Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva var det med det jeg skrev som var latterliggjøring? Jeg viste til fakta om reelle telefonsamtaler fra flyet/ene som bekreftet terrorister. Var det ...'pjatt'? ;)

Også skrev jeg et par setninger om hvor lett man får bekreftet egne tanker og forestillinger på nett siden algoritmene kun gir oss det vi vil ha. Det er jo slik det fungerer. Eller tolket du det som latterliggjøring?

Jeg tipper at du har fått mye motbør for dine teorier, men det er ingen grunn til å se spøkelser på høylys dag av den grunn.

Anonymkode: c27ee...828

Du får ha meg unnskyldt om du skrev noe annet, eller om det ikke var deg. Jeg kan fort forveksle de anonyme med lite gjenkjennelsesvennlige tall som eneste signatur.
Mine 9/11-innlegg har stor grad av spydige eller latterliggjørende motkommentarer, men bevares - det er også mulig å misforstå "tonefall" og slikt når kroppsspråk mangler  :)

Et tips til Kvinneguiden Forum:   Anonym-brukere burde automatisk få tildelt et brukerikon/avatar, eller krav om å velge et unikt et selv. Det ville øke diskusjonsvennligheten til formidabelt nivå. Det gjør jo ingenting med anonymiteten.
Anonymkoden er jo unik innenfor den enkelte tråd, og det kunne ikonet også vært. Men i praksis vil det ikke fungere, fordi det likevel vil bli mange like eller nesten like ikoner....bare en ide som dukket opp.

Men tilbake til "reelle telefonsamtaler fra fly....".
Hele 9/11-bedrageriet er stappfullt av "reelle bevis" og "hendelser", og i bakhodet ligger en telefonsamtale som jeg husker som lite troverdig. Helt i tråd med det meste av offisiell forklaring i denne gjørma.

Jeg nevnte etterforsker/journalist Bollyn, som så mange ganger før.
Jeg har på ingen måte sett alle hans presentasjoner, men kan varmt anbefale dem ut fra alle jeg faktisk har sett.
Her er et av de mange gode, hvor han forteller om hans connection til Estonia, fordi han har tilknytning til Sverige (og Norge) til tross for at han er amerikansk journalist med Israel-kunnskaper i mengder.
Og jeg vil påstå at bare i denne videoen kommer han med oppsiktsvekkende opplysninger for sovende sauer.

Have We Been Deceived About What Happened on 9/11? Christopher Bollyn
(Hint:  980.000 views, 6.700 innlegg i kommentarfeltet)

A lecture by Christopher Bollyn that took place the 25th of May 2014 in Gothenburg Sweden.

Endret av slask
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterke krefter ønsker å sakte men sikkert forvandle Europa til et islamistisk voldsdiktatur der klaner styrer og undertrykker andre som i midt-østen. Så langt lykkes de godt, og vil nok nå målet innen 100 år.

Anonymkode: 08644...113

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, slask skrev:

Du får ha meg unnskyldt om du skrev noe annet, eller om det ikke var deg. Jeg kan fort forveksle de anonyme med lite gjenkjennelsesvennlige tall som eneste signatur.
Mine 9/11-innlegg har stor grad av spydige eller latterliggjørende motkommentarer, men bevares - det er også mulig å misforstå "tonefall" og slikt når kroppsspråk mangler  :)

Et tips til Kvinneguiden Forum:   Anonym-brukere burde automatisk få tildelt et brukerikon/avatar, eller krav om å velge et unikt et selv. Det ville øke diskusjonsvennligheten til formidabelt nivå. Det gjør jo ingenting med anonymiteten.
Anonymkoden er jo unik innenfor den enkelte tråd, og det kunne ikonet også vært. Men i praksis vil det ikke fungere, fordi det likevel vil bli mange like eller nesten like ikoner....bare en ide som dukket opp.

Hele 9/11-bedrageriet er stappfullt av "reelle bevis" og "hendelser", og i bakhodet ligger en telefonsamtale som jeg husker som lite troverdig. Helt i tråd med det meste av offisiell forklaring i denne gjørma.

Jeg har på ingen måte sett alle hans presentasjoner, men kan varmt anbefale dem ut fra alle jeg faktisk har sett.
Her er et av de mange gode, hvor han forteller om hans connection til Estonia, fordi han har tilknytning til Sverige (og Norge) til tross for at han er amerikansk journalist med Israel-kunnskaper i mengder.

Hva er det han mener for noe? Gidder ikke å se nesten 3 timer med noe for å finne ut hvilken påstand han liksom skal backe.

Skrevet
59 minutter siden, slask skrev:

Det er i sin skjønneste orden! :)

1 time siden, slask skrev:

Om jeg forstår deg rett så er det en god ide. Altså at i stedet for en anonym kode så får de brukerne som velger å være anonyme tildelt en tilfeldig avatar som de beholder i hele tråden. I en annen tråd så vil de selvfølgelig få tildelt en annen avatar/ikon. Da ville det nok vært langt lettere å holde styr på de/oss anonyme.

1 time siden, slask skrev:

Så vidt jeg vet så eksisterer det flere telefonsamtaler fra flyene som bekrefter kaprere. Disse bør vel ligge ute... Man kan selvfølgelig velge å bare se bort fra dette og kalle det fake, men om man skal avvise et hvert bevis motparten kommer med som juks så blir det vrient.

Anonymkode: c27ee...828

Skrevet
On 10/29/2020 at 11:45 AM, AnonymBruker said:

Sterke krefter ønsker å sakte men sikkert forvandle Europa til et islamistisk voldsdiktatur der klaner styrer og undertrykker andre som i midt-østen. Så langt lykkes de godt, og vil nok nå målet innen 100 år.

Dette er jo faktisk sant. Se bare på det som skjedde for noen dager siden. Det er en repetisjon på det som skjedde for noen år siden. Og er egentlig ikke muslimene som står bak noe av dette. Det ser bare slik ut og er satt i verk av Deep State. 

Anonymkode: 1f4c7...afa

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og er egentlig ikke muslimene som står bak noe av dette. Det ser bare slik ut og er satt i verk av Deep State. 

Anonymkode: 1f4c7...afa

Ja, sånn er det nok. 🙄

Anonymkode: fc53d...126

• Liker 2
Skrevet

Røyke hasj på antabus gjør deg ikke dårlig, men du vil fortsatt få ræva kondis.

Skrevet
På 29.10.2020 den 11.42, slask skrev:

Og jeg vil påstå at bare i denne videoen kommer han med oppsiktsvekkende opplysninger for sovende sauer.

A lecture by Christopher Bollyn that took place the 25th of May 2014 in Gothenburg Sweden.

En ting skal du ha - mennesker som deg er utrolig fascinerende 🙂 Tar ikke mange Google-søkene for å finne artikler som bestrider alle «bevis» du kommer med. Studier som er publisert i anerkjente vitenskaplige tidsskrifter. Blant annet har SINTEF i Norge kommet med flere teorier om hva som skapte disse eksplosjonene. Men, jeg antar at SINTEF-forskerne også er betalt av USA/CIA/Pentagon for å drive med fake science som underbygger den offisielle forklaringen.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AllahBallah skrev:

En ting skal du ha - mennesker som deg er utrolig fascinerende 🙂 Tar ikke mange Google-søkene for å finne artikler som bestrider alle «bevis» du kommer med. Studier som er publisert i anerkjente vitenskaplige tidsskrifter. Blant annet har SINTEF i Norge kommet med flere teorier om hva som skapte disse eksplosjonene. Men, jeg antar at SINTEF-forskerne også er betalt av USA/CIA/Pentagon for å drive med fake science som underbygger den offisielle forklaringen.

Jeg på den annen side finner mennesker som deg utrolig fascinerende og skremmende. Jeg har problemer med å fatte at man fornekter alt som heter fysikk, naturlover og logikk til fordel for et verdensbilde som totalt utelukker korrupsjon hos lederne.

Finner du en forklaring på hvorfor bygning 7 kollapset som stemmer med den offisielle historien??

Anonymkode: f1485...e43

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg på den annen side finner mennesker som deg utrolig fascinerende og skremmende. Jeg har problemer med å fatte at man fornekter alt som heter fysikk, naturlover og logikk til fordel for et verdensbilde som totalt utelukker korrupsjon hos lederne.

Finner du en forklaring på hvorfor bygning 7 kollapset som stemmer med den offisielle historien??

«After 7 hours of uncontrolled fires, a steel girder on Floor 13 lost its connection to one of the 81 columns supporting the building. Floor 13 collapsed, beginning a cascade of floor failures to Floor 5. Column 79, no longer supported by a girder, buckled, triggering a rapid succession of structural failures that moved from east to west. All 23 central columns, followed by the exterior columns, failed in what's known as a "progressive collapse"--that is, local damage that spreads from one structural element to another, eventually resulting in the collapse of the entire structure.»

Kilde: https://www.popularmechanics.com/technology/design/a3524/4278874/

Men NEI LALALALA, jeg tror det var aliens fra alpha centauri!!

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AllahBallah skrev:

«After 7 hours of uncontrolled fires, a steel girder on Floor 13 lost its connection to one of the 81 columns supporting the building. Floor 13 collapsed, beginning a cascade of floor failures to Floor 5. Column 79, no longer supported by a girder, buckled, triggering a rapid succession of structural failures that moved from east to west. All 23 central columns, followed by the exterior columns, failed in what's known as a "progressive collapse"--that is, local damage that spreads from one structural element to another, eventually resulting in the collapse of the entire structure.»

Nei brann forårsaker ikke en kollaps identisk med en kontrollert rivning. Om en brann skulle ta ned en skyskraper hadde vi ikke hatt mange som stod for å si det sånn. Du skjønner ikke at dette er for dumt? La oss si at det begynner å brenne i Mjøstårnet som er en høy bygning av tre. Tror du virkelig at den brannen vil få bygningen til å kollapse som i en kontrollert rivning? https://byggmesteren.as/2018/05/29/mjostarnet-taler-brann/

• Liker 3
Skrevet

Alltid utrolig tillitsvekkende at den vanlige mannen i gata kan absolutt alt om hvordan stål, brann, betong, tre osv oppfører seg i ulike scenarioer. Gjerne tilfeldige hendelser som aldri har skjedd før og som man dermed såklart vet alt om hvordan ting kommer til å foregå.

Selv arbeidere og folk som jobber med slike ting daglig kan heller ikke uttale seg SKRÅSIKKERT om hvordan ulike materialer vil oppføre seg i møte med diverse ulykker.

But here we are!

• Liker 5
Skrevet
På 6.10.2020 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Definisjonen på en konspirasjonsteori er som følger: Konspirasjonsteori er en forklaringsmodell som går ut på at ting som er galt i verden skyldes at mektige grupper i hemmelighet sammensverger seg for å fremme sin egen, skjulte agenda.

På 6.10.2020 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Definisjonen på en konspirasjonsteori er som følger: Konspirasjonsteori er en forklaringsmodell som går ut på at ting som er galt i verden skyldes at mektige grupper i hemmelighet sammensverger seg for å fremme sin egen, skjulte agenda.

Ingen. Slike teorier ser jeg på som amerikansk underholdning. Amerikanere elsker slikt 

Skrevet
På 27.10.2020 den 15.02, slask skrev:

I den grad det faktisk var fly, så var de mest sannsynlig remote controlled.
Vær klar over at høyst - var det 2 fly involvert.

Var det ikke noen av "passasjerene" som posta noe på Instagram ved et uhell for et par år siden? Ble sletta igjen fort. 2 fly et hologram og en misil er vel den mest åpenbare forklaringen. Ref. diskusjon på kvinneguiden. 

Anonymkode: 61179...f61

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Alltid utrolig tillitsvekkende at den vanlige mannen i gata kan absolutt alt om hvordan stål, brann, betong, tre osv oppfører seg i ulike scenarioer. Gjerne tilfeldige hendelser som aldri har skjedd før og som man dermed såklart vet alt om hvordan ting kommer til å foregå.

Selv arbeidere og folk som jobber med slike ting daglig kan heller ikke uttale seg SKRÅSIKKERT om hvordan ulike materialer vil oppføre seg i møte med diverse ulykker.

But here we are!

Så du at bygning 7 brant? Har du sett en skyskraper som har brent som har kollapset slik? Vet du at skyskrapere som brenner pleier å stå? Og stå, og stå....slik som denne:https://media1.s-nbcnews.com/j/newscms/2015_53/1359611/151231-dubai-fire-mn-1315_9902c61b4be0ecac4df0e54b323fe838.nbcnews-ux-2880-1000.jpg

• Liker 3
Skrevet

Vi vet forresten nå hvorfor bygning 7 kollapset, det var hjerteinfarkt:

“We have found evidence that building 7 was in such a state of shock, that it went into a cardiac arrest and fell to the ground some seven hours after the attack,” an FBI spokesman explained. “I can understand why people are suspicious that two of the biggest skyscrapers on the planet fell to the ground so quickly after two aluminium planes crashed into them, and that the serious lack of video evidence into the Pentagon attack may rile suspicions even further, but now, no one can deny this new finding; poor building 7 simply just had a heart attack”.
https://waterfordwhispersnews.com/2017/01/31/building-7-may-have-suffered-a-heart-attack-new-911-evidence-reveals/

Skrevet
På 29.10.2020 den 9.04, slask skrev:

Jeg viser til faktastoff

Dagens! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Husker en link men finner den ikke nå der de styrte flyene med fjernkontroller en til hvert fly.  Og hologramer som ble sendt til CNN og så gikk sprengningstemaet og satt opp bomber. Det er logisk og basert på fysikk. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke forskerne på SINTEF sier noe. Korrupte og betalt av deep regjerning? Skremmende

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AllahBallah skrev:

Vennligst ikke bland vitenskap inn i denne tråden. Her diskuterer vi konspirasjonsteorier.

• Liker 1
Skrevet
På 9.10.2020 den 14.03, Kniv & gaffel skrev:

Jeg tror at Jan Wiborg ble drept fordi han satt på opplysninger som hans motstandere ikke ville ha fram angående utbyggingen av Gardermoen. 

Jeg tror også at Per og Veronica Orderud er uskyldige, og at dette er noe mange høyere oppe i "systemet" vet. Har også en sterk mistanke om at Per Paust, Anne Orderuds avdøde ektemann, ble drept ved forgiftning som ga han kreft. 

Dette tror jeg også. Og så tror jeg svenske myndigheter skjuler hva som skjedde med Estonia 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...