Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Har i mange år bestillt mine linser hos lensway ,men nå gikk jeg over til lenses4net. Forskjell på Acuve Advance er 70 kr og du betaler IKKE porto.
pusesen Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Takk for tipset! Har brukt linser i mange år selv og det gjør jo ikke noe å spare en hundrelapp i ny og ne!
Arkana Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Jeg bruker også lenses4net. De er billigst på mine linser (Precision UV).
sixx Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Har i mange år bestillt mine linser hos lensway ,men nå gikk jeg over til lenses4net. Forskjell på Acuve Advance er 70 kr og du betaler IKKE porto. ← Takk for tipset.
Gjest Revenka Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Oi, jeg sjekket akkurat. Bruker Biomedics. I forigårs bestilte jeg 4 x 90 dagslinser på lensway. Der måtte jeg betale 1430,- totalt. På lenses4net kostet akkurat samme pakke 2128,-. Ikke akkurat boe billigere.
Gjest Gjest_Erika_* Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Ett tips för er som letar efter linser på nätet: www.alltomlinser.se Där hittar ni de billigaste linserna på nätet från alla de största återförsäljarna, Lensway, Lenses4net, Yourlenses, Nordiclenses mfl. MVH /Erika
Arkana Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Ett tips för er som letar efter linser på nätet: www.alltomlinser.se Där hittar ni de billigaste linserna på nätet från alla de största återförsäljarna, Lensway, Lenses4net, Yourlenses, Nordiclenses mfl. MVH /Erika ← Det stemmer ikke for mine linser. De er fremdeles betydelig billigere på Lenses4Net.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå