AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Del Skrevet 7. oktober 2020 Sparer dere disse til en evt. ny prøveperiode med ett søsken? Det er en dato på disse testene, men hvor sikre er testene etter utløpsdato tror dere? Vet ikke hvor vanlig det er å gi bort testene? Anonymkode: cc88a...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg kaster Anonymkode: 50174...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg solgte noen som var godt innenfor dato, men som sannsynligvis ville gått ut før jeg var ferdig med graviditet og vi vil prøve på neste. Jeg har tatt vare på én som går ut ca et år etter at jeg har født. Anonymkode: 07111...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Del Skrevet 7. oktober 2020 Kaster. Er de gått ut på dato, er ikke resultatet sikkert, og hva er da vitsen? Anonymkode: 733c7...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Del Skrevet 7. oktober 2020 Trodde du mente brukte. Så da var svarene litt mer hysteriske 🤣 Anonymkode: b7c8c...1de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 7. oktober 2020 #6 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde du mente brukte. Så da var svarene litt mer hysteriske 🤣 Anonymkode: b7c8c...1de Samme her 😂 Tenkte hvem i alle dager gir bort brukte tester 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 7. oktober 2020 #7 Del Skrevet 7. oktober 2020 Ramme dei inn Neida, eg gir bort til veninner. Om dei er utgått går dei i bosset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. oktober 2020 #8 Del Skrevet 7. oktober 2020 Kaster aldri ubrukte tester nei! Er alltid noen som kan bruke dem... om jeg ikke kjenner noen som prøver å bli gravide, så har jeg gitt bort til folk på prøverforum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå