Gå til innhold

ejakulering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg synes at damer som ejakulerer (spruter) er kjempe deiligt og se på.. Men har hørt at det er ikke så normalt.. Er det flere der ute som har vært borti ejakulering?? og hva syns dere om det??

Videoannonse
Annonse
Gjest jon-are
Skrevet

jeg synes at ejakulerende jenter er for kraftig kost for meg.det blir noe mandig over det hele.

Gjest stian
Skrevet
jeg synes at ejakulerende jenter er for kraftig kost for meg.det blir noe mandig over det hele.

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler: Kanskje du aldri har fått det til på dama? mandig er det langt ifra.

Gjest jon are
Skrevet

hva får deg til å tro at jeg ikke har tilfredsstilt ei dame før?er det sånn at hvis de ikke spruter,så har de ikke fått orgasme?jeg bare lurer jeg...PS:jeg har hatt damer altså!hilsen fra Jon Are

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg husker en gang gjorde jeg det, måtte lukte på etterpå for trodde jeg hadde tisset på lakenet, men det var bare "naturvann" :-D

Skrevet
hva får deg til å tro at jeg ikke har tilfredsstilt ei dame før?er det sånn at hvis de ikke spruter,så har de ikke fått orgasme?jeg bare lurer jeg...PS:jeg har hatt damer altså!hilsen fra Jon Are

joda, det er slett ikke alle damer som spruter når de får orgasme, laaangt ifra. Jeg har fått utallige orgasmer i mitt liv men har ALDRI sprutet... :roll:

Gjest seroxata
Skrevet

jeg kan ejakulere... men bare når jeg driver på på egen hånd

Gjest Gjest
Skrevet
jeg kan ejakulere... men bare når jeg driver på på egen hånd

Hvordan får du det til? Tips?? Må du stimulere G-punktet f.eks?

Gjest seroxata
Skrevet

for meg er det lettest når jeg bruker en finger eller to på klitten... Jeg har ikke helt anelse om hvordan jeg begynte med det, mhusker bare jeg var livredd for at jeg hadde tissa på meg...

Men har merket at det er enklere å få til om jeg spenner meg litt ekstra idet jeg kommer, altså, "presser" litt på akkurat som når jeg tisser.... (dette høres vel helt sært ut, men slik er det for meg iallefall :) )

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann...Ser dere diskuterer ejakulasjon....

Jeg er en av de heldige som kan sprute :)

Har lest en del om det, og forstått det slik at den væsken som kommer ut,er prostatvæske,å kommer fra små kjertler en eller annen plass inni der ;)

Uansett,ikke nøye hvor det kommer fra.... HIMMELSK deilig er det i allefall!!!!

De aller fleste menn jeg har fortalt om dette til, blir helt ville ;) Så at det er noe mandig over spruting,som noen her inne nevnte,vil jeg ikke akkurat påstå.......

LIVET er herlig dere :klem:

Skrevet

Jeg har sprutet noen få ganger når jeg har drevet på lenge på egenhånd. Greit noek, men jeg synes det er like deilig uten.

Skrevet

jeg har nettopp regisrert meg som medlem...det var meg som skrev om ejakulasjon...het Elise3 der :)

Skrevet

Helt enig

Dessuten er det ikke vanlig...

Skrevet

Jeg får d til,men er redd for å gjøre d.. kommer så mye avgangen.... Kanskjejeg skulle kjøpt et latex-laken og slippt meg helt løs med min kjære.

Pleier å holde tilbake når det kommer skjønner dere.....

Skrevet
Jeg får d til,men er redd for å gjøre d.. kommer så mye avgangen.... Kanskjejeg skulle kjøpt et latex-laken og slippt meg helt løs med min kjære.

Pleier å holde tilbake når det kommer skjønner dere.....

Jeg tviler sterkt på at det går an å holde det tilbake... :)

Skrevet

Lurer litt her nå!!!!

Hvordan kan noen si at det er noe mandig over å sprute, og at det ikke er naturlig????

Tror det er noen som må en tur tilbake til skolebenken, eller ihvertfall lese litt anatomi.

Det er IKKE mandig, og det er HELT naturlig. Det er bare ikke veldig mange jenter/damer som er det forunt å få det til. (skulle gjerne ha fått det til selv). ;)

• 2 år senere...
Gjest Gjest_olaug_*
Skrevet
Helt enig

Dessuten er det ikke vanlig...

Det er ikke så uvanlig om du bare undersøker litt... det er mange damer som får slike orgasmer i større eller mindre grad...

Jeg er en av de, først føltes det veldig feil og jeg var livredd for hva min mann skulle tro. Jeg får det ikke så ofte, men noen ganger, når han bruker fingrene på en spesiell måte...

For dere som er litt skeptiske så tenk litt på att det er ikke bare fra urinrøret denne væsken kommer, jeg opplever i allefall å bli veldig våt innvendig også, noe som fører med seg himmelsk sex videre når han fører penis inn..

Så til dere damer som synes dette er litt flaut, ikke gjør det... jeg tapte så mye av mitt sex liv pga det en stund, mens det er helt normalt.

og dere gutter som sier her dere ikke liker det, IKKE si det til damene deres, det kan knekke oss, se heller positivt på det. dere får tross alt til å hjelpe damene til noen helt utrolige orgasmer..

Stå på damer, sex skal nytes, føles det godt, er det helt greit..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg spruter ikke, ingen av venninnen mine har heller sprutet, har også diskutert det med noen kompiser og de har heller ikke opplevd ei dame som spruter. Men at noen får det til, er jo fakta. Jeg kan komme flere ganger , både vaginalt, g punkt og klitoris orgasme, men ingen sprut. Bare veldig våt i skjeden :)

Skrevet

Aldri sprutet, men har jo fått orgasmer så jeg blir så våt at jeg lurer på om jeg har tissa på meg først :fnise:

Men nå er jeg fornøyd med sexlivet mitt selv om jeg ikke noen gang har sprutet, så det er ikke noe jeg prøver å oppnå heller ;)

Gjest Gjest_Gurimalla_*
Skrevet

Jeg er av de "få" som spruter. Men ikke alltid vell og merke, det kommer egentlig helt ann på hvilken "type" orgasme man får. Men kan ikke si at jeg foretrekker g-punkt-spruteorgasmene foran de intense vaginalorgasmene i serier..men for all del, jeg klager ikke over en spruteorgasme heller. Men jeg har lagt merke til en ting, og det er at mengden på "vannet" og styrken på spruten varier litt, så det er mye mulig at mange flere har hatt sprutorgasmer i større eller mindre grad uten helt å være klar over det, å bare antatt at det var en sterk g-punkt orgasme.. så jeg tror vertfall at de fleste spruter i ne ny og ne.

At det er "mandig" er muligens å dra det litt langt, men jeg kan tro at kanskje litt yngre og mer uerfarne gutter vil tenke sånn. Selv har jeg til gode å oppleve at en mann har mislikt at jeg har "sprutet litt på han" :regn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...