Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en 17 år gammel jente som hadde sex for noen uker siden, men kondomen sprakk. Kjæresten min hadde ikke kommet enda, og tok den ut med en gang han merket at den hadde sprukket. Jeg skulle fått mensen for 5-6 dager siden, men har ikke fått enda. Har alltid hatt litt uregelmessig mens, ihvertfall i starten, men den har begynt å bli litt mer regelmessig de siste månedene. 

Er det stor sjanse for at jeg er gravid? Har bestilt graviditetstest, men er så redd for at den skal være positiv... Hvordan skal jeg tørre å ta den?Har også stresset veldig mye over dette+skole+teoriprøve, så stress kan jo kanskje være en årsak til at mensen er forsinket? Tar i mot all hjelp 

Anonymkode: 2eff0...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er mest sannsynlig ikke gravid. Pust med magen, mensen kommer nok like rundt hjørnet. 😀

• Liker 4
Skrevet

Ta det et steg om gangen. Det beste er å ta testen og hvis den viser at du ikke er gravid så kan du slippe å stresse. Bedre å bare få det gjort.
Hvis du er gravid, så må du jo selvfølgelig også vite det, sånn at du kan bestemme hva du/dere skal gjøre med det. Lykke til! :)

Anonymkode: e4ec5...835

Skrevet

Skjønner veldig godt at du blir stressa og redd, been there done that! Men sjansen er veldig liten for at du er gravid siden han ikke hadde kommet enda. Hele 3 ganger har jeg fått mensen bare få timer etter jeg har tatt graviditetstest 😂 Som du sier selv har din mens vært uregelmessig før, og stress kan definitivt påvirke den! Så jeg syns du skal prøve å puste med magen, ta testen når du får den og deale med resultatet når det kommer. Men det skader nok ikke å tenke over hva du vil gjøre dersom den er positiv, selv om sjansen er veldig liten! Lykke til ❤

Anonymkode: b23d4...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...