Gå til innhold

Endelig fikk jeg ung uføre! Snart søke om etterbetaling for 6 år tilbake i tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig! Jeg har fått ung uføre 💖 Min fremtid er sikret for alltid og det er godt å tenke på. Og snart skal jeg søke om etterbetaling for 6 år tilbake i tid, håper det går min veg det også. Jeg er spent 🤩 Men, en ting som plager meg litt. Min bror har blitt så frekk mot meg etter han fikk vite dette. Er nedlatende og vanskelig å få tak i. Jeg skjønner faktisk ikke greia, noen andre her i min situasjon? Takk for alle svar 😊

Anonymkode: 3d672...617

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig trolling.

Anonymkode: 8be44...46c

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dårlig trolling.

Visste at noen skulle tro det 😂 Men nei, dette er seriøst. Jeg får så vidt tak i han lenger etter han fikk vite det, og når jeg gjør det så er han kort og avvisende. Ts

Skrevet

Visste at noen skulle tro det 😂 Men nei, dette er seriøst. Jeg får så vidt tak i han lenger etter han fikk vite det, og når jeg gjør det så er han kort og avvisende. Ts

Du avslører deg som troll utifra måten dette legges fram på.

HEI JEG FÅR SNART MASSE PENGER FORDI JEG ER KRONISK SYK OG GLEDER MEG SÅ MASSE FORRESTEN FÅR JEG IKKE KONTAKT MED BROREN MIN VET NOEN HVORFOR 😄😄

Troll. Du prøver bare å skape fordommer mot folk som er ufør.

• Liker 25
Skrevet

Du trenger ikke søke om etterbetaling, det skal gå automatisk :) Skjønner godt at det er deilig å endelig ha stabil økonomi, så gratulerer

Anonymkode: eff81...f61

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig! Jeg har fått ung uføre 💖 Min fremtid er sikret for alltid og det er godt å tenke på. Og snart skal jeg søke om etterbetaling for 6 år tilbake i tid, håper det går min veg det også. Jeg er spent 🤩 Men, en ting som plager meg litt. Min bror har blitt så frekk mot meg etter han fikk vite dette. Er nedlatende og vanskelig å få tak i. Jeg skjønner faktisk ikke greia, noen andre her i min situasjon? Takk for alle svar 😊

Beklager, men på grunn alle emojier så klare jeg ikke å ta deg seriøst:vetikke:

Anonymkode: dca78...13c

• Liker 7
Skrevet

Du avslører deg som troll utifra måten dette legges fram på.

HEI JEG FÅR SNART MASSE PENGER FORDI JEG ER KRONISK SYK OG GLEDER MEG SÅ MASSE FORRESTEN FÅR JEG IKKE KONTAKT MED BROREN MIN VET NOEN HVORFOR 😄😄

Troll. Du prøver bare å skape fordommer mot folk som er ufør.

Er vel du som er troll her som påstår at jeg troller? Jeg skal ignorere deg fra nå av å kun svare de seriøse. Du kan tro hva du vil for min del 😀 Ts

Skrevet

Du trenger ikke søke om etterbetaling, det skal gå automatisk :) Skjønner godt at det er deilig å endelig ha stabil økonomi, så gratulerer

Anonymkode: eff81...f61

Ja, jeg er så glad, har ventet så lenge på dette. Tusen hjertelig takk 💖 Ts

• Liker 1
Skrevet

Er vel du som er troll her som påstår at jeg troller? Jeg skal ignorere deg fra nå av å kun svare de seriøse. Du kan tro hva du vil for min del 😀 Ts

Hvis du ikke troller så er vel den naturlige konklusjonen å hoppe til at broren din er sur og frustrert fordi han ikke synes du er syk nok til å fortjene disse pengene, da. Og det insinuerer du selv utifra hvordan dette er lagt opp.

• Liker 13
Skrevet

Du bor i Norge. Fremtiden din hadde vært sikret uansett. Forskjellen er bare på hvilken måte. Husk at uføretrygd er langt mindre enn folk flest får i lønn. Så du vil oppdage at over tid vil de aller fleste vil dra i fra deg økonomisk. Over et langt liv i arbeidslivet er forskjellen enorm. Men du er sikre mat på bordet og tak over hodet. 

Anonymkode: 4c92a...382

Skrevet

Hvis du er seriøs så hvorfor bruker latterlige emojier som ødelegger hele troverdigheten i innlegget ditt?

Du kan heller komme med nyttige opplysninger som belyser hvorfor du jubler over av å bli ung uføre.

• Liker 2
Skrevet

Folkens: jeg prøvde å forklare dere situasjonen min kort, poenget mitt er spørsmålet om broren min. Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i mine emojier osv. Ts

• Liker 1
Skrevet

Husk å forvalte pengene du får etterbetalt godt. Vanskelig å spare seg opp penger som ufør. 

Anonymkode: a7c4d...f87

Skrevet

Er broren din også ufør?

Anonymkode: a7c4d...f87

Skrevet

Folkens: jeg prøvde å forklare dere situasjonen min kort, poenget mitt er spørsmålet om broren min. Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i mine emojier osv. Ts

Fordi det ødelegger troverdigheten din. Fpf at du skal virke troverdig så bruker man faktisk ikke emojier slik som du har gjort.

At broren din reagerer slik som han gjør er nok fordi han ikke er enig og vet derfor mer om deg enn hva nav gjør. For han så er du ikke syk nok til å bli kvalifisert som ung uføre og har krav på det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det at broren din er frekk mot deg, kan du ikke ta det opp med han? Det kan da ikke være noe å ta opp her hvor ingen kjenner dere og situasjonen rundt.

Endret av Oppland
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor vil du ikke bidra til fellesskapet? Skaff deg en jobb, unnaslunter!

Anonymkode: e34df...8dd

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer for at du var erklært syk og for at du vil være fattige hele livet.

Anonymkode: 45526...fbd

• Liker 1
Skrevet

Sånn med alle andre troll tråder så forsvinner TS på et magisk vis.

ABRA KADBRAAAAA... POOOOOFFF

image-asset.gif

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bor i Norge. Fremtiden din hadde vært sikret uansett. Forskjellen er bare på hvilken måte. Husk at uføretrygd er langt mindre enn folk flest får i lønn. Så du vil oppdage at over tid vil de aller fleste vil dra i fra deg økonomisk. Over et langt liv i arbeidslivet er forskjellen enorm. Men du er sikre mat på bordet og tak over hodet. 

Anonymkode: 4c92a...382

Men nå har ts endelig fått uføretrygd, så da er h*n nok klar for å jobbe også. 

Anonymkode: 430ce...13c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...