TinaEmilie98 Skrevet 9. juli 2021 #61 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forsåvidt enig i at alle må få komme med innspill på vesker i denne tråden, fattig eller rik. Jeg har en hang up på Marc Jacobs, men jeg vet jo at dette ikke er helt "designer veske". Men for meg så holder det å bruke 5-6 000 på en veske. Anonymkode: fda2e...442 Enig, 5-6000 er mer enn nok for en veske!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #62 Skrevet 9. juli 2021 4 hours ago, Peanut said: Jeg forholdt meg til purseforum.com Var ikke noe kritikk mot deg🙂 Var bare generelt om slike vesker Anonymkode: c4282...d3f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #63 Skrevet 9. juli 2021 4 hours ago, TinaEmilie98 said: Hva folk legger i definisjonen av designerveske er jo tydeligvis forskjellig, og det er vel ikke det denne tråden skulle handle om. Det var drømmeveske, beste kjøp, mest brukte veske og neste kjøp. For meg med min økonomi er Michael Kors en designerveske til overkommelig pris. Drømme veske for meg er Gucci eller Louis Vuitton, men mitt neste kjøp blir nok en ny Michael Kors. Mitt beste kjøp og mest brukte veske er en Michael Kors, og jeg er kjempefornøyd med den! 3 hours ago, AnonymBruker said: Forsåvidt enig i at alle må få komme med innspill på vesker i denne tråden, fattig eller rik. Jeg har en hang up på Marc Jacobs, men jeg vet jo at dette ikke er helt "designer veske". Men for meg så holder det å bruke 5-6 000 på en veske. Anonymkode: fda2e...442 Helt enig at man skal kjøpe de veskene man liker uansett hva de koster. Og jeg synes selv MK ha mange fine. Men nå handler jo denne tråden om designer vesker og der faller dessverre ikke MK type vesker inn. Kanskje det burde startet en vesketråd hvor vi kan vise vesker vi har og har lyst på uavhengig om det er designervesker eller ikke? Anonymkode: c4282...d3f 11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #64 Skrevet 9. juli 2021 TinaEmilie98 skrev (21 timer siden): Det er ikke alle som har råd til vesker til 10.000kr og oppover… Da er Michael Kors til 3-5.000kr. et godt alternativ. Fine vesker det og! Jeg vil heller ha 2-3 vesker jeg kan bytte på, enn en som er så dyr at jeg ikke tørr å bruke den! Samtidig hadde jeg jo ikke blitt lei meg om jeg fikk f.eks en Gucci eller Louis Vuitton veske! Det var ikke det jeg mente heller. Jeg eier selv mange vesker for under 1000kr. Eier kun en dyr veske som jeg sparte til lenge. Jeg bare skrev at designervesker pleier å koste fra 10.000kr og oppover. Anonymkode: c55bf...67f 4
Chantielle Skrevet 10. juli 2021 #65 Skrevet 10. juli 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #66 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Din økonomi har vel en sammenheng med den Prince-pakka der da 😂 Du har ikke dårlig økonomi når du velger å bruke penga dine på cigg! Om du ikke hadde brukt 40-50 tusen i året på røyk, så kunne vel en veske til 40-50 tusen vært helt oppnåelig… De som har Michael Kors vesker og annet stasj, og syns det er fint/kult er vel ofte også røykere… 🤣👍 Anonymkode: a58d5...ee4 Et utrolig tåpelig utsagn... De som faktisk er en smule latterlige er alle de som eier f.eks en Chanel eller Louis Vuitton og som av den grunn føler seg så spesielle. De som har klart å skaffe seg en sykt dyr designerveske, og som ikke tåler at en Michael Kors-veske også kalles designerveske. De som føler at de stiller i en helt annen klasse bare fordi de har en grisedyr og ettertraktet veske. Hvorfor er det så farlig om en billigere veske kalles designerveske? (Alle vesker er vel strengt tatt designet av noen). Minsker din verdi hvis den verdifulle veska di omtales i samme setning som f.eks Marc Jacobs? Ligger din verdi i hva slags veske du har? Anonymkode: 8ade1...37e 12
TinaEmilie98 Skrevet 10. juli 2021 #67 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Et utrolig tåpelig utsagn... De som faktisk er en smule latterlige er alle de som eier f.eks en Chanel eller Louis Vuitton og som av den grunn føler seg så spesielle. De som har klart å skaffe seg en sykt dyr designerveske, og som ikke tåler at en Michael Kors-veske også kalles designerveske. De som føler at de stiller i en helt annen klasse bare fordi de har en grisedyr og ettertraktet veske. Hvorfor er det så farlig om en billigere veske kalles designerveske? (Alle vesker er vel strengt tatt designet av noen). Minsker din verdi hvis den verdifulle veska di omtales i samme setning som f.eks Marc Jacobs? Ligger din verdi i hva slags veske du har? Anonymkode: 8ade1...37e Enig. Jeg skulle gjerne hatt en Louis Vuitton eller Gucci veske jeg, og om jeg noen gang får det, vil ikke det gjøre at jeg hater Michael Kors av den grunn. Kommer fortsatt til like MK veskene, og bruke dem også. 4
Slitenmamma Skrevet 11. juli 2021 #68 Skrevet 11. juli 2021 Først må jeg si at jeg er veldig lite opptatt av navnet på veskene så dermed kommer jeg egentlig ikke så langt i denne tråden 😂 Men jeg elsker Burrberry mønstret( hilsen Magda på 80 år 🤭) Så min absolutt favoritt veske er en veske fra Burrberry i cognac farget skinn og klassisk burrberry stoff, aner ikke navnet. Mine mest brukte vesker er vel igjen en sort skinn bucketbag fra Burrberry, og mulig LV kepall 55 bagen min. Min nyeste veske er LV Alma, elsker formen på den, måtte kjøpe ny for noen mnd siden fordi håndtaket datt av på min gamle. Og drømme veska, hmmm... Er en blå og rød LV veske jeg såg i København for endel år siden,men på den tiden var det uaktuelt å bruke så mange penger på en veske. Men drømmer ennå om den veska fordi jeg trenger en mørkeblå veske. Kunne tenkt meg en Birkin bare for morohetsskyld, var noen som sku selge en til 45k i min hjemby for 5-6 år siden. Kan jo si såpass at jeg angrer bittelitt på at jeg aldri vurderte det. Eneste Chanel vesken jeg egentlig vil ha er en Boybag. Så kunne tenkt meg en slik. Har også litt lyst på en Lady Dior i svart men gull hardwear. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #69 Skrevet 11. juli 2021 3 minutter siden, Slitenmamma said: Først må jeg si at jeg er veldig lite opptatt av navnet på veskene så dermed kommer jeg egentlig ikke så langt i denne tråden 😂 Men jeg elsker Burrberry mønstret( hilsen Magda på 80 år 🤭) Så min absolutt favoritt veske er en veske fra Burrberry i cognac farget skinn og klassisk burrberry stoff, aner ikke navnet. Mine mest brukte vesker er vel igjen en sort skinn bucketbag fra Burrberry, og mulig LV kepall 55 bagen min. Min nyeste veske er LV Alma, elsker formen på den, måtte kjøpe ny for noen mnd siden fordi håndtaket datt av på min gamle. Og drømme veska, hmmm... Er en blå og rød LV veske jeg såg i København for endel år siden,men på den tiden var det uaktuelt å bruke så mange penger på en veske. Men drømmer ennå om den veska fordi jeg trenger en mørkeblå veske. Kunne tenkt meg en Birkin bare for morohetsskyld, var noen som sku selge en til 45k i min hjemby for 5-6 år siden. Kan jo si såpass at jeg angrer bittelitt på at jeg aldri vurderte det. Eneste Chanel vesken jeg egentlig vil ha er en Boybag. Så kunne tenkt meg en slik. Har også litt lyst på en Lady Dior i svart men gull hardwear. Du har god smak😀 Anonymkode: c4282...d3f 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #70 Skrevet 12. juli 2021 Tar denne anonymt 😆 Hvilken veske er din drømmeveske? Klassisk svart Chanel veske Ditt beste kjøp? LV On my side Tuff Noir Elsker ELSKER DEN❤️😩 Din mest brukte? LV Neverfull og Gucci Soho disco bag. (Tror jeg snart må pensjonere sistenevnte mtp hvor slitt den har blitt🤭) Anonymkode: 54723...b80 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #71 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 11.26): Et utrolig tåpelig utsagn... De som faktisk er en smule latterlige er alle de som eier f.eks en Chanel eller Louis Vuitton og som av den grunn føler seg så spesielle. De som har klart å skaffe seg en sykt dyr designerveske, og som ikke tåler at en Michael Kors-veske også kalles designerveske. De som føler at de stiller i en helt annen klasse bare fordi de har en grisedyr og ettertraktet veske. Hvorfor er det så farlig om en billigere veske kalles designerveske? (Alle vesker er vel strengt tatt designet av noen). Minsker din verdi hvis den verdifulle veska di omtales i samme setning som f.eks Marc Jacobs? Ligger din verdi i hva slags veske du har? Anonymkode: 8ade1...37e Jammen, Michael Kors er jo dårlig kvalitet. Morsomt med røykepakke nedi vesken. Anonymkode: 683ae...0df 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #72 Skrevet 12. juli 2021 TinaEmilie98 skrev (På 8.7.2021 den 15.24): Logoen er jo en del av designet… Jeg syns det er fint. Om noen liker å betale masse penger for et merke som knapt syns, så får det være deres sak! Jeg ser ikke vitsen med å betale 10, 20, 30 tusen for en veske som du kan få omtrent lik for 2-300 kr 🤣 De fleste som liker designervesker liker dem hovedsakelig pga kvalitet i kombinasjon med diskrete monogram og ikke fordi de vil ha noe glorete som de kan vise frem. Det skriver nyrik herfra til månen. Anonymkode: 54723...b80 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #73 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 11.26): Et utrolig tåpelig utsagn... De som faktisk er en smule latterlige er alle de som eier f.eks en Chanel eller Louis Vuitton og som av den grunn føler seg så spesielle. De som har klart å skaffe seg en sykt dyr designerveske, og som ikke tåler at en Michael Kors-veske også kalles designerveske. De som føler at de stiller i en helt annen klasse bare fordi de har en grisedyr og ettertraktet veske. Hvorfor er det så farlig om en billigere veske kalles designerveske? (Alle vesker er vel strengt tatt designet av noen). Minsker din verdi hvis den verdifulle veska di omtales i samme setning som f.eks Marc Jacobs? Ligger din verdi i hva slags veske du har? Anonymkode: 8ade1...37e Fordi billigvesker er ikke designvesker, på samme måte som at man ikke kan kalle en veske fra hennes for designveske. Anonymkode: 54723...b80 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #74 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste som liker designervesker liker dem hovedsakelig pga kvalitet i kombinasjon med diskrete monogram og ikke fordi de vil ha noe glorete som de kan vise frem. Det skriver nyrik herfra til månen. Anonymkode: 54723...b80 Vil bare si at selv om jeg har mye penger og kan kjøpe meg vesker som er veldig diskret så har jeg alltid hatt en kjærlighet for Louis Vuitton. Jeg elsker canvasen, hvor fantastisk slitesterke de er, de tåler hverdagen år etter år. Og så liker jeg monogram 🤷🏻♀️ Det er klassisk, fantastisk å reise med, og god kvalitet. En gang Louis pike, alltid en Louis pike 🥰🥰 syns ikke vi skal kritisere så mye (hva handler det egentlig om??) - noen liker monogram, andre liker diskret, noen har ikke penger til det, andre kunne aldri tenke seg å bruke så mye penger. Anonymkode: fc3cf...993 4
Strange Doll Skrevet 12. juli 2021 #75 Skrevet 12. juli 2021 Jeg ønsker meg en LV neverfull, syns de er fine og har god plass. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #76 Skrevet 12. juli 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): Jeg ønsker meg en LV neverfull, syns de er fine og har god plass. Anbefaler den virkelig!! Har Neverfull GM i monogram - perfekt på reis! Mannen min sa senest i dag i det han puttet noe oppi veska mi på flyplassen «jeg elsker den veska di»! 😆 og så har jeg neverfull MM i damier ebene- perfekt på jobb/studier som hverdagsveske👌🏼👌🏼 Anonymkode: fc3cf...993 2
Strange Doll Skrevet 12. juli 2021 #77 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anbefaler den virkelig!! Har Neverfull GM i monogram - perfekt på reis! Mannen min sa senest i dag i det han puttet noe oppi veska mi på flyplassen «jeg elsker den veska di»! 😆 og så har jeg neverfull MM i damier ebene- perfekt på jobb/studier som hverdagsveske👌🏼👌🏼 Anonymkode: fc3cf...993 Så bra å høre 🤩 Jeg ønsker å kjøpe den i butikk, men da må jeg på reise og det har jo vært litt utfordrende den siste tiden.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #78 Skrevet 12. juli 2021 Strange Doll skrev (6 minutter siden): Så bra å høre 🤩 Jeg ønsker å kjøpe den i butikk, men da må jeg på reise og det har jo vært litt utfordrende den siste tiden. Ja, det er litt utfordrende for tiden. Du kan få den tilsendt fra Oslo, det vet du sikkert😊 er ganske sikker på at du har angrerett og kan få pengene tilbake om du ikke liker den 😊 hvilken størrelse/mønster vil du ha? Anonymkode: fc3cf...993
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #79 Skrevet 13. juli 2021 Strange Doll skrev (9 timer siden): Jeg ønsker meg en LV neverfull, syns de er fine og har god plass. Det er en av mine favoritter. Har GM i MM. Den har tålt uendelig mange turer opp og ned på hattehylla på fly, å bli tatt ut og inn av bilen, gjennom 10 år, uten noen synlig slitasje. Den inneholder alt. PC, en cardigan, litt sminke, vannflaska... Den står stabilt oppå kofferten da man enkelt kan hekte ytterste hank rundt. Eneste ulempen er at den ikke kan lukkes. Så bruker den kun som reise/jobbveske. Skal jeg for eksempel gå rundt i by velger jeg givenchy antigona, eller longchamp. Som har solid glidlås, men samtidig er raske å åpne/lukke. Anonymkode: f49da...848 2
Strange Doll Skrevet 13. juli 2021 #80 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, det er litt utfordrende for tiden. Du kan få den tilsendt fra Oslo, det vet du sikkert😊 er ganske sikker på at du har angrerett og kan få pengene tilbake om du ikke liker den 😊 hvilken størrelse/mønster vil du ha? Anonymkode: fc3cf...993 Jeg er litt usikker, ønsker å gå i butikk å se om de har noe å velge i å ta den jeg føler er riktig på en måte :) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå