AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #121 Skrevet 22. oktober 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er interesser i å vite mer om pizzagate teorien. Har du noen gode linker? Finner kun tull om jeg søker selv... Anonymkode: b503e...001 Ja man finner bare tull om man søker, ting har blitt tatt bort, eller drukner i røykteppet som er lagt ut. I posten under er noen linker og litt forklaring jeg postet tidligere. En som har laget mange videoer om Pizzagate er David Seaman som driver siden Fulcrum News. Han mistet alle plattformene sine og mistet inntekten sin på grunn av Pizzagate, og har også laget mange bitre "rant"-videoer om dette, noe som kan bli litt slitsomt i lengden. Dessverre er det vanskelig å søke opp de info-videoene han lagde om Pizzagate, jeg finner ikke mulighet til å søke på siden hans. Men dette kommer i alle fall opp om man googler "Fulcrum News Pizzagate": https://duckduckgo.com/?q=fulcrum+news+pizzagate&t=lm&atb=v207-1&ia=web Linken til sist i posten under er til en video han har laget som forklarer Pizzagate ganske bra. En ting jeg vil legge til posten min under er at på de bildene man fant på James Alifantis' instagram, fant man oftet tag'en "carisjames". Dette er mulig at refererte til Epstein's øy, som heter "Little St James", altså blir det "Caribinan island St. James" som den tag'en kan referere til. Epstein's øy er også veldig interessant i seg selv med gargoyles og en stol som stod utenfor en av bygningene som var laget av horn og skinn, meget spesiell smak kan man si. Jeg tror definitivt den øya er en del av Pizzagate. Det finnes en video av at noen går i land der og filmer, men jeg finner den ikke nå. Jeg har garantert lagt den et annet sted på dette forumet, så mulig jeg finner den igjen. På 9.10.2020 den 17.03, AnonymBruker skrev: Det begynte med at disse epostene ble lagt ut på Wikileaks 1 2016: https://wikileaks.org/podesta-emails/press-release I disse epostene fant man merkelige ting som egentlig ikke var grunnen til at de var lekket i utgangspunktet. Det var vanlige folk som tilfeldigvis oppdaget setninger som ikke ga mening, og man begynte å etterforske dette. Alle som kan søke på en datamaskin kan finne ut at: Blant 2.060 eposter finnes det 149 referanser til "pizza", 73 referanser til "hot dog", 85 til "cheese", 78 til "pasta, 41 til "sauce", 84 til "ice cream" og 47 til "walnut". Og mye i merkelige sammenhenger som ikke har direkte med mat å gjøre. Om man tenker at dette er kodeord som pedofile bruker, gir setningene mer mening. Dette er bare ETT lite eksempel, det finnes mange flere men det tar tid å søke opp alt. F.ex. om man setter inn "liten jente" for "cheese" og "liten gutt" for "pasta" (dominos vet jeg ikke hva betyr): "Ps. Do you think I'll do better playing dominos on cheese than on pasta?" https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/50332 I pedo-kodespråk betyr "pizza" jente, "pølse" gutt, "ost" liten jente og "pasta" liten gutt. I epostene er det også nevnt en pizzarestaurant, og denne restauranten hadde en logo som ligner på et pedo-symbol. Vegg i vegg ligger Besta Pizza som hadde et helt tydelig slikt symbol: Man gikk også til Comet Ping Pong's instagram, og fant mange ubehagelige bilder av barn blant annet, og en hel drøss med kontoer som var knyttet til denne kontoen hadde like rare bilder: https://duckduckgo.com/?q=+ping+pong+pizza+instagram&t=lm&atb=v207-1&iax=images&ia=images Videre fant man kunstsamlingen til broren til John Podesta. Det fantes en "hjemme hos"-artikkel med eksempler på hvilken kunst han hadde, men jeg finner ikke den nå. Om man googler kan man finne noen av bildene og kunstnerne han hadde i huset: https://duckduckgo.com/?q=tony+podesta+art+collection+inside+homes&t=lm&atb=v207-1&ia=images&iax=images Blant annet denne kunsteren med de redde og halvnakne barna i de flisbelagte rommene: https://www.google.com/search?q=biljana+djurdjevic&tbm=isch&ved=2ahUKEwjJ89jV4afsAhXDtyoKHRXaDgQQ2-cCegQIABAA&oq=biljan&gs_lcp=CgNpbWcQARgAMgQIABBDMgQIABBDMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAA6BAgjECc6BQgAELEDOgQIABAeUJ2eDFiz4gxgm_sMaAZwAHgAgAF4iAHjB5IBAzYuNJgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=SXmAX4mrMMPvqgGVtLsg&bih=699&biw=1467 Og så gikk man videre fra der da, og fant at Podestaene, Alifantis osv. var linket til andre som hadde like ekle preferanser. Det finnes også en referanse til en merkelig dame med noen barn, men da må jeg linke til en video for jeg orker ikke lete opp hennes instagram osv. Dataen min går så tregt nå at jeg får ikke sett videoen selv så jeg får søkt. Det er tre barn som er nevnt i epostene og som skulle være i et svømmebasseng med John Podesta, og disse går igjen på hennes nettside. Superekkelt: https://www.bitchute.com/video/dEZgzABhjXsJ/ Anonymkode: f1485...e43 Anonymkode: f1485...e43
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #122 Skrevet 23. oktober 2020 Nå skjønte jeg plutselig hva bomstasjonene er til. De er for å stenge ned regioner, men hvorfor de driver med det forstår jeg ikke. Jeg vet at denne "pandemien" har vært planlagt lenge siden alt kom på plass så utrolig kjapt over hele verden med veldig få dødsfall. Ingen grunn til å reagere så kraftig, og det er rett og slett for organisert til å ikke være planlagt i lang tid, og organisert "ovenfra". Det er altså noen over politikerne som styrer dette. Så de stenger regioner i Norge... Senere kommer de til å ta i bruk bomstasjonene for å holde folk innenfor sine respektive regioner. En gjetning...så vi får se? Men jeg vet altså ikke hvorfor. Anonymkode: f1485...e43 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #123 Skrevet 23. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nå skjønte jeg plutselig hva bomstasjonene er til. De er for å stenge ned regioner, men hvorfor de driver med det forstår jeg ikke. Jeg vet at denne "pandemien" har vært planlagt lenge siden alt kom på plass så utrolig kjapt over hele verden med veldig få dødsfall. Ingen grunn til å reagere så kraftig, og det er rett og slett for organisert til å ikke være planlagt i lang tid, og organisert "ovenfra". Det er altså noen over politikerne som styrer dette. Så de stenger regioner i Norge... Senere kommer de til å ta i bruk bomstasjonene for å holde folk innenfor sine respektive regioner. En gjetning...så vi får se? Men jeg vet altså ikke hvorfor. Anonymkode: f1485...e43 Ja, dette har vært planlagt siden den første bomstasjonen i Norge ble bygget i 1730. Sånn er det nok. Anonymkode: fc53d...126 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #124 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette har vært planlagt siden den første bomstasjonen i Norge ble bygget i 1730. Sånn er det nok. Anonymkode: fc53d...126 Har du ikke lagt merke til at det er bomstasjoner over alt nå? De kan brukes til mer enn å suge penger ut av oss, og det kommer de til også. Vi får se om jeg får rett Anonymkode: f1485...e43 2
Hatsumomo Skrevet 24. oktober 2020 #125 Skrevet 24. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå skjønte jeg plutselig hva bomstasjonene er til. De er for å stenge ned regioner, men hvorfor de driver med det forstår jeg ikke. Anonymkode: f1485...e43 Du bare ut av ingenting tror på noe, men har ingen anelse hvorfor? Høres smart ut.
Hatsumomo Skrevet 24. oktober 2020 #126 Skrevet 24. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette har vært planlagt siden den første bomstasjonen i Norge ble bygget i 1730. Sånn er det nok. Det mye ufrivillig god humor på disse trådene. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #127 Skrevet 24. oktober 2020 At åndenes makt er sant Anonymkode: 61179...f61 1
Cordelia Skrevet 24. oktober 2020 #129 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) På 9.10.2020 den 15.47, AnonymBruker skrev: Jeg tror det finnes mektige organisasjoner som bruker sine ideologier til å opprette forskjellige institusjoner, der de hjernevasker mennesker fra barndommen av til å adlyde ideologiens påbud, regler og de menneskene som styrer den. Jeg tror disse styrende menneskene bruker forskjellige former for straff - også brutale - mot de som ikke adlyder slike påbud og regler. De styrende menneskene har enorm makt og masse penger, og infiltrerer alle lag av samfunnet for å få enda mer makt og penger. De drives av grådighet og maktbegjær, og bruker ideologi til å få viljen sin. Sånn har de holdt på i hundrevis, kanskje tusenvis av år. Jeg vet det høres helt bisart ut, men jeg tror faktisk det er sant. Anonymkode: d2b30...9cb Nord Korea og Kina mener du? Endret 24. oktober 2020 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #130 Skrevet 24. oktober 2020 7 timer siden, Hatsumomo skrev: Du bare ut av ingenting tror på noe, men har ingen anelse hvorfor? Høres smart ut. Jeg vet at det ligger en større agenda bak dem bare, og at det har med overvåkning å gjøre. Som jeg sa, vi får se hva de blir brukt til i fremtiden. Anonymkode: f1485...e43
Hatsumomo Skrevet 24. oktober 2020 #131 Skrevet 24. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det ligger en større agenda bak dem bare, og at det har med overvåkning å gjøre. Som jeg sa, vi får se hva de blir brukt til i fremtiden. Anonymkode: f1485...e43 Er du synsk? Kan du spå? Hvordan vet du det du tror?
AllahBallah Skrevet 24. oktober 2020 #132 Skrevet 24. oktober 2020 Kan ikke dere konspirasjons-teoretikere heller bruke tiden deres på noe sprøtt- men vitenskapelig noe? F.eks. kvantemekanikk? Dere kan starte her: 2
cattleya Skrevet 24. oktober 2020 #133 Skrevet 24. oktober 2020 Free Britney! Der er det definitivt noe grums. 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #134 Skrevet 24. oktober 2020 7 minutter siden, Hatsumomo skrev: Er du synsk? Kan du spå? Hvordan vet du det du tror? Jeg føler ofte når noen eller noe har en bakenforliggende agenda, eller når noen ikke snakker sant. Den teknologiske utviklingen er ikke lenger til vårt gode, det ligger noe annet bak det. Det er ikke ønsket om å få et bedre liv eller et bedre samfunn for folk flest. Anonymkode: f1485...e43 3
Hatsumomo Skrevet 24. oktober 2020 #135 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler ofte når noen eller noe har en bakenforliggende agenda, eller når noen ikke snakker sant. Den teknologiske utviklingen er ikke lenger til vårt gode, det ligger noe annet bak det. Det er ikke ønsket om å få et bedre liv eller et bedre samfunn for folk flest. Anonymkode: f1485...e43 Kan også kalles paranoia på godt norsk. Kan være verdt å undersøke helse og sinn. Mange får det bedre med litt hjelp til å kontrollere disse tankene.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #136 Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, Hatsumomo skrev: Kan også kalles paranoia på godt norsk. Kan være verdt å undersøke helse og sinn. Mange får det bedre med litt hjelp til å kontrollere disse tankene. Vi får se da. Regner med du er ganske ung, så du kan følge med på utviklingen fremover. Anonymkode: f1485...e43 1
Hatsumomo Skrevet 24. oktober 2020 #137 Skrevet 24. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi får se da. Regner med du er ganske ung, så du kan følge med på utviklingen fremover. Anonymkode: f1485...e43 Ung, tjaaaaaa. Har derimot overhodet ikke tenkt å følge med på hva bomstasjonene foretar seg, hehe. Men for all del, du må gjerne kaste bort livet ditt med å følge med på dette
Kragebein Skrevet 26. oktober 2020 #138 Skrevet 26. oktober 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Kragebein, adm
Leifr Skrevet 27. oktober 2020 #139 Skrevet 27. oktober 2020 På 24.10.2020 den 22.49, AllahBallah skrev: Kan ikke dere konspirasjons-teoretikere heller bruke tiden deres på noe sprøtt- men vitenskapelig noe? Det er sånn vi får f.eks. flat jord-bevegelsen. 1
slask Skrevet 27. oktober 2020 #140 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) On 10/6/2020 at 10:44 PM, AnonymBruker said: Den der teorien er bare vås og har blitt bunket ørten tusen ganger. Eneste er kanskje at noen i bush kabinettet viste om det og lot det skje av politiske årsaker. Anonymkode: 1efdb...247 I den grad det faktisk var fly, så var de mest sannsynlig remote controlled. Vær klar over at høyst - var det 2 fly involvert. Penta-flyet er var ikke der. Krasj-eksplosjonen er fabrikkert. Ingen riktige flyvrak-rester å finne (kun fra feil type fly). Shanksville-flyet var ikke der. Kun et lite hull i bakken og røyk som steg opp. Bygning 7, var det 3dje bygget som kollapset ble ikke truffet av fly, men kollapset som en perfekt demolition-jobb, som en demolitør må være misunnelig på utførelsen av. 9/11 er så totalforfalsket hendelse og tusenvis av bransjefolk (med fagkompetanse på alle mulige relevante felt har uttalt at kollapsen er helt umulig slik den skjedde, uten at den.....fikk hjelp. Og derfor er konklusjonen enkel. Det ble sprengt). Faktadebatt om 9/11 er tabu, også i Norge, så gruble videre selv, eller les artiklene og bøkene om dette. Årsaken til at man blir forsøkt stemplet som konspi-teoretiker, eller paranoid og den slags, er at også media er involvert i bedraget - big time, og de må naturligvis forsvare seg for ikke å bli avslørt sammen med resten av de involverte kjeltringene, som fortsatt lever. De bør straffes, men først må de avsløres for massene utover de som har undersøkt saken i årevis på egenhånd. Jeg har visst i mer enn 10 år at det hele er et bedrag. Ikke at folk ikke døde, men at hvem som stod bak er en fullt forfalsket historie full av fabrikasjon. Henviser til trådene her på forumet for mer... Endret 27. oktober 2020 av slask 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå