Gå til innhold

Billigvarer jeg GJERNE kjøper igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, for enkelte av dem er vel bra?

Anonymkode: b7830...7ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coop saltstenger

Anonymkode: 7003a...ae2

• Liker 4
Skrevet

FirstPrice gulrøtter

FirstPrice paprika

• Liker 12
Skrevet

Coop tacosaus er helt kurant. X-tra kokt skinke er ok. Synes epler og gulrøtter fra billigmerker smaker helt greit. Jeg har pleid å være en skikkelig pyse på billigmerker, så håper å finne gode tips i denne tråden:) 

Anonymkode: 2d7ad...169

• Liker 1
Skrevet

T-skjorter. Det er forbruksvare og skiftes ofte. Gidder ikke betale for merke. Har fått en hel haug for 50 lappen før. De har gjort nytten sin.

Anonymkode: 43f26...c7a

• Liker 1
Skrevet

Ostepopen på Kiwi.

• Liker 2
Skrevet

Popcorn fra rema, coop og first prive😋

Anonymkode: 63b33...4a0

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for enkelte av dem er vel bra?

Anonymkode: b7830...7ad

Ja, hvilke da? Eller mener du bare at vi skal liste opp hva vi gjerne kjøper igjen?

Anonymkode: ef66b...beb

Skrevet
6 minutter siden, gjest:) skrev:

FirstPrice gulrøtter

FirstPrice paprika

Skriver under på dette

Anonymkode: ef66b...beb

• Liker 3
Skrevet

First Price baconsnacks er knallgodt! 

Anonymkode: e8f30...40a

• Liker 5
Skrevet

Coop pesto. Litt grovere i konsistensen enn Barilla, og ikke så salt (jeg er veldig følsom for saltsmak).

• Liker 4
Skrevet

First Price makrell i tomat er helt utmerket, og etter min mening er Remas egen billigkaviar like god som Mills.

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker tortillaene og hamburgerryggen fra egenmerket til Rema. De har også veldig gode kaker. Og kjøper alltid Rema-bananer istedenfor Bendit etc, fordi de er mindre modne og barna mine vel ha grønne bananer.

Anonymkode: c5cb8...908

Skrevet

Hvitløksbaguetter fra first price 🥰

Anonymkode: 611bd...0e5

• Liker 22
Skrevet

First Price: Sandwichbaguetter, kneippbrød, røkt laks, rosenkål, mango, epler, gulrøtter, paprika, sopp, poteter, grillpølser, kokt skinke, pizza, myke tortilla-lefser, middagsris, makaroni, spaghetti, bomullspads, roll-on, cornflakes, syltetøy, makrellfilet, frukt-müsli.

Eldorado: Frosne bær, spinatblader, aspargesbønner, sukker, hakkede tomater, valnøtter, peanøtter, mandler, rapsolje, 

- jeg gir opp, det meste jeg kjøper er jo av billigmerker.

Anonymkode: 117d6...5c5

• Liker 5
Skrevet

First price sine nakkekoteletter. Koker dem lenge i brun saus. Nam nam 😋

Skrevet

First Price hvitløksbaguetter, typ alle "billigversjoner" av grønnsaker smaker helt fint, Prima kyllingfileter (1,4kg), First Price pommes frites, billig pasta, Prima tortillalefser (både "vanlige" og mais), Prima mais blabla

Anonymkode: b161a...b3e

• Liker 1
Gjest Lily_88
Skrevet
51 minutter siden, gjest:) said:

FirstPrice gulrøtter

FirstPrice paprika

Helt enig! Har de siste ukene kjøpt gulrøtter fra first price, og der står det at gulrøttene er fra en norsk gård 👍👏

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

T-skjorter. Det er forbruksvare og skiftes ofte. Gidder ikke betale for merke. Har fått en hel haug for 50 lappen før. De har gjort nytten sin.

Anonymkode: 43f26...c7a

Ikke at det er tema i denne tråden men klarer ikke la være å nevne hvor utrolig skadelig det du driver med der er for miljøet.  Det tar store resursjer å lage stoff og klær. Jeg har 10 år gamle t-skjorter som er fine ennå, grunnet kvaliteten.

Anonymkode: 82258...bfc

• Liker 8
Skrevet

Rød pesto fra Rema.

Anonymkode: 914bb...ede

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...