AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg må alltid be meg selv. Han spør aldri om jeg kommer en tur. Dette blir feil for meg, føler meg nærmest billig. What to do? Anonymkode: 57463...75a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Deler du soverom med barna? Er han høylydt? Hadde vært lite og ingenting sex her om vi skulle tatt hensyn til det var barn i hus Anonymkode: 68093...932
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Vente til du blir invitert, og se om det skjer? Blir du ikke invitert, så betyr det at han ikke er interresert. Anonymkode: df42a...6e2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Hvorfor føle deg billig fordi du er lysten? Han ser ut til å stille opp når du ønsker sex også, så setter du ikke egentlig ting i et litt vrangt perspektiv? Det er jo naturlig og bra å ha lyst på sex. Du sørger for å få behovet ditt dekket, og da er du billig? Anonymkode: 4641e...25c 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Har han ikke barn? Vet av flere som ikke har barn og som dermed ikke er komfortabel med å ha sex når de vet at det er barn til stedet. Etter litt tvang går det seg til😉 De som har barn har jo ikke noe valg🙈 de har jo også vent seg til det gradvis helt fra barnet var i magen.. Anonymkode: b2a8a...fcd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Du er vel kåtere enn han da? Er det så ille? Anonymkode: 0813c...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå