Gå til innhold

Hvordan kvinner behandler hverandre her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går overhørte jeg en setning på jobben: «Hvis du vil vite hvordan kvinner egentlig er mot hverandre, les kvinneguiden»

Har tenkt en del på setningen siden i går; og det ser faktisk ut til at vi blir slemmere og slemmere mot hverandre, vi kvinner. Blir det verre, eller har kg alltid vært slik?

Anonymkode: 7d7dd...c76

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror folk, og dette gjelder både menn og kvinner, har lettere for å si/skrive ting på et forum enn de har med å si ting face to face. Man skjuler seg bak et brukernavn eller anonym, da kommer gørra lett fram. 😕

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Arthycast skrev:

Jeg tror folk, og dette gjelder både menn og kvinner, har lettere for å si/skrive ting på et forum enn de har med å si ting face to face. Man skjuler seg bak et brukernavn eller anonym, da kommer gørra lett fram. 😕

Og mange synes nok det er deilig å skrive veldig spissformulert for å provosere. 

Anonymkode: 5f52f...af2

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og mange synes nok det er deilig å skrive veldig spissformulert for å provosere. 

Anonymkode: 5f52f...af2

Ja, det óg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er overraskende lite kvinnekamper og bitching her. Hadde faktisk trodd det var mer. Synes det er dobbelt så mye av kvinne mot mann og mann mot kvinne -kamper her. 

Anonymkode: 65331...fb8

• Liker 8
Skrevet

De verste eksemplene her inne er det menn som står for. Det er mye trolling, dessverre.

Anonymkode: 793c5...680

• Liker 9
Skrevet

For noe tull. 

Anonymkode: 2b46a...84a

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg skal behandle kvinner noe annerledes enn andre folk?

Når jeg opplever mennesker som idioter, blir jeg ganske spiss - samme om det er kvinne eller mann.

Anonymkode: 207fd...8b6

• Liker 2
Skrevet

Det blir som å si "dersom du vil se hvordan menn egentlig er, gå til 4chan".

Måten kg er moderert på har lenge oppmuntret til trolling, manipulering og nedtråkking. Noe som igjen gjør at de som ikke gidder sånt finner andre steder å være

Anonymkode: 23ee4...335

• Liker 6
Skrevet

Kvinner er mange forskjellige ting her inne, som det er ellers i samfunnet også. Alt er representert. Kvinner kan ikke puttes i èn boks.

Anonymkode: f72a4...bee

• Liker 6
Skrevet

Jeg ble medlem har for nesten 18 år siden, da jeg planla mitt bryllup. Og det var helt annerledes da, det var ikke trolling, og folk var mye vennligere mot hverandre. Men da var det heller ikke alle de mennene her inne, som hater damer. 

Men tror og generelt at folk oppfører seg dårligere på nett nå, enn før. 

Anonymkode: a0e38...3b0

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble medlem har for nesten 18 år siden, da jeg planla mitt bryllup. Og det var helt annerledes da, det var ikke trolling, og folk var mye vennligere mot hverandre. Men da var det heller ikke alle de mennene her inne, som hater damer. 

Men tror og generelt at folk oppfører seg dårligere på nett nå, enn før. 

Anonymkode: a0e38...3b0

Jeg tror det er mer kvinner som hater kvinner her inne enn menn som hater kvinner. Kvinner her trykker hverandre ned ved første anledning. Hvorfor?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er mer kvinner som hater kvinner her inne enn menn som hater kvinner. Kvinner her trykker hverandre ned ved første anledning. Hvorfor?

De gjør ikke det. 
Er forøvrig menn som driver mest med å trykke meg ned irl. Mye mer enn kvinner. 

Anonymkode: 2b46a...84a

• Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldri forsøk å forstå kvinner. 

Kvinner forstår kvinner, og kvinner hater hverandre. :sjenert:       

Anonymkode: c03f6...ba8

Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 422a9...162

Skrevet
På 6.10.2020 den 21.18, AnonymBruker skrev:

I går overhørte jeg en setning på jobben: «Hvis du vil vite hvordan kvinner egentlig er mot hverandre, les kvinneguiden»

Har tenkt en del på setningen siden i går; og det ser faktisk ut til at vi blir slemmere og slemmere mot hverandre, vi kvinner. Blir det verre, eller har kg alltid vært slik?

Kvinner er konkurrenter !

• Liker 1
Skrevet

Mange menn her da, og utrolig mange er AB så jeg veit ikke.

Anonymkode: a63dd...1e8

Skrevet

Dårlig😵. Stakkars deg hvis du er bonusmor og spør om noe ang familieliv med bonusbarn, eller pirker på bonusmor. Da blir du lynsjet til du kryper ut herifra og ber om nåde for at du lever. 

Anonymkode: d7ef9...afd

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dårlig😵. Stakkars deg hvis du er bonusmor og spør om noe ang familieliv med bonusbarn, eller pirker på bonusmor. Da blir du lynsjet til du kryper ut herifra og ber om nåde for at du lever. 

Pirker på biomor... skulle det være. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...