Vinglass Skrevet 7. oktober 2020 #1 Del Skrevet 7. oktober 2020 Har dere noen anbefalinger på hvilke serier, som er de beste på Viaplay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Del Skrevet 7. oktober 2020 The Office og Dr House Anonymkode: 5c1a4...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 7. oktober 2020 #3 Del Skrevet 7. oktober 2020 Spørs hva du liker å se på.. Personlig syns jeg følgende har vært verdt/gøy å se (tilfeldig rekkefølge): Heder (veldig bra), Etterforskningen (dramaserie om etterforskningen av ubåtsaken/Kim Wall kun 2 episoder ute pt), Advokaten, Frikjent, Elsk meg, Billions (sett på HBO men er er par sesonger på Viaplay) Wisting, Okkupert, Friheten, the Good Fight, Notorious, Proven Innocent, Graceland, The enemy within, the catch, white collar, the americans (To sistnevnte er sett på netflix) Magnum pi, la finest, lethal weapon, Lie to me, Black Widows, 4 weddings and a funeral, Modus, Aber Bergen Luksusfellen, i lomma på Silje, Svindeljegerne, Melk, Kevin Can Wait, parks and recreations, the Royals, Catastrophe, Fresh of the boat, Drop dead diva Sikkert glemt noe til tross for lang liste😂 Noe er koselig å ha på i bakgrunnen og annet er så superspennende at man sitter klistret til skjermen 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Del Skrevet 7. oktober 2020 Animal kingdom https://m.imdb.com/title/tt5574490/ Anonymkode: 8162e...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Del Skrevet 7. oktober 2020 The office Seinfeld Anonymkode: 2e044...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Del Skrevet 7. oktober 2020 Blindspot!! Håper virkelig de får rettighetene til sesong 5! Anonymkode: 7a14c...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Del Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå ser jeg Buffy om igjen. Så nostalgisk! Anonymkode: 03231...a35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #8 Del Skrevet 7. oktober 2020 The office, prison break Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #9 Del Skrevet 7. oktober 2020 The Blacklist - Den aller beste! Har sett serien 2 ganger, og kommer nok til å se den en gang til. Minst. COSMOS A spacetime odyssey New Amsterdam. White Collar. The Handmaids Tale Timeless Åååh. Jeg skulle ønske jeg aldri hatt sett disse, og begynte å se dem nå....! Anonymkode: 7d2a4...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #10 Del Skrevet 7. oktober 2020 Chicago Fire, beste serien ever. Har ikke sett stort til Chicago PD eller MED. Dr House Graceland Bones White collar Grey's anatomy er vell bra? Ikke noe favoritt her, men ser på den nå. Fra starten av, hele 15 sesonger å se. Å gud det her kommer til å ta tid 🤣 Anonymkode: c10dd...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #11 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg glemte forresten Blindspot Leathal Weapon The Good Doctor Billions (men denne bør ses på HBO). Viaplay har faktisk mye bra altså! Anonymkode: 7d2a4...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 7. oktober 2020 #12 Del Skrevet 7. oktober 2020 Outlander. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Del Skrevet 7. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Chicago Fire, beste serien ever. Har ikke sett stort til Chicago PD eller MED. Dr House Graceland Bones White collar Grey's anatomy er vell bra? Ikke noe favoritt her, men ser på den nå. Fra starten av, hele 15 sesonger å se. Å gud det her kommer til å ta tid 🤣 Anonymkode: c10dd...81b Ja! Chicago fire!!! Beste serien uten tvil! Var så lei meg når jeg var tom for episoder 😭 Anonymkode: ebd90...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #14 Del Skrevet 7. oktober 2020 Partisan, Elsk meg, Heder, Advokaten - 4 favoritter hos meg Anonymkode: 09f56...b0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #15 Del Skrevet 11. oktober 2020 Graceland S.W.A.T Seal Team 9-1-1 The Walking Dead The Tudors Chicago Fire Noe jeg synes er bra med Viaplay er at en kan sende inn forslag til serier og filmer (Her: https://kundeservice.viaplay.no/foresla-serier-eller-filmer/). Har selv sendt inn forslag på serier jeg likte og som jeg veldig gjerne vil se igjen: Flashpoint, Rookie Blue, Rizzoli & Isles, ER, Third Watch og Cold Case. Sikker flere også, men var disse jeg husket akkurat nå. Anbefaler å se disse hvis noen av de skulle dukke opp på Viaplay Anonymkode: 4a39e...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #16 Del Skrevet 12. oktober 2020 Hvorfor er det så mye som ligger på viafree? med laaaaange reklamer. Som ikke ligger på viaplay reklamefritt??? vet noen det? Anonymkode: 6c7d6...5f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #17 Del Skrevet 26. oktober 2020 Beste krimserier på Viaplay? Og er det noen nye bra siden denne tråden ble startet? Anonymkode: 80056...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 31. oktober 2020 #18 Del Skrevet 31. oktober 2020 På 7.10.2020 den 16.00, AnonymBruker skrev: Chicago Fire, beste serien ever. Har ikke sett stort til Chicago PD eller MED. Dr House Graceland Bones White collar Grey's anatomy er vell bra? Ikke noe favoritt her, men ser på den nå. Fra starten av, hele 15 sesonger å se. Å gud det her kommer til å ta tid 🤣 Anonymkode: c10dd...81b Chicago fire blir bedre hvis du ser den sammen med PD og MED serien, de henger litt sammen på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 31. oktober 2020 #19 Del Skrevet 31. oktober 2020 På 26.10.2020 den 21.28, AnonymBruker skrev: Beste krimserier på Viaplay? Og er det noen nye bra siden denne tråden ble startet? Anonymkode: 80056...d1d Sjokkerende nok betaler man for å slippe reklamen, mens det som er gratis er reklamefinansiert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #20 Del Skrevet 31. oktober 2020 Counterpart er en serie som har blitt skremmende aktuell igjen i våre dager. Serien ble vel laget en god stund før pandemien også. Helt rart å se folk i den andre verden gå rundt og desinfisere hender ved hvert veikryss. Anonymkode: 283b2...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå