Gjest jhg Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Heisann alle sammen... Har dere blitt så trengde noen gang mens dere er ute blant folk att dere må snike dere vekk for og onanere/ronka og hvor? Jeg har det slik noen ganger,men prøver og ta meg sammen..
Gjest jon are Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 jeg skjønner ikke helt hva du mener..???altså at man skal snike seg bort for å masturbere?hvorfor det?jeg blir ikke seksuelt opphisset med mindre settingen er tilstede,det vil si at omgivelsene innbyr til seksuelt samvær.det bør være en romantisk atmosfære rundt det hele for at jeg skal få reisning.hilsen fra Jon Are
Gjest Milah Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Kan ikke i at jeg er så veldig plaget med det nei..
Gjest PuseFine Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Det har skjedd meg ja... Sniker meg av og til inn på do f.eks... Og det er da ikke så mye som skal til for å bli kåt..? :rosasmil:
Nelle Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Har skjedd meg også -flere ganger. Det er jo ikke snakk om at man må være i en situasjon som oppleves som tennende der og da -det er jo like mye hvilke fantasier man har i tankene sine -f.eks hvis man tenker på en spesielt sexy opplevelse man nylig har vært i etc. Nelle
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Ja, har gjort det på toalettet på jobb - lydløst selvsagt! Deilig og avstressende, kan anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Har aldri falt meg inn mens jeg går på byen ellerno, men mens jeg har overnattet hos noen feks og tenkt på fine ting, så har jeg fått lyst å gjøre noe, men prøvd å unngå det i tilfelle jeg ble busta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå