AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hei, har i åresvis brukt litt skimmer/ metallic skygge daglig på lokket. Har hengt meg opp i at jeg kler best en nøytral rosabeige farge. Har brukt Stila Kitten og Loreal Infallible eyeshadow Iced latte. Disse har gått ut av produksjon og eller er vanskelige å få tak i. Noen som har brukt disse og funnet noen som er ganske like? Syns de fleste blir enten for rosa, for mørke eller for sølvfargede. Anonymkode: be8d8...046
^^Belle^^ Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Dersom du googler Stila Kitten dupe finner du kanskje noe du liker? Jeg har ikke prøvd noen av disse to, men synes Mac All That Glitters er en utrolig fin nøytral shimmerfarge som kan brukes alene. Mulig den er ørlite varmere enn Kitten.
Roci Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Mulig jeg tar feil, men det ser ut som om de fortsatt har den på lager hos Lookfantastic. De har også denne. Kanskje Revlon Colorstay i fargen Crème Brulèe også kan være et alternativ?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 7 timer siden, Roci skrev: Mulig jeg tar feil, men det ser ut som om de fortsatt har den på lager hos Lookfantastic. De har også denne. Kanskje Revlon Colorstay i fargen Crème Brulèe også kan være et alternativ? Takk, letet på Lookfantastic men fant den ikke, den fra Revlon har jeg men den er altfor blass. Anonymkode: be8d8...046
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Lookfantastic sender ikke varen til Norge og Mac all that glitters har også gått ut av produksjon. Anonymkode: be8d8...046
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, letet på Lookfantastic men fant den ikke, den fra Revlon har jeg men den er altfor blass. Anonymkode: be8d8...046 Den ligger jo i linken? Eller er det ikke den du tenkte på? Anonymkode: fddad...360
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den ligger jo i linken? Eller er det ikke den du tenkte på? Anonymkode: fddad...360 Ja de har den men det står at de ikke sender den til Norge når jeg trykker på kasse. Anonymkode: be8d8...046
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 De har Kitten kremskygge på beautybay https://www.beautybay.com/p/stila/magnificent-metals-shimmer-glow-liquid-eye-shadow/kitten/ Anonymkode: ffc96...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå