GrønnNellik68 Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 De blir irriterte når jeg lagrer d som skrives. Jeg gjør d ubevisst fordi jeg liker å ha muligheten til å gå tilbake hvis d er noe jeg har glemt istede for å være så usjarmerende å spørre om d samme flere ganger fordi jeg har glemt d🙈
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Aldri opplevd at noen bli irriterte over at jeg lagrer tekst på snap. Trodde det var helt vanlig? Men dette er kanskje menn du ikke kjenner? Som du har funnet snap-navnet til på Tinder eller noe sånt? Anonymkode: 39776...770 1
remix2020 Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 3 minutter siden, Bente1234 skrev: De blir irriterte når jeg lagrer d som skrives. Jeg gjør d ubevisst fordi jeg liker å ha muligheten til å gå tilbake hvis d er noe jeg har glemt istede for å være så usjarmerende å spørre om d samme flere ganger fordi jeg har glemt d🙈 Jeg er mann og hadde ikke reagert på at du hadde lagret det som ble skrevet. Kan forstå at noen reagerer på at bilder lagres, særlig hvis de er av intim karakter. Tipper at du vil tjene på å spørre om det er greit at du lagrer før du gjør det. Da tror jeg at de fleste synes det er i orden.
GrønnNellik68 Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2020 D er kun tekst jeg lagrer jeg skjønner det med bilder.
GrønnNellik68 Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2020 Dick pics lagrer jeg i svært sjelden grad men burde vel gjøre d for å irritere de når de sender uten å spørre først og si jeg skal sende d til dommerpanelet i Facebook gruppa Dick pics evaluation😂 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 27 minutter siden, Bente1234 skrev: Dick pics lagrer jeg i svært sjelden grad men burde vel gjøre d for å irritere de når de sender uten å spørre først og si jeg skal sende d til dommerpanelet i Facebook gruppa Dick pics evaluation😂 Har forstått at du er godt voksen ut fra hva du selv har delt. Hvorfor kommuniserer du da med menn som sender deg dickpicks? Når du heller kan droppe dem og finne noen hyggelige menn å kommunisere med? Anonymkode: 39776...770 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Fordi hele poenget med snap er at det man sender forsvinner. Ellers kan man jo heller bruke andre kanaler for kommunikasjon. Jeg blir også irritert på folk som lagrer snapper, og fortsetter da ikke å kommunisere med den personen på snap. Tar du lydopptak av samtaler når du snakker med folk også, så du ikke skal glemme det de sier? Tror de fleste hadde blitt mer irritert over det, enn om du hadde kommet til å stille et spørsmål to ganger... Anonymkode: 601ef...b66 11
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 Ser den andre at man har lagret chatten? Jeg lagrer det automatisk uten å tenke meg om. Irriterende når det forsvinner. Anonymkode: efac9...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #9 Skrevet 7. oktober 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser den andre at man har lagret chatten? Jeg lagrer det automatisk uten å tenke meg om. Irriterende når det forsvinner. Anonymkode: efac9...b5a ja det som er lagret har jo litt grå bakside og så ser du til venstre for meldingen hvem som har lagret den.Du har tykk strek den andre litt tynnere strek. Anonymkode: 39776...770 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #10 Skrevet 7. oktober 2020 Det er jo bare hyggelig når noen lagrer chatten. Skjønner ikke helt hvorfor man skal hisse seg opp over sånt. Da sier jeg isåfall bare én ting: Run!! Anonymkode: bccfe...0ee 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Fordi hele poenget med snap er at det man sender forsvinner. Ellers kan man jo heller bruke andre kanaler for kommunikasjon. Jeg blir også irritert på folk som lagrer snapper, og fortsetter da ikke å kommunisere med den personen på snap. Tar du lydopptak av samtaler når du snakker med folk også, så du ikke skal glemme det de sier? Tror de fleste hadde blitt mer irritert over det, enn om du hadde kommet til å stille et spørsmål to ganger... Anonymkode: 601ef...b66 DETTE! Jeg er kvinne og blir selv veldig irritert når venninner og andre lagrer teksten på snapchat! Snapchat er laget for at alt skal forsvinne! Det er hele poenget! Anonymkode: 11dc9...096 9
GrønnNellik68 Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har forstått at du er godt voksen ut fra hva du selv har delt. Hvorfor kommuniserer du da med menn som sender deg dickpicks? Når du heller kan droppe dem og finne noen hyggelige menn å kommunisere med? Anonymkode: 39776...770 De er jo greie til de sender dick pics da er d jo for sent 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi hele poenget med snap er at det man sender forsvinner. Ellers kan man jo heller bruke andre kanaler for kommunikasjon. Jeg blir også irritert på folk som lagrer snapper, og fortsetter da ikke å kommunisere med den personen på snap. Tar du lydopptak av samtaler når du snakker med folk også, så du ikke skal glemme det de sier? Tror de fleste hadde blitt mer irritert over det, enn om du hadde kommet til å stille et spørsmål to ganger... Anonymkode: 601ef...b66 Nei men for meg er snap like verdig med messenger og WhatsApp der teksten ikke forsvinner da har jeg misforstått snap chat da vet jeg d at folk som henger seg opp i lagring ... turn off og det med dick Pic de kan jo være hyggelige å greie de til de en dag sender dick pic er da jeg sletter og rapporterer de .. 1
GrønnNellik68 Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: DETTE! Jeg er kvinne og blir selv veldig irritert når venninner og andre lagrer teksten på snapchat! Snapchat er laget for at alt skal forsvinne! Det er hele poenget! Anonymkode: 11dc9...096 Hva er poenget med at d skal forsvinne jeg liker å ha bilder og snapper og tekst jeg 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #14 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, Bente1234 skrev: Hva er poenget med at d skal forsvinne jeg liker å ha bilder og snapper og tekst jeg Da skal du kommunisere på f.eks. messenger og ikke snapchat. Snapchat er øyeblikkskommunikasjon. I hvert fall når det gjelder bilder. Jeg liker ikke når noen lagrer bilder jeg sender. Anonymkode: 39776...770 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #15 Skrevet 7. oktober 2020 Lagrer du all tekst? Det er jo litt merkelig på en kanal som Snap. Tenker at man kanskje bør velge en annen kommunikasjonskanal dersom man er opptatt av å bevare teksten. Anonymkode: 95d64...5de 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 Det er irriterende og rart å drive å lagre chat på Snapchat. Da ser jo den andre det når de tar opp tlf og det blir forstyrrende. Bruk heller messenger om du vil ha en vanlig chat med log! Da er ikke Snapchat for deg! Kan også hende disse mennene har dame og ikke vil at det skal lagres i chatten så hun kan komme til å se det. Anonymkode: 01455...e5b 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #17 Skrevet 7. oktober 2020 Av en eller annen grunn så er flere av mine venner litt for glade i å føre vanlige samtaler på snapchat. Jeg MÅ lagre, ellers aner jeg ikke hva samtalen handler om, om det går en halvtime før neste svar. Jeg ser ingen grunn til å lagre ting som ikke er en del av en samtale. Jeg lagrer det ikke for å spare på det, men for å faktisk klare å ha en samtale. Skjer altfor ofte at jeg selv må gjenta det jeg har svart, fordi de andre ikke har lagret. Lagre nå bare den fordømte chatten! Anonymkode: ec8e4...259 3
GrønnNellik68 Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #18 Skrevet 7. oktober 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lagrer du all tekst? Det er jo litt merkelig på en kanal som Snap. Tenker at man kanskje bør velge en annen kommunikasjonskanal dersom man er opptatt av å bevare teksten. Anonymkode: 95d64...5de Alle spør om snap så har tenkt at hipp som happ for meg men skjønner snap er litt sært da ... heldigvis er d noen som ikke bryr seg da.
GrønnNellik68 Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #19 Skrevet 7. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av en eller annen grunn så er flere av mine venner litt for glade i å føre vanlige samtaler på snapchat. Jeg MÅ lagre, ellers aner jeg ikke hva samtalen handler om, om det går en halvtime før neste svar. Jeg ser ingen grunn til å lagre ting som ikke er en del av en samtale. Jeg lagrer det ikke for å spare på det, men for å faktisk klare å ha en samtale. Skjer altfor ofte at jeg selv må gjenta det jeg har svart, fordi de andre ikke har lagret. Lagre nå bare den fordømte chatten! Anonymkode: ec8e4...259 D er jo d jeg bruker Snapchat mest til ... føre samtaler etter som alle vil bruke snap 1
Jr.Garcon Skrevet 7. oktober 2020 #20 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) 8 timer siden, Bente1234 skrev: De blir irriterte når jeg lagrer d som skrives. Jeg gjør d ubevisst fordi jeg liker å ha muligheten til å gå tilbake hvis d er noe jeg har glemt istede for å være så usjarmerende å spørre om d samme flere ganger fordi jeg har glemt d🙈 Jeg trodde alle lagret jeg 🤣 Jeg mister konstant tråden om snappen er blank hver gang jeg åpner den 😅 Lagres for å kunne ha en samtale da. Endret 7. oktober 2020 av Jr.Garcon 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå