AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg er en mann som har hatt en samboer nå i 3 år, vi bestemte oss for å gå fra hverandre for en liten tid tilbake. Vi har enda ikke sagt noe til hennes 11 gamle sønn som jeg har blitt som en far for på disse 3 årene. Vi har svært god kontakt og gjør mye sammen. Jeg tar han med på fisketur , fotball kamper og andre gutte ting. Dette er noe vi begge trives godt med. Jeg sliter seriøst med tanken på at jeg ikke skal få se denne gutten vokse opp så det sitter langt inne å fortelle dette til han. Noen som har vært i samme situasjon og kan gi meg noen råd i denne tråden? Anonymkode: 1ab03...6db
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Hvis du og eksen har et godt forhold ville jeg foreslått at du fremdeles har kontakt med gutten. Jeg vet om flere som har kontakt (kanskje ikke hyppig, men i allefall innimellom) med barn de var steforeldre eller stebesteforeldre til og hvor det fungerer bra. Anonymkode: 71400...36a 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Hvorfor kan ikke dere holde kontakten? Kan jo og være venner med eksen Anonymkode: ed8fd...c21 1
GammelKaktus Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Dere kan vel holde kontakten. En kamerat av meg har holdt kontakten med sin "stesønn" i 12 år nå, de fikk begge nye partnere på hver side og barn. Men den gutten er "sønnen" hans. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 På 6.10.2020 den 23.45, AnonymBruker skrev: Hvis du og eksen har et godt forhold ville jeg foreslått at du fremdeles har kontakt med gutten. Jeg vet om flere som har kontakt (kanskje ikke hyppig, men i allefall innimellom) med barn de var steforeldre eller stebesteforeldre til og hvor det fungerer bra. Anonymkode: 71400...36a Enig. Anonymkode: e1d76...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå