Gå til innhold

De beste seriene på Viaplay?

Vinglass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs hva du liker å se på.. Personlig syns jeg følgende har vært verdt/gøy å se (tilfeldig rekkefølge):

Heder (veldig bra), Etterforskningen (dramaserie om etterforskningen av ubåtsaken/Kim Wall kun 2 episoder ute pt), Advokaten, Frikjent, Elsk meg, Billions (sett på HBO men er er par sesonger på Viaplay)

Wisting, Okkupert, Friheten, the Good Fight, Notorious, Proven Innocent, Graceland, The enemy within, the catch, white collar, the americans (To sistnevnte er sett på netflix)

Magnum pi, la finest, lethal weapon, Lie to me, Black Widows, 4 weddings and a funeral, Modus, Aber Bergen

Luksusfellen, i lomma på Silje, Svindeljegerne, Melk, Kevin Can Wait, parks and recreations, the Royals, Catastrophe, Fresh of the boat, Drop dead diva

Sikkert glemt noe til tross for lang liste😂 Noe er koselig å ha på i bakgrunnen og annet er så superspennende at man sitter klistret til skjermen 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindspot!! :rodmer:

Håper virkelig de får rettighetene til sesong 5!

Anonymkode: 7a14c...98a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå ser jeg Buffy om igjen. Så nostalgisk!

Anonymkode: 03231...a35

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Blacklist - Den aller beste! Har sett serien 2 ganger, og kommer nok til å se den en gang til. Minst.

COSMOS A spacetime odyssey

New Amsterdam.

White Collar.

The Handmaids Tale

Timeless

Åååh. Jeg skulle ønske jeg aldri hatt sett disse, og begynte å se dem nå....! 

Anonymkode: 7d2a4...88e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicago Fire, beste serien ever. Har ikke sett stort til Chicago PD eller MED. 
Dr House
Graceland
Bones
White collar

Grey's anatomy er vell bra? Ikke noe favoritt her, men ser på den nå. Fra starten av, hele 15 sesonger å se. Å gud det her kommer til å ta tid 🤣

Anonymkode: c10dd...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte forresten

Blindspot

Leathal Weapon 

The Good Doctor

Billions (men denne bør ses på HBO).

Viaplay har faktisk mye bra altså! 

Anonymkode: 7d2a4...88e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dr House
Graceland
Bones
White collar

Grey's anatomy er vell bra? Ikke noe favoritt her, men ser på den nå. Fra starten av, hele 15 sesonger å se. Å gud det her kommer til å ta tid 🤣

Ja! Chicago fire!!! Beste serien uten tvil! Var så lei meg når jeg var tom for episoder 😭

Anonymkode: ebd90...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Partisan, Elsk meg, Heder, Advokaten - 4 favoritter hos meg 

Anonymkode: 09f56...b0a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graceland

S.W.A.T

Seal Team

9-1-1

The Walking Dead

The Tudors

Chicago Fire

Noe jeg synes er bra med Viaplay er at en kan sende inn forslag til serier og filmer (Her: https://kundeservice.viaplay.no/foresla-serier-eller-filmer/). Har selv sendt inn forslag på serier jeg likte og som jeg veldig gjerne vil se igjen: Flashpoint, Rookie Blue, Rizzoli & Isles, ER, Third Watch og Cold Case. Sikker flere også, men var disse jeg husket akkurat nå. Anbefaler å se disse hvis noen av de skulle dukke opp på Viaplay :) 

Anonymkode: 4a39e...3cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mye som ligger på viafree? med laaaaange reklamer.  Som ikke ligger på viaplay reklamefritt??? vet noen det?

Anonymkode: 6c7d6...5f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Beste krimserier på Viaplay? Og er det noen nye bra siden denne tråden ble startet?

Anonymkode: 80056...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2020 den 16.00, AnonymBruker skrev:

Dr House
Graceland
Bones
White collar

Chicago fire blir bedre hvis du ser den sammen med PD og MED serien, de henger litt sammen på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Beste krimserier på Viaplay? Og er det noen nye bra siden denne tråden ble startet?

Anonymkode: 80056...d1d

Sjokkerende nok betaler man for å slippe reklamen, mens det som er gratis er reklamefinansiert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Counterpart er en serie som har blitt skremmende aktuell igjen i våre dager. Serien ble vel laget en god stund før pandemien også. Helt rart å se folk i den andre verden gå rundt og desinfisere hender ved hvert veikryss. 

Anonymkode: 283b2...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...