AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Liker du det alltid, eller blir det feil av og til, når? Hvilke berøringer liker du best, tenner deg mest? Anonymkode: bdf8a...813
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Meg og mannen tar litt frekt på hverandre i løpet av dagen. Kjenner det kribler. Flørter. Frister hverandre. Og når ungene er i seng og vi skal legge oss, så kaster vi oss over hverandre 😍 Anonymkode: c81c7...e4f 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Liker det med mindre jeg har pms. Da liker jeg stort sett ingen ting i hele verden. Til nøds sjokolade. Vi tar mye på hverandre. Tror nesten aldri vi går forbi hverandre hjelle uten å være borti. Stryker, koser, holder rundt, klammer på baken. Vanligvis er det "bare" kos hvis det er andre i huset. Når vi er alene og anledning til å ha sex når som helst, blir berøringene mer seksuelt ladet. Da kan vi ha timevis med "foreplay" på denne måten. Anonymkode: ce71a...7a3 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Oj.. Er det noe galt med meg? Jeg hater å bli tatt på. Kan godta kyss når han kommer hjem, eller en uforpliktende kos. Liker ikke å bli tatt på nedentil i tide og utide... Bare ødelegger Anonymkode: e9dfa...876 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oj.. Er det noe galt med meg? Jeg hater å bli tatt på. Kan godta kyss når han kommer hjem, eller en uforpliktende kos. Liker ikke å bli tatt på nedentil i tide og utide... Bare ødelegger Anonymkode: e9dfa...876 Ingen som har sagt at det gjelder berøring nedentil da Anonymkode: c0e6f...39f 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Gidder ikke å bli tatt på hele tiden av mannen som tafser fordi han vil ha sex. Ingenting er mer turn off enn menn som hele tiden prøver seg. Anonymkode: 3c4ab...bd1 4
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Mannen min tar på meg helt random ila dagen og det betyr ikke at han prøver å ha sex... blir kåt av det ja. Noen ganger hvis jeg er i dårlig humør sier jeg bare at jeg ikke orker å bli tatt på 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg blir ikke kåt av at han klemmer litt på rompa når han går forbi feks. Jeg er generelt veldig lite glad i for mye kliss klass som jeg kaller det 🙈 Anonymkode: 7e3ed...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #9 Skrevet 7. oktober 2020 Haha! Nei! Absolutt ikke! Skal helt andre ting til før jeg blir kåt! Anonymkode: 6294d...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #10 Skrevet 7. oktober 2020 Direkte kåt blir jeg ikke med mindre jeg var litt i det humøret fra før, men om det er riktig berøring så er det koslig da og medvirker til at jeg føler meg bedre i forholdet. Berøring som jeg klassifiserer som tafsing derimot er enten bare morsomt eller ubehagelig. (Klype i rumpa kan være morsomt men gjør meg ikke kåt. Klå rett på tiss er ubehagelig ikke morsomt eller digg. Stryke på armen/nakken o.l. er fint, i riktig setting stryke på rumpe/pupper kan være bra og i andre settinger er det feil) Anonymkode: 9fc96...428 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg blir nok ikke direkte kåt av alle former for berøring, men en god del fysisk flørting ila dagen er et must for meg i et forhold. Jeg klarer ikke motstå å være borti ham over lengre tid selv, og jeg ville blitt frustrert hvis han ikke gjengjeldte det. Uten at det gjør meg direkte kåt så bidrar det til å vekke interesse og lyst på ham. Anonymkode: e29e2...fb0 3
Trolltunge Skrevet 7. oktober 2020 #12 Skrevet 7. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBrukern skrev: Mannen min tar på meg helt random ila dagen og det betyr ikke at han prøver å ha sex... blir kåt av det ja. Noen ganger hvis jeg er i dårlig humør sier jeg bare at jeg ikke orker å bli tatt på Slik er det her også, begge veier, og jeg anser det mest som litt flørt, bekreftelse, kos og positiv oppmerksomhet. Det føles ikke som krav om sex. Ofte er det ikke engang praktisk mulig å ha sex når han tar litt på meg eller trykker seg litt inntil meg. Eller når jeg gjør det med ham. Jeg synes det er fint at han viser at han synes jeg er deilig. Slike berøringer trigger også meg ja. Sex der og da er likevel ikke verken forventet eller mulig ofte, så det er bare litt pirring. Jeg tror imidlertid at det er viktig å finne ut hva akkurat din partner synes om slikt. Dette er nok fint og positivt for noen, men påtrengende og ubehagelig for andre. Jeg hadde sikkert også følt det påtrengende og ubehagelig om han "antastet" meg veldig mye, og/eller at det alltid betydde krav om sex. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Skrevet 7. oktober 2020 Ja! Det er mange mellomting mellom bare kos og bare sex, jeg liker at vi ser likt på det. Iblant trenger jeg påfyll av kos/trygghet før jeg kan kjenne på kåtskap. Iblant trenger jeg litt gøy stemning og da kan et klaps på rompa hjelpe. Jeg elsker klemmer hans, da føler jeg meg "på plass" 😍 Anonymkode: e1ac5...063
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 Eksen min var veldig til å ta på og kose sånn i hverdagen. Ofte når jeg holdt på meg noe; lagde middag, leste, whatever. Jeg ble ofte irritert av det. Tror ikke jeg var forelska nok i han dessverre. Anonymkode: 56c51...e5d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg synes det som regel er slitsomt, fordi han alltid "girer seg selv" opp og blir enda mer masete mtp sex, selv om det som regel ikke er praktisk mulig (små unger) 🙈 Anonymkode: e649f...444
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #16 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg og min kjære "tafser" stadig vekk på hverandre, men det er ikke seksuelt ladet hver gang. En klem, en klaps på baken, et kyss, stryk over puppene eller nedentil, et grep tak i skinka o.l. Det er dagligdags. Hadde det vært krav/forventninger om sex hver gang, så hadde ingen av oss likt dette. Men vi vet at det er kun positivt oppmerksomhet. Anonymkode: 89168...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå