Gå til innhold

Sunne gode banan muffins til trenning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte å bake meg noen frokost/energi muffins som jeg kan ha til et måltid før trenning. Min plan var å bruke havregryn, banan, blåbær, masse egg og grovt mel. Jeg synes den oppskriften jeg har er vedlig god. Men min mann liker ikke den, og spurte om jeg heller kune lage en type som vi begge kune spise.. Han vil at det skal være mer smakfullt og søtere, helst med sjokolade biter (jeg prøver å forklare at jeg kan ikke lage miffins "kake", men det er det han vil ha😅

Så har dere et forslag på hva jeg kan lage som gjør oss begge fornøyd uten å måtte lage en type hver til oss? ☺️

Jeg har havregryn, grovtmel, hvetemel, sjokolade, banan, blåbær, bringebær, jordbær som jeg kan bruke i. (i tilegg til basic varer) 

Anonymkode: c0571...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av oss kan trylle. Hvorfor ikke bare akseptere at det er forskjell på hverdagsmat og kosemat?

Anonymkode: aad39...50e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av oss kan trylle. Hvorfor ikke bare akseptere at det er forskjell på hverdagsmat og kosemat?

Anonymkode: aad39...50e

Fordi jeg håper at noen har en oppskrift som er både god og sunn? Og gir energi? 

Anonymkode: c0571...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt ut grovmel med økologisk hvetemel. Du kan jo ha i kanel, små eplebiter og rosiner/dadler i tillegg til ekstra banan for å få det søtere. 

Anonymkode: f6f7f...468

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med heller lage noen energibarer med nyttig næring i stedet for å prøve og gjøre muffins sunnere? Bruker man f.eks dadler får man naturlig søtning

Anonymkode: 17a69...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...