AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hei, er 37+1. Hadde sex med kjæresten min for ca 1 time siden, hvor han kom inni meg. Vi hadde sex i går også, så utløsningen tror jeg neppe var veldig stor. Skulle på do i stad, og da startet det å dryppe og renne VELDIG. Ble en «dam» på størrelse med lokket av et stort syltetøyglass. Har vært borti det før da kjæresten får utløsning inni, men den har aldri pleid å være så stor. Tenker det bare er utvannet sæd, hva tror dere? Er førstegangs og har aldri hatt vannavgang før. Har hatt menssmerter før i dag. «Dammen» var litt gulaktig, men ikke som urin. Luktet ingen ting. Anonymkode: 9ca35...063
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Når vannet går er det som en kran som skrur seg på, så det drypper å drypper. Det er ikke som man ser på film. Det kan komme litt å litt. Anonymkode: a83ca...874
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg er 33+6 og de siste kanskje 5 ukene når vi har hatt sex har det rent ut av meg i mange timer etterpå, skikkelig vanndig som du sier. Jeg trodde også vannet lakk de første gangene, eller at jeg blødde veldig. Våknet av at det var vått i sengen liksom. Må bruke truseinnlegg neste formiddag. Men det skjer kun etter sex, så jeg har konkludert med at det er utvannet sæd. Blir ikke sånn når jeg ikke er gravid. Anonymkode: 98ff9...f2a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Kan godt hende det er vannet, men det vet ikke vi. For noen så drypper det mye, noen lite, noen lekker fostervann og man tror det er utflod. For meg sa det "knepp" og så rant det som en kran som sto på, før det gikk over til en kran som såvidt sto på, men det var ca konstant. Men hadde det bare dryppet/lekket hos meg hadde jeg ikke ant forskjell, for jeg syns det lukta sæd av fostervannet 😅 Anonymkode: d10d6...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå