Gå til innhold

Hva forteller hårfargen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min erfaring tilsier at de frekkeste og hotteste damene har mørkt/sort hår. Lyse er typisk deilige, men passive i senga. Hva er din erfaring? Er det en sammenheng for menn også?

Anonymkode: 221e0...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jajaja er dere lei å diskutere størrelser nå ? 😂

Anonymkode: 86f6c...3f8

• Liker 9
Skrevet

Hvor mange har du hatt siden du føler du har grunnlag nok til å trekke konklusjon? 

Anonymkode: 608d2...2c3

• Liker 3
Skrevet

Ja stemmer litt det. Jeg har sort hår og er født med sort hår så jeg er en slik dame. Liker å være mystisk og bestemt. Liker å være dirty :)

Anonymkode: c1775...871

• Liker 1
Skrevet

Spennende tema😳

Anonymkode: faf7b...79a

Skrevet

Min erfaring er at blondiner og redheads er gode og snille og at brunetter er slemme. 

Anonymkode: a9de8...fb4

Gjest Alterego666
Skrevet

Man trenger vel ca 1000 individer i testpopulasjonen for å kunne si at den er representativ for den generelle populasjonen.

Spenstig og viril TS!🤟

Skrevet

Vel jeg er 100% blond og er med på alt i senga! Elsker å utforske nye ting og har vært ganske gærn fra ungdomsåra. 

Beklager ;)

Anonymkode: 59022...d25

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at flere forveksler min private erfaring med vitenskap her. Ikke jeg. Egentlig tenkte jeg ikke bare på hotte i senga heller da, selv om jeg nevnte det. Tenkte mer på frekk og flørtende, litt frampå. 

Anonymkode: 221e0...0c6

• Liker 1
Skrevet

Er blond og elsker vill og hemningsløs sex, så kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen gitt ;)

Anonymkode: 4b815...bd6

• Liker 1
Skrevet

Jeg er rødhåret og det er maaange som tror på myten om at rødhårede er ville og gale, og fyrverkeri i senga. Jeg er aseksuell.

Anonymkode: 0e7f0...630

• Liker 3
Skrevet

Hårfarge og personlighet har nok dessverre ingen som helst sammenheng. Hadde vært svært kjedelig for kinsere feks

Anonymkode: db16b...248

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er rødhåret og det er maaange som tror på myten om at rødhårede er ville og gale, og fyrverkeri i senga. Jeg er aseksuell.

Anonymkode: 0e7f0...630

Mens jeg er rødhåret jente.. kåt og vill.. trur ikke den gamle myten stemmer 😂

Anonymkode: 1a178...004

• Liker 2
Skrevet

Personlighet og hårfarge har nok lite med hverandre å gjøre.  jeg har are hatt en sexpartner, så jeg kan ikke sammenligne.  Men hår på hodet og nedentil er jo ikke alltid lik farge heller...nei, den sammenhengen torr jeg ikke på.

Anonymkode: 95849...e3a

• Liker 1
Skrevet

hatt både ville med lyst, mørkt og rødt hår. 

De jentene med høyt hårfeste derimot, de har vært helt nymfomane (mer som meg). Så jeg liker de med høy panne. 

Anonymkode: 5f204...01e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hatt både ville med lyst, mørkt og rødt hår. 

De jentene med høyt hårfeste derimot, de har vært helt nymfomane (mer som meg). Så jeg liker de med høy panne. 

Anonymkode: 5f204...01e

Jeg har høy panne og kan skrive under på dette

Anonymkode: 4b301...1a0

• Liker 1
Skrevet

Gi meg ei fra nord. Steike. Mann med sans for de ville. Savner damene i nord. Traff ei på jobb med finsk blod. Av gammel vane ble jeg helt betatt. Preferansene og betinging er sterke krefter. Hekta på livets goder. 

Anonymkode: 33b09...cc9

Skrevet

Trur nok miljø har mer betydning enn hårfarge, dog er dette like individuelt som hva slags mat man foretrekker tror jeg

• Liker 1
Skrevet

Sjokkrosa forteller at hen ikke jobber innen shipping.

Anonymkode: 4cf89...684

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...