AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Da jeg skulle hente datteren min i barnehagen, kom en av skolestarter guttene bort til meg, han virket først å bare ville tulle å kastet papirfly på meg. Jeg lo det litt bort, sa hei til han å gikk videre... Da kom han etter meg med et sint blikk å sparket meg alt han klarte i leggen. Det gjorde veldig vondt! Jeg sa til han at dette likte jeg ikke. Da sparket han igjen. Ingen voksne så dette å jeg endte bare med å gå fort bort fra han å fokusere på min egen unge. Han ser nå stygt på meg hver gang jeg kommer... Bør jeg si i fra? Anonymkode: f8455...de9 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg synes du bør si ifra. Anonymkode: 4b4b3...38b 28
Gjest Professor Hvasadu Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Ja, det synes jeg du bør du gi beskjed om. Uansett grunn for at han gjorde det, så kan det være greit å få det på bordet.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg vet jeg kommer til å bli hudfletta nå men må bare spørre likevel: du har ikke tilfeldigvis en annen hudfarge og eller opprinnelse? Hvis det er tilfellet så kan det være at barnet har fått rasistiske holdninger hjemmefra og derfor ser stygt på deg, noe som selvfølgelig skal og bør kunne slås hardt ned på. Anonymkode: b3f1e...6a0 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Jeez. For en jævla skiitunge Anonymkode: e158f...f94 4
Nokia Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Du burde nok ha sagt med streng stemme til barnet: "Sånt gjør man ikke!" og forklart at det ikke er greit å sparke/være slem. Vanskelig å "ta" andre barn, men om man ikke gjør det, lærer de aldri... 9
GammelKaktus Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jeg kommer til å bli hudfletta nå men må bare spørre likevel: du har ikke tilfeldigvis en annen hudfarge og eller opprinnelse? Hvis det er tilfellet så kan det være at barnet har fått rasistiske holdninger hjemmefra og derfor ser stygt på deg, noe som selvfølgelig skal og bør kunne slås hardt ned på. Anonymkode: b3f1e...6a0 Hvor i all verden bor du?? Synes du skal gi beskjed til barnehagen, sikkert et barn med variable utfordringer så er bare godt de får med seg alt. Endret 7. oktober 2020 av FrøkenMånestråle En irriterende skrivefeil :P 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 Lurer på hvordan dine barn blir om dette er noe du bare godtok.... Anonymkode: afd97...7e3 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #9 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Hvor i all verden bor du?? Synes du skal gi beskjed til barnehagen, sikkert et bar nemd variable utfordringer så er bare godt de får med seg alt. ?? Dette forekommer oftere enn du tror. Vi har faktisk hatt ett par tilfeller på nettopp dette i vår barnehage. Barn tar veldig ofte etter foreldrene sine. Anonymkode: b3f1e...6a0 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #10 Skrevet 7. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jeg kommer til å bli hudfletta nå men må bare spørre likevel: du har ikke tilfeldigvis en annen hudfarge og eller opprinnelse? Hvis det er tilfellet så kan det være at barnet har fått rasistiske holdninger hjemmefra og derfor ser stygt på deg, noe som selvfølgelig skal og bør kunne slås hardt ned på. Anonymkode: b3f1e...6a0 Nei jeg er så etnisk norsk som man får blitt. Normalvektig og ser helt vanlig ut... Anonymkode: f8455...de9 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg er så etnisk norsk som man får blitt. Normalvektig og ser helt vanlig ut... Anonymkode: f8455...de9 Normalvektig?😂😂😂 Merkelig ting å skrive. Anonymkode: 925fb...5e9 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #12 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvordan dine barn blir om dette er noe du bare godtok.... Anonymkode: afd97...7e3 Herregud da! Godtar da aldri noe sånt fra mitt eget barn! Nå er det sånn at det er litt anderledes når det ikke er ditt barn, et barn du ikke kjenner i det hele tatt å mange andre står rundt... Anonymkode: f8455...de9 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Normalvektig?😂😂😂 Merkelig ting å skrive. Anonymkode: 925fb...5e9 Har opplevd barn med sterke meninger om overvektige også (hjemmefra selvfølgelig) så skrev det å så det ikke ble et spørsmål senere. Anonymkode: f8455...de9 17
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #14 Skrevet 7. oktober 2020 Hadde gitt så streng beskjed til den drittungen at han aldri hadde sparket en fremmed voksen igjen 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #15 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBrukern skrev: Hadde gitt så streng beskjed til den drittungen at han aldri hadde sparket en fremmed voksen igjen Drittunge faktisk 🤦🏼♀️ Anonymkode: b3f1e...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud da! Godtar da aldri noe sånt fra mitt eget barn! Nå er det sånn at det er litt anderledes når det ikke er ditt barn, et barn du ikke kjenner i det hele tatt å mange andre står rundt... Anonymkode: f8455...de9 Nei, det er ikke annerledes om noen andres barn er VOLDELIG mot deg. Du skal reagere med en gang, ikke bare gå videre. Anonymkode: afd97...7e3 4
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #17 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drittunge faktisk 🤦🏼♀️ Anonymkode: b3f1e...6a0 Ja drittunge. Førskolebarn som ikke har respekt for fremmede voksne, og sparker dem er lite oppdratt og ikke blitt lært basic folkeskikk. De trenger å bli satt på plass Endret 7. oktober 2020 av AnonymBrukern 11
GammelKaktus Skrevet 7. oktober 2020 #18 Skrevet 7. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?? Dette forekommer oftere enn du tror. Vi har faktisk hatt ett par tilfeller på nettopp dette i vår barnehage. Barn tar veldig ofte etter foreldrene sine. Anonymkode: b3f1e...6a0 Har jeg aldri vært borti, men nå bor jeg i by, kan være man er mer oppegående her. Dere har hatt flere tilfeller av at barn går å sparker foreldre med utenlandsk opprinnelse? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normalvektig?😂😂😂 Merkelig ting å skrive. Anonymkode: 925fb...5e9 Ja, herlighet... 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #19 Skrevet 7. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?? Dette forekommer oftere enn du tror. Vi har faktisk hatt ett par tilfeller på nettopp dette i vår barnehage. Barn tar veldig ofte etter foreldrene sine. Anonymkode: b3f1e...6a0 Det er korrekt observert! Da er mitt spørsmål: Er dette barnet etnisk norsk? Anonymkode: ade44...b15 5
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #20 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er korrekt observert! Da er mitt spørsmål: Er dette barnet etnisk norsk? Anonymkode: ade44...b15 For det finnes ingen norske drittunger.. alle må da være utlendinger eller hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå