Gjest Jon Are Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Hei dere. Hviken typer mennesker fasinerer dere? Selv blir jeg fasinert av de som skiller seg litt ut fra mengden, slik som single mennesker med hund(hunder), mennesker som trives i sitt eget selskap og som ikke trenger å dra på besøk eller på byen. Mennesker som har god tid og som bruker den til å utforske naturen og dyrene i den. Kort sagt , de som tar seg tid til å glede seg over små ting i hverdagen og som ikke er avhengig av en partner for å være glad og lykkelig. Hva med dere, hvilken typer mennesker blir dere fasinert av? Hilsen fra Jon Are
Lillesøster Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Mennesker med stor innlevelsessans og empati. De legger jeg fort merke til. :storfot:
Gjest kenneth Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 De som - ikke går i stim - er blide uten å være glatte - er ydmyke - brenner for noe (utover sin egen sfære) m.m.
tommeline Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Overskuddsmennesker som får tid og til alt mulig og samtidig alltid er i topp humør og gir av seg selv. Kan være litt slitsomme mennesker i lengden... men ja, jeg blir fasinert!
Lina Skrevet 26. juli 2005 #5 Skrevet 26. juli 2005 utadvendte, sosiale mennesker med en god porsjon humør og sjarm!! men som samtidig er omgjengelig og omtenksome!!
waco Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Men ikke klarer vel å fascinere så mye som ukjente mennesker?
Caramba Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Snille mennesker som bryr seg og som tør å hjelpe andre.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2005 #9 Skrevet 27. juli 2005 Litt av det samme som deg faktisk Jon Are. Jeg blir ikke så fasinert av vanlige , pene og vellykkede mennesker, heller de som skiller seg litt ut. Jeg skriver under på det du skriver.
Rio Skrevet 27. juli 2005 #10 Skrevet 27. juli 2005 De som tenker litt dypere. De som har andre sider å vise av seg selv når man blir kjent med dem. Jeg liker tanken på at der er noe mer i folk enn hva man ser. De som kun har et ansikt er for meg lite spennende. Mindre spennende er også de som ser ut til å være happyhappy døgnet rundt, tilsynelatende problemfrie eller ikke har sosiale antenner. Fascinerende er også de som jeg kan identifisere meg med eller har noe til felles med.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 27. juli 2005 #12 Skrevet 27. juli 2005 Mennesker som får meg til å holde kjeft uten at de ber meg om det. Munnrappe mennesker med andre ord.
Gjest SumoBryter Skrevet 27. juli 2005 #13 Skrevet 27. juli 2005 originale kreative ensomme ulver....
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2005 #14 Skrevet 27. juli 2005 Mennesker som sliter litt som for eks. narkomane.
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2005 #15 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Freakere og/eller nerder. (Deretter signaturen. Ja... Den øverste altså. ) Endret 27. juli 2005 av GreenSky
Gjest Vinga Skrevet 27. juli 2005 #16 Skrevet 27. juli 2005 Mennesker med snille øyne. Da spiller det liten rolle om de ser ut som en mopp ellers.
Gjest seroxata Skrevet 27. juli 2005 #17 Skrevet 27. juli 2005 Folk som tør å være litt sære, uten at det ser tilgjort ut..
Kafka Skrevet 27. juli 2005 #18 Skrevet 27. juli 2005 Hei dere. Hviken typer mennesker fasinerer dere? Selv blir jeg fasinert av de som skiller seg litt ut fra mengden, slik som single mennesker med hund(hunder), mennesker som trives i sitt eget selskap og som ikke trenger å dra på besøk eller på byen. Mennesker som har god tid og som bruker den til å utforske naturen og dyrene i den. Kort sagt , de som tar seg tid til å glede seg over små ting i hverdagen og som ikke er avhengig av en partner for å være glad og lykkelig. Hva med dere, hvilken typer mennesker blir dere fasinert av? Hilsen fra Jon Are ← Jeg likte denne svært godt, Jon Arne; Selv blir jeg fasinert av de som skiller seg litt ut fra mengden, slik som single mennesker med hund Godt bilde det gir Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare her, men jeg kom iallefall til å tenke på et sitat jeg vet om av Mark Twain, når jeg leste innlegget ditt. Always do right. This will gratify some people and astonish the rest. Jeg syns det er svært vanskelig å til enhver tid gjøre det rette selv, men jeg kjennte en gang en som hadde denne evnen. Jeg tror nødvendigvis ikke det er utfallet som gjelder heller, men intensjonen handlingen eller handlingene hadde. De var alltid gode, og det gjorde et enormt inntrykk på meg. Det er et mål verd å jobbe for syns jeg
:-) anna Skrevet 27. juli 2005 #20 Skrevet 27. juli 2005 Enig med Kafka. Mennesker som prøver å være den endringen de ønsker i verden. Mennesker som greier å le i motgang Mennesker som bryr seg om mer enn seg selv og sitt. Mennesker som tør å møte verden med åpent sinn og interesse... enten verden er en tilfeldig gammel mann på en busshodeplass i Oslo eller en øy i det karibiske hav. Mennesker som liker Leonard Cohen Sånne som har sansen for melankoli og triste historier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå