AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg begynte i drømmejobben i sommer og har dessverre fått verdens mest humørsyke kollega på nabokontoret. Enkelte dager er hun i strålende humør og veldig på tilbudssiden, mens andre dager, spesielt under stress, er hun kort, til tider spydig, uffer og akker seg, og løper frem og tilbake. Tar mao. mye plass både på godt og vondt. Hvordan takle det på best mulig måte? Jeg planlegger å bli her en stund... 😕 Anonymkode: b8e8e...f95
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Om du kan - ignorere. Fokuser innover på deg selv, og bare vær glad du ikke er slik. Hun får sin dårlige karma tilbake alle veier. Hun må jo bli mislikt av alle. Det er den beste straff. Anonymkode: fc375...272
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Har hun noen gang blitt gjort oppmerksom på at hun påvirker omgivelsene? Det går alltids an å bemerke "mye å gjøre i dag? Ser/hører du er litt stresset." Noen skjønner ikke hvordan de virker inn på arbeidsmiljøet. Sørg for å ha en "jeg kan alltids gi deg en hånd" - frase klar, slik at hun føler seg sett og ikke alene. Anonymkode: dbf4e...be4 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Sånn er det å jobbe med kvinner. Anonymkode: e4bd2...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå