Gå til innhold

Kan dere menn få orgasme uten sædutløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig og vanlig? Evt hvordan får dere til det?

Anonymkode: f4a97...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går. For min del ofte om det er en stund siden og følelsen blir for få stor, kan jeg få det slik at jeg ikke klarer holde igjen orgasmen, men får ikke utløsning. 

Anonymkode: 952d0...1cf

Skrevet

Mannen min kan. Og det ser ut som om han har det helt fantastisk. Han kniper og jeg fikser. 💜

Vi har satt oss inn i hvordan vi får det til og har skrevet om det her.

Skrevet

Menn som har hatt prostatakreft og har fjernet kjertelen har orgasme uten væske. Tørr orgasme. 

Anonymkode: 48c39...8dc

Skrevet

Ja, man bruker en knipeteknikk når orgasmen kommer. Orgasmen blir gjerne like intens, men blodet fra penis går ikke så fort tilbake igjen etterpå. Det er ikke noe farlig, men ved gjentatte ganger kan det bli veldig smertefullt (blueballs). Så pass på å slippe ut trykket jevnlig, for meg så må jeg la utløsningen komme etter tre til fire dager.

Skrevet
1 time siden, Jeg er mann skrev:

Ja, man bruker en knipeteknikk når orgasmen kommer. Orgasmen blir gjerne like intens, men blodet fra penis går ikke så fort tilbake igjen etterpå. Det er ikke noe farlig, men ved gjentatte ganger kan det bli veldig smertefullt (blueballs). Så pass på å slippe ut trykket jevnlig, for meg så må jeg la utløsningen komme etter tre til fire dager.

Får du da mange orgasmer i den perioden, 2-3 dager.

Anonymkode: 3bfb1...a8d

Skrevet

Ja hvis jeg runker meg helt tom kan jeg det. Etter å ha kommet 3-5 ganger, kommer det ikke mere sperm ut.

Anonymkode: 45061...7e1

Skrevet

Nei, det får jeg ikke til... Men jeg kan få utløsning uten orgasme-følelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...