Anonym-bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Fikk beskjed i dag at lillebroren min er smittet av korona. Han er ca 20, og i god form, ingen kjente underliggende sykdommer. Men jeg blir jo bekymret likevel. Noen her inne som har vært smittet, eller kjenner noen som er smittet som kan si litt om hvordan det var? Han hadde visst litt feber på fredag, og har nå mistet luktesansen. Ingen andre symptomer. Har hørt det er tegn på et mildt forløp. Takk for svar:)
LisbethBerg Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Han er 20 år. Risikoen for at han skal bli alvorlig syk av korona er tilnærmet null. Ingenting å bekymre seg for😊 3
Anonym-bruker Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2020 2 timer siden, LisbethBerg skrev: Han er 20 år. Risikoen for at han skal bli alvorlig syk av korona er tilnærmet null. Ingenting å bekymre seg for😊 Takk for svar er det jeg tenker og, men så var jeg så dum og begynte å lese om de unge som døde 🙈 han ble smittet av kjæresten, via kyss og være nær, så da ble jeg bekymret for smitte mengden🙈 men takk for at du svarte:)
Gjest Linny111 Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg er 29 og hadde det i mars. Det var ikke noe stort problem. Jeg var slapp og sengeliggende i en dag, litt tungpustet en dag og mistet smaks- og luktesans i rundt en uke. Har vært helt frisk siden.
Anbefalte innlegg