AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Er førstegangsgravid i uke 34. Har hatt et problemfritt svangerskap hittil, men har noen perioder kjent at jeg får «rier» som fører til at jeg må på do for å bajse. Jeg skjønner at det selvfølgelig ikke er ekte rier, men det har mint meg kynnere på en måte. Jeg har ikke hatt plagsomme kynnere, og kan egentlig ikke si jeg vet hvordan det kjennes ut. De siste dagene har jeg hatt mensmurring i korsrygg og plutselig denne trangen til å gå på do. Menssmertene er ikke smertefulle, mer som en «murring» eller litt trykk både foran i magen og bak i ryggen. Fosteret er veldig aktivt. Er dette helt vanlig og tegn på modning? Jeg er ikke bekymra, mer nysgjerrig på hva som skjer og om andre har lignende opplevelser På tidligere kontroll har jeg nevnt do-trangen for jordmor, som ikke hadde hørt om at kynnere kunne påvirke tarmen tidligere. Hun hadde ingen forklaring på den følelsen. Anonymkode: 8c91b...011
snurk Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg tror kansje det er nedpress du føler? Jeg kan noen ganger få nedpress i kombinasjon med kynnere og det kan kjennes ut som jeg akuty må på do 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå