AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hva da isåfall? Anonymkode: 9ab72...28e 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Det nekter de å uttale seg om. Anonymkode: f0df1...f5e 9
Unika Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 I ca 40% av norske hjem bor det kjæledyr. Svært mange har derfor bevitnet vold og overgrep, men tviler på de lar høre fra seg her... 1
Kniv & gaffel Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Tja, kattene mine følger meg ofte inn på badet, og har sett meg naken flere ganger. Utover det tror jeg ikke at de har opplevd noe traumatisk. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Katten min har vært vitne til sex noen ganger. Har bestilt psykologtime til han. Anonymkode: eec95...e08 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Katten min har bevitnet avkappingen av en fingertupp. Jeg er usikker på om hun er å anse som et vitne eller medskyldig i handlingen, i og med at hun delvis rakk å spise fingeren før jeg fikk pakket den inn og tatt den med til sykehuset og den dermed ikke kunne syes på igjen. Hun nekter faktisk å både avgi vitneforklaring og å kommentere skyldsspørsmålet, med mindre det å sette seg for å drite rett foran øynene på offeret kan regnes som en kommentar. Anonymkode: 67ba7...5e9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå