AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #81 Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og i mellomtiden blir vi syke av feil forskning. Anonymkode: 439ef...5b2 Nja, forskningen blir bedre og bedre! Anonymkode: c27ee...828 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #82 Skrevet 12. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nja, forskningen blir bedre og bedre! Anonymkode: c27ee...828 Og vi blir sykere og sykere. Syns du ikke det er rart? Anonymkode: f1485...e43 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #83 Skrevet 12. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Og vi blir sykere og sykere. Syns du ikke det er rart? Anonymkode: f1485...e43 Vi lever da lenger og lenger. Anonymkode: fc53d...126 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #84 Skrevet 12. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi lever da lenger og lenger. Anonymkode: fc53d...126 Se rundt deg, folk blir sykere og sykere, alle har et eller annet symptom, ME-syke blir yngre og yngre osv. Jeg har aldri kjent til så mange med MS som nå, og jeg kjenner ikke mye folk. Anonymkode: f1485...e43 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #85 Skrevet 12. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Se rundt deg, folk blir sykere og sykere, alle har et eller annet symptom, ME-syke blir yngre og yngre osv. Jeg har aldri kjent til så mange med MS som nå, og jeg kjenner ikke mye folk. Anonymkode: f1485...e43 Folk er pingler som prøver snyte nav. Anonymkode: fc53d...126
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #86 Skrevet 12. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Se rundt deg, folk blir sykere og sykere, alle har et eller annet symptom, ME-syke blir yngre og yngre osv. Jeg har aldri kjent til så mange med MS som nå, og jeg kjenner ikke mye folk. Anonymkode: f1485...e43 Man må en eller flere faktorer inne for å være disponibel for å få Multipel sklerose (diagnosen dukker opp mellom 30-40 års alder-det fins 3 forskjellige type MS) - 2 av 3 som får MS er kvinner -Man bor nord for ekvator ..ingen som bor i India feks kan få MS . Mangel på vitamin D - Man røykte mye som ung /el ble utsatt for passiv røyking i barnealder. -Man hadde kyssesyken som ung - Man har autoimmun sykdom i slekta (leddgikt, astma osv sov) Idag er det bedre bremsemedisiner for denne diagnosen. Og ang sykdommer og død så er det bare gå inn på SSB å sjekke gjennomsnittlig levealder de siste 50-100 åe Anonymkode: 83fb2...2fa 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #87 Skrevet 12. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må en eller flere faktorer inne for å være disponibel for å få Multipel sklerose (diagnosen dukker opp mellom 30-40 års alder-det fins 3 forskjellige type MS) - 2 av 3 som får MS er kvinner -Man bor nord for ekvator ..ingen som bor i India feks kan få MS . Mangel på vitamin D - Man røykte mye som ung /el ble utsatt for passiv røyking i barnealder. -Man hadde kyssesyken som ung - Man har autoimmun sykdom i slekta (leddgikt, astma osv sov) Idag er det bedre bremsemedisiner for denne diagnosen. Og ang sykdommer og død så er det bare gå inn på SSB å sjekke gjennomsnittlig levealder de siste 50-100 åe Anonymkode: 83fb2...2fa Jaså du, så ingen i India kan få MS. Det kan de, og det får de. MS og andre nevrologiske sykdommer er på økning globalt, og alt vitenskapen foretar seg er å diagnostisere folk. "In recent years, its prevalence has changed dramatically worldwide and India is no exception. Initially, MS was believed to be more common in the Caucasians of Northern Europe and United States; however, it has been found to be present in Indian subcontinent as well. There has been a considerable shift in MS prevalence in India and this has really changed the notion of considering India as a low risk zone for MS." https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28495133/ Årsaken er virusene som big pharma avler på, spredte, og fortsatt sprer, samt tungmetaller. Men se dèt er det ingen som forsker på. Hvorfor? Fordi man bare får forske på det man får penger til å forske på, og det som er "lov" å forske på. Det er mye begravd i farmasien, men det er jo en såkalt "konspirasjonsteori". Anonymkode: f1485...e43 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #88 Skrevet 12. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaså du, så ingen i India kan få MS. Det kan de, og det får de. MS og andre nevrologiske sykdommer er på økning globalt, og alt vitenskapen foretar seg er å diagnostisere folk. "In recent years, its prevalence has changed dramatically worldwide and India is no exception. Initially, MS was believed to be more common in the Caucasians of Northern Europe and United States; however, it has been found to be present in Indian subcontinent as well. There has been a considerable shift in MS prevalence in India and this has really changed the notion of considering India as a low risk zone for MS." https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28495133/ Årsaken er virusene som big pharma avler på, spredte, og fortsatt sprer, samt tungmetaller. Men se dèt er det ingen som forsker på. Hvorfor? Fordi man bare får forske på det man får penger til å forske på, og det som er "lov" å forske på. Det er mye begravd i farmasien, men det er jo en såkalt "konspirasjonsteori". Anonymkode: f1485...e43 Tror jeg forholder meg til hva info fra nevrologer og kvalifiserte fagfolk forteller meg enn sånne lettlurte døgenikter som sluker alt av medisinske konspirasjonsteorier . Regner med du også tror at vaksiner forårsaker autisme;) Anonymkode: 83fb2...2fa 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #89 Skrevet 12. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg forholder meg til hva info fra nevrologer og kvalifiserte fagfolk forteller meg enn sånne lettlurte døgenikter som sluker alt av medisinske konspirasjonsteorier . Regner med du også tror at vaksiner forårsaker autisme;) Anonymkode: 83fb2...2fa La meg komme med en mot-konstatering der. Regner med du tror at kvikksølv i hjernen er helt harmløst. Anonymkode: f1485...e43 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #90 Skrevet 12. oktober 2020 At CIA støtter høyrevridde antisosialistiske opposisjoner som og begår statskupp i latinameriakanske land. Anonymkode: 8bae0...5ba 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #91 Skrevet 12. oktober 2020 På 6.10.2020 den 22.40, AnonymBruker skrev: Erna Solberg er en reptil Anonymkode: 3c4d5...9f4 Hun er ikke en reptil. Hun er et Mummitroll! Anonymkode: 91169...5ac 4
Kågebruker Skrevet 12. oktober 2020 #92 Skrevet 12. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: At CIA støtter høyrevridde antisosialistiske opposisjoner som og begår statskupp i latinameriakanske land. Anonymkode: 8bae0...5ba Akkurat det er vel ingen konspirasjonsteori, det er sant. 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #93 Skrevet 12. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Man må en eller flere faktorer inne for å være disponibel for å få Multipel sklerose (diagnosen dukker opp mellom 30-40 års alder-det fins 3 forskjellige type MS) - 2 av 3 som får MS er kvinner -Man bor nord for ekvator ..ingen som bor i India feks kan få MS . Anonymkode: 83fb2...2fa Er det en konspirasjon at India ligger nord for ekvator? Anonymkode: fc53d...126 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #94 Skrevet 12. oktober 2020 På 9.10.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev: I forrige uke ville jeg svart ingen men etter at jeg så dokumentaren på nrk om han narsissisten i USA som Donald tror på så ser jeg at jeg har trodd på mye som ikke er sant. Pizzagate, restauranten ble stormet og kjelleren fantes ikke. Eieren har saksøkt han som startet konspirasjonen og vant. Ett ektepar har også saksøkt samme mann for å sette ut en teori om deres barn som døde, de vant de og. Se dokumentaren, det er skremmende hvor mye man tror på bare det blir gjentatt mange nok ganger. https://tv.nrk.no/se?v=KOID21008220&autoplay=false Anonymkode: d4a72...153 For Nrk er troverdig 😂 Anonymkode: 5ae96...f48
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #95 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg tror på pizzagate. Ikke alt det som har kommet nå i nyere tid, men der det hele startet. Ikke at Trump redder masse barn, men om man leser om Trump og human trafficking så gjør han absolutt mye bra. Men går man tilbake i tid, og ser sammenhengen med pizzagate, navnene, til og med epstein (via Clinton) så er det noe i det. Man gjør seg gjerne opp et slags bilde av hvordan man tror en pedofil ser ut, men jeg tror helt seriøst at veldig mange veldig høyt oppe liker dem yngre enn hva vi normale mennesker klarer å tenke oss til. Anonymkode: 49093...8f4 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #96 Skrevet 12. oktober 2020 På 9.10.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev: I forrige uke ville jeg svart ingen men etter at jeg så dokumentaren på nrk om han narsissisten i USA som Donald tror på så ser jeg at jeg har trodd på mye som ikke er sant. Pizzagate, restauranten ble stormet og kjelleren fantes ikke. Eieren har saksøkt han som startet konspirasjonen og vant. Ett ektepar har også saksøkt samme mann for å sette ut en teori om deres barn som døde, de vant de og. Se dokumentaren, det er skremmende hvor mye man tror på bare det blir gjentatt mange nok ganger. https://tv.nrk.no/se?v=KOID21008220&autoplay=false Anonymkode: d4a72...153 Kjelleren finnes. Jeg har sett intervjuet selv der James Alefantis (lik ordet «J'aime les enfants» som betyr «jeg elsker småbarn») sier at han oppbevarer mat i kjelleren. Anonymkode: 49093...8f4 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #97 Skrevet 13. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Og vi blir sykere og sykere. Syns du ikke det er rart? Anonymkode: f1485...e43 Gjør vi det, egentlig. Har du statistikk på det eller er det bare noe du synes? Anonymkode: c27ee...828 2
wahaj Skrevet 13. oktober 2020 #98 Skrevet 13. oktober 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør vi det, egentlig. Har du statistikk på det eller er det bare noe du synes? Anonymkode: c27ee...828 Ikke jeg som skrev det, men jeg tror at flere blir diagnostisert nå. Tidligere led folk mer i stillhet. Det er det jeg tror ang sykdommer. Ellers tror jeg ikke på noen spesielle konspirasjonsteorier. - Kaaanskje at Trumf faker å være smittet av Covid-19, for å bagatellisere viruset, vinne valget eller av andre grunner. 4
AlkoMann Skrevet 13. oktober 2020 #99 Skrevet 13. oktober 2020 SV's 90 tall slogans " Et fargerikt felleskap" og "Del godene" 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #100 Skrevet 13. oktober 2020 11 minutter siden, wahaj skrev: Ikke jeg som skrev det, men jeg tror at flere blir diagnostisert nå. Tidligere led folk mer i stillhet. Det er det jeg tror ang sykdommer. Det kan du nok ha rett i. I tillegg så har vi nok fått diverse livsstilssykdommer som me, kreft, hjerterelaterte ting etc. Selvfølgelig er ikke alt dette relatert til livsstil, men en del er det. Anonymkode: c27ee...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå