AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Det er meg igjen, jeg som opprettet den andre tråden der jeg sendte bilde av penisen min til hun som ble sint på meg. Det har heldigvis ordnet seg, jeg sjekket med henne i dag og jeg hører på henne at dette var siste advarsel, jeg har lovet henne at jeg ikke skal sende henne flere slike bilder og bedt henne om unnskyldning, men jeg må si jeg ikke var høy i hatten i går ettermiddag da jeg ringte. Men jeg synes det er tåpelig at man skal forby en forsendelse av et bilde av penis. Det er jo bare en kroppsdel, det er bare tull at nakenhet skal være så grusomt at vi må ha spesialregler for slike bilder. Sex og seksuell oppmerksomhet må gjøres så farlig og alvorlig hele tiden. Hvis jeg hadde sendt et bilde av foten min, hadde det vært helt nøytralt, men nåde meg hvis jeg sender bilde av penis, da skal det skrikes og hyles og trues med politiet. Dette er jo helt latterlig. Hvorfor må det være spesialregler rundt akkurat den kroppsdelen, det gir ikke mening at noen kroppsdeler er det strengt forbudt å sende bilde av, mens andre, som f.eks en fot, er det ingen som bryr seg om. Hva er det som er så ille med penis som gjør at vi må ha et rettslig vern mot bilder av den? Penisen er akkurat like naturlig som en hånd eller kneet, alt sitter på kroppen. Håper virkelig ikke politiet bruker ressurser på slike fillesaker som dette. Hadde vært noe helt annet hvis jeg ikke sluttet å sende bilder til henne. Anonymkode: 2b18b...30c 1
Populært innlegg jukkapalme Skrevet 6. oktober 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 6. oktober 2020 Men hvorfor er det så viktig for deg å sende bilde av kuken din??? 66
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Det er en bra lov. Hold pikken i buksa, og la være å vifte med den foran andre som ikke har bedt om det. Anonymkode: c592b...288 33
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Det er supert at flashing kan straffes! 29
Gjest Saph Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Du får sende bilder av albuen din istedet, siden pikken ikke er noe mere spesiell enn noen annen kroppsdel. Da får du stillet den trangen du har til å tvinge andre til å se på kroppen din, samtidig som ingen får en overraskelseskukk virtuelt klasket i panna.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Det er ingen som forbyr å sende nakenbilder eller "dickpics". Prøv å gå inn på en tilfeldig barneskole, butikken eller annet offentlig sted med penisen hengende ut. Så får du prøve å si "men penisen min er jo like naturlig som føttene mine" til politiet, også får du se hvor langt du kommer den. Dette blir for dumt. Det er ikke ulovlig å sende bilder av seg selv. Det er ulovlig å sende uoppfordret og uønsket bilder av kropp. Det er ikke ulovlig å sende bilder til de som er over 18 og som samtykker. Anonymkode: 454f4...070 33
Skogkatten Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Det virkelige spørsmålet her er jo hvorfor så mange menn ser ut til synes at det er fryktelig viktig så sende bilder av snurrebassen i hytt og pine. Hva tror dere at dere oppnår med det? Ca. halvparten av verdens befolkning har en, så det er ikke som at det er noe veldig unikt og spesielt. Den er ikke spesielt fin å se på. Så hva er poenget? Og spesielt nå som det har vært så mye snakk om uønskede penisbilder i alle medier, bor dere under en stein hele gjengen? Eller er det sånn at det er alle andre snopp som er uønsket, men ikke deres egen? At dere tror dere er det ene unntaket? Om dere ønsker at mottaker skal se på kroppen deres så kan dere vel bare sende bilde av kneet da? Det er jo likestilt ifølge TS. 31
Gjest Saph Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Dere burde starte en forening. "Menn for sending av dickpicks" og så kan dere sende bilder til hverandre internt i gruppa.
Nuith Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 2 minutter siden, Saph said: Dere burde starte en forening. "Menn for sending av dickpicks" og så kan dere sende bilder til hverandre internt i gruppa. Trenger ikke en forening engang. Bare å lage en whatsapp-gruppe sammen med likesinnede, og spamme i vei der med penisbilder. 17
Gjest Saph Skrevet 6. oktober 2020 #10 Skrevet 6. oktober 2020 10 minutter siden, Nuith skrev: Trenger ikke en forening engang. Bare å lage en whatsapp-gruppe sammen med likesinnede, og spamme i vei der med penisbilder. Ja det er enklere, godt forslag 👍 håper dickpickgutta tar det til seg.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11 Skrevet 6. oktober 2020 Hva hadde du sagt selv hvis du fikk et dickpick du ikke har bedt om, ts? Anonymkode: 655b1...131 8
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2020 #12 Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde du sagt selv hvis du fikk et dickpick du ikke har bedt om, ts? Anonymkode: 655b1...131 Hver dag.. gjerne flere til dagen. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #13 Skrevet 6. oktober 2020 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Hver dag.. gjerne flere til dagen. Tviler.. Menn som driver sånn som dette pleier ofte å være veldig homofobiske, i tillegg til dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 655b1...131 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #14 Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, Saph skrev: Du får sende bilder av albuen din istedet, siden pikken ikke er noe mere spesiell enn noen annen kroppsdel. Da får du stillet den trangen du har til å tvinge andre til å se på kroppen din, samtidig som ingen får en overraskelseskukk virtuelt klasket i panna. Ikke noe mer spesiell? Jeg tviler på at et bilde av albuen skaper så mye raseri blant kvinner. Anonymkode: e13c9...3a5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #15 Skrevet 6. oktober 2020 Det er 100% uønsket å få slike bilder. Den som sender fremstår som veldig lite glup. 👎 Anonymkode: 21d21...230 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #16 Skrevet 6. oktober 2020 Man kan mene hva man vil om emnet, men fortsatt er det ingen som har svart TS på essensen i innlegget; hva er grunnen til at vi føler større avsky for et kjønnsorgan kontra en annen kroppsdel? Det er et interessant spørsmål, er vårt noe negative syn på kjønnsorganer tillært? Vedrørende dicpicks vil jeg tro at det ikke er selve pikken som er problemet, men det i det hele tatt gjentatte ganger å motta bilder fra ukjente mennesker; det være seg pikker, øreflipper eller andre kroppsdeler Om jeg hadde vært singel hadde jeg ikke funnet det særlig plagsomt å få bilde av en pupp eller ei fitte i ny og ne, dersom det ikke hadde skjer hvor andre kunne se hva som dukket opp på skjermen Anonymkode: a63ce...a31 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #17 Skrevet 6. oktober 2020 # hadde skjedd Anonymkode: a63ce...a31
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #18 Skrevet 6. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke noe mer spesiell? Jeg tviler på at et bilde av albuen skaper så mye raseri blant kvinner. Anonymkode: e13c9...3a5 Anonymkode: abeba...868 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #19 Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man kan mene hva man vil om emnet, men fortsatt er det ingen som har svart TS på essensen i innlegget; hva er grunnen til at vi føler større avsky for et kjønnsorgan kontra en annen kroppsdel? Det er et interessant spørsmål, er vårt noe negative syn på kjønnsorganer tillært? Nei, det er IKKE et interessant spørsmål. Det at man i det hele tatt diskuterer slike ting er essensen i hvorfor mange kvinner hater menn, og hvorfor mange menn ender opp uten sex, og hvorfor dette forumet ikke fungerer. Man er så sykt opptatt av helt sære ting, mangler forståelse for andres grenser, mangler evne til mellommenneskelige relasjoner. Dere som i det hele tatt synes dette er interessant eller essensielt, burde like gjerne gå til anskaffelse av en sexrobot. Anonymkode: a52fe...844 15
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2020 #20 Skrevet 6. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva er grunnen til at vi føler større avsky for et kjønnsorgan kontra en annen kroppsdel? Det er et interessant spørsmål, er vårt noe negative syn på kjønnsorganer tillært? Fordi vi gjerne vil ha lov til å samtykke før vi ser fremmeds kjønnsorgan. En albue er ikke et kjønnsorgan. 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå