Krølltoppen Skrevet 26. juli 2005 #1 Del Skrevet 26. juli 2005 Helt nytt alt sammen jo. Må jo prøve. :yinyang: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 26. juli 2005 Ingen avatar nei. Nå gjelder det bare å finne ut hvor jeg lagret den...... Ikke lett når man er litt rotete i disken sin. Og så underskriften da. Den var skikkelig stygg. Mon tro hvor jeg kan rette det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2005 Og der var signaturen blitt pen igjen. Tror nok det tar litt tid før jeg finner veien til alle knapper og duppedingser igjen. Men alt blir en vane sa mannen som...... Og så husker jeg ikke mer. Og så må jeg jo lete etter avatar. Kanskje det er på tide med en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. juli 2005 #4 Del Skrevet 26. juli 2005 Helt nytt alt sammen jo. Må jo prøve. :yinyang: ← Er du like krøllete inni hue som uttapå sa hu som var så sikker liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå