AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #41 Del Skrevet 6. oktober 2020 glemte også å notere at når du rygger, så har du ALLTID vikeplikt. Anonymkode: fbf31...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 6. oktober 2020 #42 Del Skrevet 6. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: for han begynte å bli frekk og ikke kunne innse at han ikke fulgte med på veien pluss han var sikkert 70 år. andre mennesker følger med på veien og hvis noen rygger så stopper de opp, og ikke kjører på noen som rygger når man åpenbart må følge med på en parkeringsplass. Anonymkode: 984c2...3ff Ser du egentlig hva du skriver? "og ikke kunne innse at han ikke fulgte med på veien" "Andre mennesker følger med på veien" Så din jobb er bare å rygge rett bak uten og se deg for? Du skal være jævelsk heldig at det ikke var et menneske bak deg. Har han dette på dashbordkamera, så kommer du til og få en saftig bok, og mest sannsynlig en prikk i boka for brudd på vikeplikten. Noe jeg håper, fordi du har virkelig ikke fulgt med i teori boka ifølge det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #43 Del Skrevet 6. oktober 2020 Så i speiler og alt. Og nei var ikke mennesker der. men altså ja jeg gjorde en feil. Men vedkommende kom fort. Og når vedkommende klarer å si at han ikke fulgte med på veien. Er vel det også like ille som det jeg gjorde. men det jeg også lurer på er hvorfor jeg da ikke har fått noen tlf i dag? Anonymkode: 984c2...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 6. oktober 2020 #44 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så i speiler og alt. Og nei var ikke mennesker der. men altså ja jeg gjorde en feil. Men vedkommende kom fort. Og når vedkommende klarer å si at han ikke fulgte med på veien. Er vel det også like ille som det jeg gjorde. men det jeg også lurer på er hvorfor jeg da ikke har fått noen tlf i dag? Anonymkode: 984c2...3ff Har ingenting og si med at han kom for fort. Bruk tid på rygging, du har det ikke travelt. Se til høyre og venstre og bak når du rygger, stopp gjerne opp for og dobbelsjekke sidene for og så fortsette. Joda, man skal kjøre sakte inne på en parkeringsplass. Men uavhenging hvor stor fart han hadde, så hadde du vikeplikt for han. Og UAVHENGING hvor fort en kommer i et kryss, eller parkeringsplass, så er det din feil om du bryter den, for du skal ALLTID ha tilpasset fart for og bremse ned og reagere når du kommer til det. Hvor lenge har du hatt lappen? Dette er noe du burde ha kunnet. At han ikke har tatt kontakt med deg er fordi det kan godt så være at han ikke har fått informasjonen av deg til det. Men om det var kameraer til stedet, eller vitner så kan det godt være at dem klarer og få tak i deg til slutt, så du skal ikke juble for tidlig. Du skrev at du "så for deg at ingen var bak deg" det betyr at du TRUDDE at ingen var bak deg, ikke at du så deg for. (det er det du skrev i tråden da du laga den) Ta dette som en lærepenge, følg mere med når du er ute og kjører. har du det travelt, så planlegger du og kjøre 10 min tidligere en du sku. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #45 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, Tiuren skrev: Ulykke er vel ikke det samme som en parkeringsbulk? Men hva med å ringe til politiet og si at du hadde et uhell ifm parkering (oppgi tid og sted)? Som jeg skrev, Google det! Kommer da opp flere historier fra virkeligheten ala dette med småskader men inndragelse av førerkort og stor bot for å stikke av. 1 time siden, AnonymBruker skrev: mister vel ikke lappen fra en bulk?? Anonymkode: 984c2...3ff Nei mister ikke lappen for en liten bulk, uhell skjer. Man mister lappen for å stikke av fra den bulken. Anonymkode: 99aa5...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #46 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg skjønner ikke hva du mener, TS. Han ville skrive skademelding, men fortsatte bare å kjøre rundt og rundt? Det høres jo kjemperart ut. Anonymkode: 02edb...886 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå