AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg står midt oppi dette nå, jeg har funnet ut at kjæresten min gjennom ett år hele veien har flørter med andre damer, mange, via meldinger og snapper. Han la seg paddeflat og har virket veldig oppriktig lei seg. Han sier at det ikke har noe med meg å gjøre, at det "kun" har vært stas med oppmerksomhet. Han mener også at hans ad/hd-diagnose, noe manglende impulskontroll, gjør at han blir revet med. Jeg vet ikke. Det jeg tror han på er at han er veldig glad i meg, at han ikke har vært fysisk utro og at han angrer. Det jeg ikke vet om jeg klarer å takle videre, er tanken på om han fortsatt vil holde på slik, eller om han virkelig har lært og derfor bør få en sjanse. Og så blir jeg kvalm av å tenke på hvor "ivrig" han har vært, og hvor "altetende" han er i smak, det er jo faen meg damer i alle aldre, fasonger, fra "stygge" til pene. Får meg til å føle meg lite attraktivt og at komplimentene han alltid har gitt meg er verdiløse. Utover dette, har ham vært en flott kjæreste, raus med komplimenter, åpenbart vært stolt av meg, snill, oppmerksom, ja en drømmemann. Det jeg trenger å høre, er dere andres historier hvor dere har hatt en skikkelig nedtur og gjort et forsøk på å gå videre og hvordan det gikk. Kjenner at jeg kan tilgi men ikke glemme, er redd for at dette kommer til å gnage meg ihjel. Samtidig er det såpass ferskt at jeg fortsatt er sinna, så jeg tenker kanskje ikke helt klart ennå. (Han sier for øvrig at han ikke hadde tolerert om rollene våre var byttet og jeg var flørterensom stadig var i kontakt med andre, så han forstår om jeg ikke klarer mer. ) Anonymkode: 186cd...00e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Hadde det vært min kjærest, hadde han blitt til en eks rimelig kjapt. Anonymkode: 96e1c...007 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Taklet? Jeg hadde ikke blitt i forholdet. Snakk om dobbeltmoral. Hvis han virkelig sleit med impulskontroll kunne han søkt hjelp før du forska ham. Er nok mest krokodilletårer, dette. Anonymkode: 16879...a04 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Hadde ikke skjedd. Det hadde vært døren ut. Men kanskje nettopp derfor ender jeg ikke opp med at sånt skjer. Anonymkode: 1a1ea...add
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Hadde aldri godtatt dette. Han får du bare store problemer med å være sammen med. Du vil få et vanskelig liv med den fyren. Spar deg hjertesorgen og bli singel. Anonymkode: 06ea8...f65 2
moon_child Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Han er oppriktig lei seg fordi han ble tatt. Once a cheater always a cheater. 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg kan bekrefte at vi med ADHD har problemer med impuls kontroll. Det har jeg, og det er noe innmari også. Store problemet er at man gjør ting og tenker etterpå, et problem med ADHD det også. Men man kan bli flinkere med og beherske dette, spesielt om man tar medesiner så går det sin gang det også. Men og flørte med andre er ikke akkuratt noe koselig. Liksom, det er lov og flørte med folk så lenge det ikke går over en viss grense. hadde ikke noe problemer med at dama mi gikk til gutter og sa at dem var koselige eller snille eller kjekke, det e noe som man gjør uansett. Man må stole på kjæresten sin, om ikke så e det bare å avslutte forholdet med engang. Sjalusidrama e det verste jeg vet, og ender jeg opp med ei dame som er sjalu på alt, så er det ganske fort ut døra Om du ikke klarer og stole på han, gi han opp. For da kaster du bort din tid og hans tid. Anonymkode: c8dfb...fed 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Hei, har vært borti det samme med min på snap , deling av bilder etc. fant det ut etter 1 år sammen første gang. Tilga for han lovde meg at det ikke betydde noe. Men han hadde kontakt med gamle ekser og abonnerte på nakenbilder av ei modell på 22 år (han er 42). Tilliten ble ødelagt. Endte med at han gikk for st jeg ikke stolte på han. Da hadde vi vært sammen 6 år. Angrer på jeg ikke gikk første gangen.. Anonymkode: 8f9e2...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå