AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg observerer stadig biler som har skilt av diverse utforminger som forteller at de har barn i bilen. Men jeg klarer aldri se grunnen til dette. Er det av praktiske årsaker? I så tilfelle hvilke? Eller er det bare en form for "skryt", uten at dette er ment som negativt, for å vise verden at man kjører med dyrebar last? Jeg har selv barn, men ikke et sånt skilt. Jeg kan ikke se hva det har å si for andre trafikanter å vite at det muligens sitter barn inni der. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 92d2e...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Et slikt skilt kan ha sin funksjon ved ulykker, da de som først kommer til stedet kan ta en ekstra kikk i, under, og rundt bilen for å se om et barn kan ha vært involvert. Anonymkode: 7f1c0...7db 11
Gjest BethD Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Ulykker, bilen bak kan tenke seg om før han eventuelt tar en forbikjøring.. tenker selv om jeg ser et sånt skilt at her må jeg være litt forsiktig. Selv om jeg alltid er det
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 3 minutter siden, BethD said: Ulykker, bilen bak kan tenke seg om før han eventuelt tar en forbikjøring.. tenker selv om jeg ser et sånt skilt at her må jeg være litt forsiktig. Selv om jeg alltid er det Jeg tror du sa noe viktig der. De som bryr seg om sånne skilt er mennesker som allerede kjører forsiktig. Råkjørere gir blanke f. Anonymkode: fa11e...5bf 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et slikt skilt kan ha sin funksjon ved ulykker, da de som først kommer til stedet kan ta en ekstra kikk i, under, og rundt bilen for å se om et barn kan ha vært involvert. Anonymkode: 7f1c0...7db Godt poeng. Anonymkode: 1241e...afa
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Samme som «hund i bil». Regner med det er i tilfelle en ulykke, at man også sjekker baksetet. Anonymkode: 5aa1c...f64 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Aha, det var noe jeg ikke hadde tenkt over i det hele tatt - nå vurderer jeg å skaffe meg et sånt skilt selv! Takk! Ts Anonymkode: 92d2e...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 28 minutter siden, BethD skrev: Ulykker, bilen bak kan tenke seg om før han eventuelt tar en forbikjøring.. tenker selv om jeg ser et sånt skilt at her må jeg være litt forsiktig. Selv om jeg alltid er det En slik bilfører bør vel tenke seg om litt ekstra før vedkommende foretar en forbikjøring uansett. Et menneskeliv er et menneskeliv, enten det er voksne eller barn. Anonymkode: 684ed...02b
Gjest BethD Skrevet 7. oktober 2020 #9 Skrevet 7. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: En slik bilfører bør vel tenke seg om litt ekstra før vedkommende foretar en forbikjøring uansett. Et menneskeliv er et menneskeliv, enten det er voksne eller barn. Anonymkode: 684ed...02b Ja selvsagt. Jeg bare nevner det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå