AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Dere menn som opplever at dama klager på penisstørrelsen deres, hvorfor finner dere ikke dere ei liten nett dame med smalere hofter? Har selv stor så bryr meg ikke mye, men merker jo klart forskjell på dama om hun er lita og nett eller stor og med kraftige hofter. Siden dette er et tilbakevennende tema på kg så vil jeg si til dere menn som opplever at dama er så kravstor at dere finner dere ei som er lita og trang. Finnes flust av de også. Anonymkode: 5b125...35f 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Jaha, jeg er lav og har guttehofter og kan på ingen måte skryte på meg særling trang vagina. Snarere tvert i mot. Anonymkode: 4a672...775 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Menn elsker dama og ikke bare kropp, utseende og størrelsen på vaginaer.... Anonymkode: 70832...5cf 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Mens jeg er høy (175) med timeglassfasong (smalt liv med brede hofter og skuldre), og har alltid hatt "problemer" med at jeg er i trangeste laget. Anonymkode: 2e771...65b 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaha, jeg er lav og har guttehofter og kan på ingen måte skryte på meg særling trang vagina. Snarere tvert i mot. Anonymkode: 4a672...775 Hvis du har født så endres skjeden. De fleste som er små i vekst har også mindre vaginaer enn større damer kraftigere damer. Så du er sikkert kraftig bygd ? Anonymkode: 70832...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn elsker dama og ikke bare kropp, utseende og størrelsen på vaginaer.... Anonymkode: 70832...5cf Ikke alle, nei. Anonymkode: a5eda...c1f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn elsker dama og ikke bare kropp, utseende og størrelsen på vaginaer.... Anonymkode: 70832...5cf Her tar du feil. Anonymkode: adb26...be0 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har født så endres skjeden. De fleste som er små i vekst har også mindre vaginaer enn større damer kraftigere damer. Så du er sikkert kraftig bygd ? Anonymkode: 70832...5cf Med mindre det er fødselsskader i bilde, er det minimale endringer som skjer der nede altså. Anonymkode: 84d63...0a8 5
tdm900 Skrevet 7. oktober 2020 #9 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her tar du feil. Anonymkode: adb26...be0 Tull! 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #10 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her tar du feil. Anonymkode: adb26...be0 Du ER så slitsom å lese kommentarene til! Kan du ikke drite i den sykt svære fonten & å fortelle folk at de tar feil hele tiden? Du bringer absolutt ikke noe positivt til forumet og er rett og slett et irritasjonsmoment. Anonymkode: 7049a...af9 14
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 Hvor får du påstanden om at kvinner med store hofter har stor vagina og de med små har trang?😂 Jeg har også timeglassfigur, er normalvektig, har smal midje og store hofter/rumpe. Har ikke mindre trangt underliv av den grunn.. det er ikke noe sammenheng mellom hofter å underliv 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #12 Skrevet 7. oktober 2020 Tror ikke noe på at kroppstyper avgjør størrelse på vagina. En myte. Jeg har passe stor penis (21 cm lengde, 13 cm omkrets) og skulle ha samleie med ei lita nett ei. Hun var vel knapt 155 høy, var smal og maks 48-49 kg. Når jeg penetrerte henne var det bare..svosj..ingen motstand. Det var som om jeg skulle dyppet penis i en bøtte varmt vann. Anonymkode: a15ce...830 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Skrevet 7. oktober 2020 Ha ha. Dummeste jeg har hørt. Det har absolutt ikke noen betydning. Det samme som å si at lave men har liten pikk. Det er ingen fasit på hvor "trang" en vagina er. Det har absolutt ikke noe med hofter og høyde å gjøre. Men barnefødsel kan påvirke "trangheten" en periode om man ikke trener ved hjelp av knipeøvelser. Anonymkode: 046a7...75e 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #14 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, tdm900 skrev: Tull! Takk. 💗 Alle menn er ikke overfladiske. Anonymkode: 70832...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #15 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBrukern skrev: Hvor får du påstanden om at kvinner med store hofter har stor vagina og de med små har trang?😂 Jeg har også timeglassfigur, er normalvektig, har smal midje og store hofter/rumpe. Har ikke mindre trangt underliv av den grunn.. det er ikke noe sammenheng mellom hofter å underliv Bare spør en gynekolog så får du svaret. Anonymkode: 70832...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 Blir litt skremt av sånne tråder og alle de rare sammenhengene mellom kvinners kropp og størrelser på underliv folk mener finnes. En kvinnelig lege sa til meg en gang at ene kompisen hennes mente at kvinner med store legger var "bred nedentil." Jeg bare "hø?" men hun mente hardnakket at det måtte være noe i det når en mann som har pult rundt ser sammenhengen. Skremmende, lol. Anonymkode: 7049a...af9 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #17 Skrevet 7. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere menn som opplever at dama klager på penisstørrelsen deres, hvorfor finner dere ikke dere ei liten nett dame med smalere hofter? Har selv stor så bryr meg ikke mye, men merker jo klart forskjell på dama om hun er lita og nett eller stor og med kraftige hofter. Siden dette er et tilbakevennende tema på kg så vil jeg si til dere menn som opplever at dama er så kravstor at dere finner dere ei som er lita og trang. Finnes flust av de også. Anonymkode: 5b125...35f Du har ikke peiling på kvinnekroppen. Anonymkode: e2a45...c9e 3
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #18 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare spør en gynekolog så får du svaret. Anonymkode: 70832...5cf Hvor trangt underliv man har har ingenting å gjøre med hvordan resten av kroppen er bygd. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #19 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha ha. Dummeste jeg har hørt. Det har absolutt ikke noen betydning. Det samme som å si at lave men har liten pikk. Det er ingen fasit på hvor "trang" en vagina er. Det har absolutt ikke noe med hofter og høyde å gjøre. Men barnefødsel kan påvirke "trangheten" en periode om man ikke trener ved hjelp av knipeøvelser. Anonymkode: 046a7...75e Asiatiske menn er små og har litt mindre peniser. Asiatiske damer er mindre enn oss har litt mindre skjeder. Men betyr det så mye ? Anonymkode: 70832...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #20 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBrukern skrev: Hvor trangt underliv man har har ingenting å gjøre med hvordan resten av kroppen er bygd. Det har med kroppsbygning å gjøre og hvor stor du er. Asiatiske kvinner er mindre enn oss og har mindre underliv Men er det noe å bry seg om ? Anonymkode: 70832...5cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå