AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #61 Skrevet 11. oktober 2020 On 10/9/2020 at 3:52 PM, AnonymBruker said: Redde? Jeg tror han er med på det og er en av de verste! Anonymkode: ae4a9...144 Tror, men hva slags bevis har du? Anonymkode: fc53d...126
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #62 Skrevet 11. oktober 2020 Elsker konspirasjonsteorier! Jeg tror Jan Wiborg ble drept, det er for mye som skurrer med det selvmordet der. Jeg tror også at Estonia kan ha blitt senket av russerne (anbefaler dokumentaren på Dplay!), og at Scandinavian Star-brannen kan ha vært påsatt av eierne for og innhente forsikringspengene. Kennedy-saken er litt interessant også, men der vet jeg ikke helt hva jeg tror.. det er mye som tyder på at det var flere enn en som skjøt. Anonymkode: 0de44...26a 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #63 Skrevet 11. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker konspirasjonsteorier! Jeg tror Jan Wiborg ble drept, det er for mye som skurrer med det selvmordet der. Jeg tror også at Estonia kan ha blitt senket av russerne (anbefaler dokumentaren på Dplay!), og at Scandinavian Star-brannen kan ha vært påsatt av eierne for og innhente forsikringspengene. Kennedy-saken er litt interessant også, men der vet jeg ikke helt hva jeg tror.. det er mye som tyder på at det var flere enn en som skjøt. Anonymkode: 0de44...26a Ikke bare ble Wiborg drept, jeg tror også at en annen har blitt drept pga Gardermo-flyplassen. Tenk deg noen som har mye eiendommer nord for Gardermoen, og som har investert til OL, men har tomme hus etter OL. De skulle være rimelig interesserte i å få flyplassen lengst mulig nord. Så kommer det mye fokus på Wiborg-saken, med bok, TV-serie etc., og så kanskje kona deres husker noe fra den tiden Wiborg ble drept, kanskje noe i TV-serien trigget et minne? Og så begynner hun å undersøke litt nærmere. Og så roter politiet i årevis med å oppklare dette drapet, fordi det ikke skal bli oppklart. Stikkord: Etternavnet er garden. Anonymkode: f1485...e43 2
Hatsumomo Skrevet 11. oktober 2020 #64 Skrevet 11. oktober 2020 Som en annen har postet i en annen tråd: 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #65 Skrevet 11. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det høres jo veldig troverdig ut. Anonymkode: fc53d...126 Hva syns du virker så lite troverdig? Anonymkode: f1485...e43
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #66 Skrevet 11. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hva syns du virker så lite troverdig? Anonymkode: f1485...e43 Hele "teorien". Anonymkode: fc53d...126
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #67 Skrevet 11. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele "teorien". Anonymkode: fc53d...126 Fakta: Virus og bakterier dyrkes på egg i laboratorium. Fakta: Virus og bakterier slipper stadig ut av laboratoriene. Så ikke hele vel? Anonymkode: f1485...e43 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #68 Skrevet 11. oktober 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Fakta: Virus og bakterier dyrkes på egg i laboratorium. Fakta: Virus og bakterier slipper stadig ut av laboratoriene. Så ikke hele vel? Anonymkode: f1485...e43 Del 2, ja. Anonymkode: fc53d...126
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #69 Skrevet 11. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Del 2, ja. Anonymkode: fc53d...126 Så du tror ikke virus slipper ut fra laboratorier? Her er en artikkel med flere tilfeller, blant annet dette: "Human H1N1 virus reappeared in 1977, in the Soviet Union and China. Virologists, using serologic and early genetic tests, soon began to suggest the cause of the reappearance was a laboratory escape of a 1949-50 virus, and as genomic techniques advanced, it became clear that this was true. By 2010, researchers published it as fact: “The most famous case of a released laboratory strain is the re-emergent H1N1 influenza-A virus which was first observed in China in May of 1977 and in Russia shortly thereafter.” The virus may have escaped from a lab attempting to prepare an attenuated H1N1 vaccine in response to the U.S. swine flu pandemic alert." https://slate.com/technology/2014/04/how-dangerous-viruses-could-escape-from-laboratories.html Anonymkode: f1485...e43 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #70 Skrevet 12. oktober 2020 23 timer siden, Elefantenistua skrev: Illuninati, en ganske overbevisende serie på YouTube som heter the arrivals Youtube-forskning altså... Synes du ikke det er skummelt at en video på youtube kan får deg til å tro på ganske avsindige forklaringer? Anonymkode: c27ee...828 4
Elefantenistua Skrevet 12. oktober 2020 #71 Skrevet 12. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Youtube-forskning altså... Synes du ikke det er skummelt at en video på youtube kan får deg til å tro på ganske avsindige forklaringer? Anonymkode: c27ee...828 Selvom man finner info om det på YouTube, betyr ikke det at youtube er kilden liksom.. Videoen har nok kilder fra andre steder. 3
AndreasBR Skrevet 12. oktober 2020 #72 Skrevet 12. oktober 2020 Hmm.. Kan vel være bøyelig til å tro på at landsledere i Europe er for islamisering. Tyder jo på det slik de holder på med ikke-vestlig innvandring og EU sitt uendelige trykk på at ikke-vestlige SKAL inn i alle europeiske land. 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #73 Skrevet 12. oktober 2020 7 minutter siden, Elefantenistua skrev: Selvom man finner info om det på YouTube, betyr ikke det at youtube er kilden liksom.. Videoen har nok kilder fra andre steder. Vel, oppsiktsvekkende mange finner infoen sin på youtube. Problemet der (som mange andre steder) er at du blir presentert for det du er interessert i. Du får ingen motbør, men havner tilslutt inn i en spiral hvor den ene videoen bekrefter den andre. Og siden dette tydeligvis gjelder dette som noen kaller illuminati... Hvis de har så stor makt i verden; hvorfor har de ikke fjernet alle youtubevideoene om dem da? Anonymkode: c27ee...828 1
Elefantenistua Skrevet 12. oktober 2020 #74 Skrevet 12. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, oppsiktsvekkende mange finner infoen sin på youtube. Problemet der (som mange andre steder) er at du blir presentert for det du er interessert i. Du får ingen motbør, men havner tilslutt inn i en spiral hvor den ene videoen bekrefter den andre. Og siden dette tydeligvis gjelder dette som noen kaller illuminati... Hvis de har så stor makt i verden; hvorfor har de ikke fjernet alle youtubevideoene om dem da? Anonymkode: c27ee...828 Nå er ikke jeg nevneverdig interessert i konspirasjonsteorier i utgangspunktet, men den var ganske overbevisende, men ikke nok til at jeg baserer livet mitt på det. Jeg bryr meg heller ikke såpass til å finne noe motsigende. 😅
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #75 Skrevet 12. oktober 2020 17 minutter siden, AndreasBR skrev: Hmm.. Kan vel være bøyelig til å tro på at landsledere i Europe er for islamisering. Tyder jo på det slik de holder på med ikke-vestlig innvandring og EU sitt uendelige trykk på at ikke-vestlige SKAL inn i alle europeiske land. De er for destabilisering og kaos, det er lettere å kjøre splitt og hersk-metoden da. Og islam er jo et undertrykkende system, de liker det også. Anonymkode: f1485...e43 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #76 Skrevet 12. oktober 2020 6 minutter siden, Elefantenistua skrev: Nå er ikke jeg nevneverdig interessert i konspirasjonsteorier i utgangspunktet, men den var ganske overbevisende, men ikke nok til at jeg baserer livet mitt på det. Jeg bryr meg heller ikke såpass til å finne noe motsigende. 😅 Problemet er at når man har hørt noe påstått mange nok ganger så begynner man å lure på om det kan være noe i det. Og det er det som skjer på Youtube (Og google, facebook, etc). Om du har søkt på noe så vil andre videoer i samme kategori bli presentert for deg. Og du vil påvirkes. Dette her har fått folk til å tro at Jorda er flat, at vi aldri har vært på Månen og at Jorda egentlig styres av reptiler fra verdensrommet. Det var jo nesten ingen som trodde på slike konspirasjonsteorier før Internett og særlig Youtube. Anonymkode: c27ee...828 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #77 Skrevet 12. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, oppsiktsvekkende mange finner infoen sin på youtube. Problemet der (som mange andre steder) er at du blir presentert for det du er interessert i. Du får ingen motbør, men havner tilslutt inn i en spiral hvor den ene videoen bekrefter den andre. Og siden dette tydeligvis gjelder dette som noen kaller illuminati... Hvis de har så stor makt i verden; hvorfor har de ikke fjernet alle youtubevideoene om dem da? Anonymkode: c27ee...828 Tja...nå er alle fb-gruppene som omhandler pizzagate fjernet, og det er omtrent umulig å finne en video på youtube som fremstiller dette på en nøytral måte, nå er det bare "konspirasjonsteoretikerne er gærne" - videoer man finner. Og f.ex. fantes det et bilde av Obama inne på Comet Ping Pong der han spilte bordtennis med en gutt, nå finner man bare dette bildet: Og det var absolutt ikke dett bildet jeg så. Jeg skulle spørre etter det opprinnelige bildet i en pizzagate fb-gruppe, og vips så var den borte også. Så ja, mye blir fjernet, men eliten driter jo også i om 10% vet dette, vi kan ikke gjøre noe uansett. Anonymkode: f1485...e43 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #78 Skrevet 12. oktober 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Youtube-forskning altså... Synes du ikke det er skummelt at en video på youtube kan får deg til å tro på ganske avsindige forklaringer? Anonymkode: c27ee...828 Syns du ikke det er skummelt hva vitenskapen kan få oss til å tro på? F.ex. at asbest er uskadelig, og kvikksølv i tennene er helt harmløst. Anonymkode: 439ef...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #79 Skrevet 12. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du ikke det er skummelt hva vitenskapen kan få oss til å tro på? F.ex. at asbest er uskadelig, og kvikksølv i tennene er helt harmløst. Anonymkode: 439ef...5b2 Nå er det vel relativt kjent at asbest kvikksølv er svært helseskadelig. Det var ikke vurdert som skadelig tidligere, men vi utvikler oss og forskning og erfaring tilsier at dette ikke er bra. Det er nok ganske mange slike eksempler, men det er j bare et tegn på at vi vet mer og mer og at forskningen utvikler seg. Anonymkode: c27ee...828
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #80 Skrevet 12. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er det vel relativt kjent at asbest kvikksølv er svært helseskadelig. Det var ikke vurdert som skadelig tidligere, men vi utvikler oss og forskning og erfaring tilsier at dette ikke er bra. Det er nok ganske mange slike eksempler, men det er j bare et tegn på at vi vet mer og mer og at forskningen utvikler seg. Anonymkode: c27ee...828 Og i mellomtiden blir vi syke av feil forskning. Anonymkode: 439ef...5b2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå