AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 NB: Du som synes det er blod harry med dyre vesker bla bla trenger ikke å bruker din dyrebare tid på denne tråden👏🏽 Hvilken veske er din drømmeveske? Ditt beste kjøp? Din mest brukte og din neste kjøp evnt? Min drømmeveske er Chanel double flap jumpo i sort og gull🤩 Mitt beste kjøp hittil er Chanel boy new medium i sort og gull😍 Mest brukte er Neverfull GM fra LV. Mitt neste kjøpe om og når det blir vil være en Gucci veske i serien Padlock. Anonymkode: c55bf...67f 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Versace Virtus Square eller Leather Prada Cahier Shoulder Bag i sort, gull og rødt. Anonymkode: db8fc...bf2
Urwa Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Neverfull fra Lv. Loulou og Kate medium i sort/gull fra Ysl.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Flere av veskene fra Celine Anonymkode: d1639...863
^^Belle^^ Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Proenza Schouler PS1, Kenzo Teardrop og 3.1 Philip Lim Pashli er mine desidert drømmevesker. Liker også godt Balenciaga City. Beste kjøp må være Kenzo Kalifornia Mini, og mest brukt er Cala & Jade Gumini. Neste kjøp blir en brukt PS1 tror jeg. Kjøper mye brukt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Hvilken veske er din drømmeveske? Hermes Kelly eller Birkin (helst begge 😇, men tror ikke det kommer til å skje) Ditt beste kjøp? Chloé Marcie. Den fikk jeg på 30% rabatt, har hatt den i mange år og den holder seg utrolig godt. Din mest brukte og din neste kjøp evnt? Chloé Marcie er den mest brukte, er derfor mitt beste kjøp. Mitt neste kjøp står mellom Chloé Daria mini eller Gucci Dionysus Anonymkode: e34e5...b5e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Hvilken veske er din drømmeveske? Liker Celine box bag og Marni trunk. Ditt beste kjøp? LV pallas Noir Din mest brukte? LV neo noe og en veske fra Carla & Jade. Har kjøpt rundt 20 vesker i min tid, ca 10 solgt for å finansiere nye kjøp ☺️ Anonymkode: b44be...00d
Gjest tranedatter Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 Liker også designvesker, men ikke samme som ovenfor. ^^ LV skyr jeg som pesten, harry og noe "alle" har. Eneste fine er Celine box bag som AB...00d ovenfor nevner. Alle med store logo utgår for min del. Uansett pris og merke.
nattsvermer Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 Hvilken veske som er drømmeveska endrer seg nesten hele tiden. Jeg ønsker meg en klassisk Chanel double flap med sølv hardware, men får se om jeg ender opp med en. Mitt beste kjøp hittil er Celine micro belt bag i Amazone. Den er så utrolig fin! 😍 Min mest brukte veske er Mulberry Lily i svart. De neste kjøpene jeg planlegger er Loewe puzzle og Bottega Veneta Cassette bag. Er det forresten noen som vet om noen selger Loewe i Norge? Jeg vet de sender, men skulle gjerne prøvd den først. Jeg vet Vincci har Loewe i lista over designere de fører, men husker ikke at jeg så noen vesker derfra sist jeg var innom.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Drømmeveske Hermes Birkin Beste Kjøp Celine luggage i sort. Kjøpt i Paris for mange år siden. Mest brukte Jobb: Neverfull GM fra LV. Hverdagsveske: Givency Antigona i sort. Romslig, god å bære. Fest/Middager: YSL monogramme kate sort med gull Neste kjøp Er på jakt etter en perfekt veske i pudder/beige med sølv hardware da jeg kun har selskapsvesker i lyst med gull hardware. Vurderer YSL, men nøler da den blir for lik favoritten i sort. Anonymkode: f49da...848
Minitroll Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 5 timer siden, nattsvermer skrev: Min mest brukte veske er Mulberry Lily i svart. De neste kjøpene jeg planlegger er Loewe puzzle og Bottega Veneta Cassette bag. Er det forresten noen som vet om noen selger Loewe i Norge? Jeg vet de sender, men skulle gjerne prøvd den først. Jeg vet Vincci har Loewe i lista over designere de fører, men husker ikke at jeg så noen vesker derfra sist jeg var innom. Jeg henvendte meg til Eger ang loewe, men de svarte aldri. Likegodt å bestille fra deres egen nettside. Det går ganske kjapt og er inkl toll. Hvilken puzzle str ønsker du? Kunne godt tenke meg flere fra vesker fra loewe, har en flamenco derfra. ellers synes jeg at den nye salmon fargen på mulberry-veskene er søt. Har lyst på en small eller mini millie.
nattsvermer Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 4 timer siden, Minitroll skrev: Jeg henvendte meg til Eger ang loewe, men de svarte aldri. Likegodt å bestille fra deres egen nettside. Det går ganske kjapt og er inkl toll. Hvilken puzzle str ønsker du? Kunne godt tenke meg flere fra vesker fra loewe, har en flamenco derfra. ellers synes jeg at den nye salmon fargen på mulberry-veskene er søt. Har lyst på en small eller mini millie. Flamenco er kjempefin! For meg står det mellom small eller «vanlig» størrelse, så får se litt anmeldelser på YouTube før jeg evt. bestiller. Veldig praktisk at Loewe viser prisene oppgitt i kr og med alle avgifter. Jeg tror faktisk jeg aldri har sett noen med Loewe i virkeligheten heller. Gøy med noe ikke alle har! Jeg liker veldig godt puzzle med flere farger, dvs de mest neon-fargede klarer jeg å styre unna. Er du fornøyd med kvaliteten? De lager alle veskene i Spania, gjør de ikke?
Minitroll Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 16 minutter siden, nattsvermer skrev: Flamenco er kjempefin! For meg står det mellom small eller «vanlig» størrelse, så får se litt anmeldelser på YouTube før jeg evt. bestiller. Veldig praktisk at Loewe viser prisene oppgitt i kr og med alle avgifter. Jeg tror faktisk jeg aldri har sett noen med Loewe i virkeligheten heller. Gøy med noe ikke alle har! Jeg liker veldig godt puzzle med flere farger, dvs de mest neon-fargede klarer jeg å styre unna. Er du fornøyd med kvaliteten? De lager alle veskene i Spania, gjør de ikke? Jeg er godt fornøyd. Veskene er veldig «slouchy» på grunn av det myke skinnet. loewe har laget skinnprodukter i Spania siden 1845, men har nok fabrikker i andre land også. Det du må være obs på er at fargene på nettsiden ofte er litt dusere i virkeligheten. Puzzle er jo blitt en klassiker også, så den taper seg ikke særlig i verdi så lenge du tar godt vare på den.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 En Hermes HAC hadde vært fint 🥰 Anonymkode: 9d150...201
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg tviler på om jeg noen gang kommer til å bruke så mye penger på en veske, men det finnes en del designer-vesker jeg gjerne kunne tenkt meg. En litt tøff Chanel Boy og en Balenciaga Velo i semsket skinn er de veskene jeg hadde valgt hvis jeg var stinn av gryn 😄 Anonymkode: 8ade1...37e
Snikk Skrevet 3. juli 2021 #16 Skrevet 3. juli 2021 Hei! Ser det ikke har vært noe særlig aktivitet i denne tråden på en stund, men jeg prøver likevel. Har nettopp kjøpt min første designerveske og er kjempefornøyd. Det er en Mulberry Iris, men jeg sliter med å finne noe særlig anmeldelser og nyheter om den (er noen få på Youtube). Vet det er en forholdsvis ny modell, men stusser likevel på at den er såpass lite omtalt. Kanskje det er en døgnflue motepressen har blitt lei av allerede? Uansett, min er den store versjonen med metall i gullfarge. Den får jo plass til ALT. Gratulerer til meg selv :) 18
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #17 Skrevet 3. juli 2021 3 minutter siden, Snikk said: Hei! Ser det ikke har vært noe særlig aktivitet i denne tråden på en stund, men jeg prøver likevel. Har nettopp kjøpt min første designerveske og er kjempefornøyd. Det er en Mulberry Iris, men jeg sliter med å finne noe særlig anmeldelser og nyheter om den (er noen få på Youtube). Vet det er en forholdsvis ny modell, men stusser likevel på at den er såpass lite omtalt. Kanskje det er en døgnflue motepressen har blitt lei av allerede? Uansett, min er den store versjonen med metall i gullfarge. Den får jo plass til ALT. Gratulerer til meg selv Gratulerer med flott veske😀 Sett disse: https://www.glamourmagazine.co.uk/article/mulberry-iris-bag https://forum.purseblog.com/threads/introducing-mulberry-iris.1015980/ https://firstclasse.com.my/mulberrys-new-iris-bag/ Anonymkode: c4282...d3f
Snikk Skrevet 3. juli 2021 #18 Skrevet 3. juli 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Gratulerer med flott veske😀 Sett disse: https://www.glamourmagazine.co.uk/article/mulberry-iris-bag https://forum.purseblog.com/threads/introducing-mulberry-iris.1015980/ https://firstclasse.com.my/mulberrys-new-iris-bag/ Anonymkode: c4282...d3f Tusen takk! Savner noen å dele gleden med, kjenner ikke så mange som er interessert i vesker. Selv kunne jeg snakket om temaet i timesvis 😄 Har sett de lenkene ja, men takk likevel Håper det dukker opp flere reviews på Youtube etter hvert. Elsker å se reviews av ting jeg selv eier, merkelig nok:) 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #19 Skrevet 3. juli 2021 2 hours ago, Snikk said: Tusen takk! Savner noen å dele gleden med, kjenner ikke så mange som er interessert i vesker. Selv kunne jeg snakket om temaet i timesvis 😄 Har sett de lenkene ja, men takk likevel Håper det dukker opp flere reviews på Youtube etter hvert. Elsker å se reviews av ting jeg selv eier, merkelig nok:) Hehe er slik selv jeg, moro å se om man han har kjøpt "riktig" Anonymkode: c4282...d3f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #20 Skrevet 3. juli 2021 Iris er en flott veske. Ble betatt av denne før lansering i 2019 og kjøpte en liten iris i lipstick red. Solgte den videre etter ca et år fordi jeg sjelden brukte den. Jeg har en tendens til å forelske meg i ulike brands i perioder og kjøpe mye vesker innenfor det samme merket helt til jeg plutselig får dilla på et annet merke og kjøper mest derfra. har vært innom guess, Rebecca minkoff, mulberry, Loewe, saint laurent og Celine. Redd det blir Hermes neste gang, men har ikke råd.. Snikk skrev (2 timer siden): Anonymkode: 20a21...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå