AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg mistenker at det finnes noe "lurt" med shampooppskriften (i selgeres favør), siden det skummer aller best jo flere omganger en gnir inn såpe mellom skyllingene. Hvorfor er ikke en shampoonering bra nok liksom? I tillegg har jeg oppdaget at vanlig tyktflytende shampoo lar seg enklere fordele og gi effekt i håret jo mere tyntflytende den er når jeg tar det ut av flaska, så ja, jeg fordeler halvdelen av en full flaske over i en tom flaske, fyller den med såpass lunkent vann at det blander seg jevnt i begge flaskene og dermed får jeg mere ut av shampooen også. Flere som gjør som meg? Anonymkode: a7b82...9c4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Det skummer mer jo renere håret er. Forsøk å vaske håret igjen på kvelden etter å ha vasket det tidligere på dagen, og du vil se hva heg mener Ved første shamponering er det vanligvis produktrester/støv/skitt/fett etc i håret og det fører til at shampooen virker mindre skummete. Anonymkode: fb745...98f 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Første omgang tar bort dritt, produktrester, mens "andre omgang" faktisk vasker hodebunnen din. Ikke noe magisk ved det. Det er det samme om man vasker hendene. Har man f.eks krem eller ekstra mye skitt på hendene, så kan man av og til trenge å vaske de to ganger med såpe. Og noen klarer seg kanskje med en omgang shampoo, men jeg personlig føler meg ikke ren uten to. Nei, jeg vanner ikke ut shampooen, jeg betaler mye penger for den, så jeg liker at den får gjøre jobben jeg betaler for at den skal gjøre. Men funker det for deg og håret ditt blir rent... så funker det for deg Anonymkode: 2afea...6e5
Adara Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Er det en greie? Å vaske håret med Shampoo to ganger? Aldri fått med meg. Jeg bruker forøvrig bar fra lush så jeg trenger ikke tenke på å vanne den ut.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 On 10/8/2020 at 11:46 AM, Adara said: Er det en greie? Å vaske håret med Shampoo to ganger? Aldri fått med meg. Jeg bruker forøvrig bar fra lush så jeg trenger ikke tenke på å vanne den ut. Kommer vel an pa hvor tykt og langt hår man har? Jeg vasker håret annenhver dag, må alikevel bruke sjampo to ganger. Anonymkode: a2df1...250
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 På 8.10.2020 den 11.46, Adara skrev: Er det en greie? Å vaske håret med Shampoo to ganger? Aldri fått med meg. Jeg bruker forøvrig bar fra lush så jeg trenger ikke tenke på å vanne den ut. Bruker også shampobar fra Lush. Vasker håret 2 ganger i uka, og det tar 2 runder før håret er rent prøv å gjøre det to ganger og se om det skummer mer gang nr to (hvis du vasker det annenhver dag eller sjeldnere). Anonymkode: 03ae9...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå