Fjelltopp Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Heisann 🙂 Jeg tenger tips til sko med god demping. Har tenkt på Hooka sine , men kjøper gjerne andre sko også . Tenkte på løpesko til asfalt , for de må jo ha god demping , ikke sant ? Men jeg løper ikke , går bare på tur med hunden. På lange turer kjenner jeg at jeg skulle hatt bedre sko enn det jeg har . Jeg liker ikke de glorete fargene, liker helst nøytrale farger.. Hvilke sko ville du anbefalt ?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Gåsko er noe annet enn løpesko. Sko som er gode til løping, er ikke nødvendigvis ideelle for kun gåing. Man har et annet steg når man løper i forhold til når man går. I tillegg til at løpesko ofte er laget for å veie minst mulig, o.l. Så gå for gå-sko, du. Gå i en sportsbutikk med godt utvalg, og be om gå-sko. Anonymkode: 76cdd...9c9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg liker asics. De har mange typer, jeg har gel-nimbus 22. Bruker de både til jogging, tur og når jeg bare skal en tur på butikken😆 Anonymkode: ead08...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg er veldig fornøyd med Asics (Bruker gel-kayano, siden jeg overpronener) og New Balance til løping. Hooka har jeg ikke prøvd, men har hørt veldig mye bra om dem! Anonymkode: 32050...4fd 1
Fjelltopp Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå i en sportsbutikk med godt utvalg, og be om gå-sko. Det har jeg gjort og endt opp med sko jeg angrer på å ha kjøpt. Opplever også at de ansatte (som jeg har fått hjelp av) ikke kan nok om produktene. Kanskje fordi de er så unge ? Løpesko tåler jo rask gange. 1
Tough cookie Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Asics har modeller som de kaller gåsko, de er svarte og nøytrale. Ikke alltid sportsbutikker har de inne, så jeg har bestilt de i nettbutikken til xxl. Zalando fører også disse skoene. 1
spinner Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 Boost sålen til Adidas er det du er ute etter. Ultraboost, extraboost og andre betegnelser med boost er stort sett samme sålen. Glimrende for daglig gåing (hvis du ikke hører på dem som mener man ikke kan gå i løpesko). 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 Hooka Bondi er mine gå sko når jeg skal gå langt og på hardt underlag. Jeg synes de er fæle, men gode. Skulle gjerne sett noe mer nøytralt. Jeg holder på å gå inn noen Gateline sko, men har ikke bestemt meg ennå om de er gode sko fordi de fortsatt er vonde i helkappen. Sålen og utseende har potensial, så håper jeg klarer å gå de til. ASICS er ok, bruker de mest på fjellet. Anonymkode: 7d0b6...902 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 Asics, Reebok, Adidas og Nike er alltid de beste for meg. Litt opp og ned hva jeg kjøper etter tilgjengelige modeller og farge. Anonymkode: 99450...dd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå