober 2020 Synes ts er kjip her. Du fikk tross alt viktig hjelp med å flytte inn i huset ditt. Å holde en fest i huset for fin venninne er da en liten gjengjeldelse. Anonymkode: db1c6...65c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå