Gå til innhold

Dagbladet + Hva synes Andreas Mikkelsen er attraktivt hos kvinner og gjør de til gode sexpartnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest artikkelen og vil fortelle hva han og andre menn synes gjør kvinner til gode sexpartnere og er attraktivt hos kvinner?:)

Anonymkode: 4cdaf...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle tre trakk frem at de liker kvinner som har selvtillit og er trygg på egen kropp og seksualitet. Som liker sex selv. 

Komplekser, utrygghet og faking er turn off. 

Vi skulle gunne på. ☺️

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Alle tre trakk frem at de liker kvinner som har selvtillit og er trygg på egen kropp og seksualitet. Som liker sex selv. 

Komplekser, utrygghet og faking er turn off. 

Som man kan jeg signere på dette. Trygghet rundt kropp og det å by på seg selv er attraktivt som f...

Komplekser, utrygghet og faking er faktisk turn off. 

Men dette gjelder vel egentlig også menn, altså fra et kvinnelig synspunkt? 

Anonymkode: 00dfa...eb8

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som man kan jeg signere på dette. Trygghet rundt kropp og det å by på seg selv er attraktivt som f...

Ja komplekser og utrygghet er anstrengende og turn off. 

Faking tror jeg ikke at jeg har opplevd. Isåfall har de faket veldig godt. 😄

Ja det som ble fremhevet som attraktivt er det også andre veien, bare det ikke tipper over til selvopptatt egoisme.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til tross for at kroppen ikke er «perfekt»?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja! Perfekt for hvem? For meg eller deg? Selv om du ikke mener du har perfekt kropp, så kan det hende jeg mener du har det. 

Hvis du ikke har perfekt kropp, så kommer du uansett mye lengre med å late som om at du har det. Trygghet skaper utstråling og sjarm. Jeg vil heller ha en trygg uperfekt kropp, enn en utrygg perfekt kropp.

• Liker 3
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Å være komfortabel med egen kropp betyr mer enn å ha perfekt kropp ble det påpekt av iallefall to. 

Redigert: Alle tre fremhevet dette veldig. At å ha selvtillit og være komfortabel med egen kropp (uansett hvordan den er) og egen seksualitet er utrolig sexy. Han ene kalte det til og med den mest universale enigheten mellom menn. At kvinner som er trygg på egen kropp og seksualitet er utrolig sexy for menn generelt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du? At for dem med uperfekt kropp er det ikke attraktivt med selvtillit??

Anonymkode: 31e8d...287

Skrevet

Har ikke lest artikkelen selv. Men ville bare tipse om at du kan også høre Andreas Mikkelsens synspunkter i podcasten med Iselin Guttormsen. 

Anonymkode: 2e4ad...7ae

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest artikkelen selv. Men ville bare tipse om at du kan også høre Andreas Mikkelsens synspunkter i podcasten med Iselin Guttormsen. 

Anonymkode: 2e4ad...7ae

Hørt den nå, veldig bra! Men han liker fine kropper da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...