AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Del Skrevet 6. oktober 2020 hvilken type maling anbefaler dere? Matt eller halvblank? Bruke heft? blir glad for innspill Anonymkode: 6d360...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 6. oktober 2020 #2 Del Skrevet 6. oktober 2020 Kommer litt an på hvordan den er fra før. Antagelig bør den pusses litt og vaskes med salmiakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Del Skrevet 7. oktober 2020 De gangene jeg har malt møbler, har jeg vasket, pusset (og tørket grundig bort pussestøv), grunnet og så malt to strøk. Glansgrad er en smakssak, men velg maling som er beregnet på møbler/panel (altså ikke vanlig veggmaling). Her er flere tips: https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/male-kommode-steg-for-steg/ Anonymkode: d47d8...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Del Skrevet 7. oktober 2020 7 timer siden, newman01 skrev: Kommer litt an på hvordan den er fra før. Antagelig bør den pusses litt og vaskes med salmiakk. takk for svar. Skjenken er hvitlakkert . Tenker å male den i en blågrønn farge. TS Anonymkode: 6d360...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg har malt møbler, har jeg vasket, pusset (og tørket grundig bort pussestøv), grunnet og så malt to strøk. Glansgrad er en smakssak, men velg maling som er beregnet på møbler/panel (altså ikke vanlig veggmaling). Her er flere tips: https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/male-kommode-steg-for-steg/ Anonymkode: d47d8...a6a Tusen takk for innspill. TS Anonymkode: 6d360...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå