AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hei, Er det noen her som har noen gode (og gjerne enkle) oppskrifter på grønnsakssmoothier som de vil dele? Florerer jo av oppskrifter på nett, men vil gjerne høre hva deres favoritter er Anonymkode: 447ca...efa
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Det var kanskje feil forum, men er i forbindelse med at jeg prøver å få en sunnere livsstil.. Anonymkode: 447ca...efa
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Kanskje det er mange oppskrifter fordi det er i tiden nå, kanskje ingen har favoritter fordi det er ufyselig? En sunn livsstil har ingenting med å tylle i seg ufyselig gugge å gjøre. Et sunt, normalt kosthold inkluderer rikelig grønnsaker spist på sivilisert vis. Anonymkode: cc7d9...d64
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Og jeg som har byttet ut hele kostholdet mitt med grønne smoothies! Har hele livet mitt trodd at det alene var ensbetydende med et sunt kosthold... Så feil kan man altså ta. Anonymkode: 447ca...efa
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Liker å blande spinat, blomkål og eplejuice jeg 😁😁 Anonymkode: b634d...8fd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Hvis frossensmoothie er pakket i andre land enn Norge så er det vel ikke anbefalt å kjøpe det, eller er det gammet nytt nå og ikke gjeldende? Jeg sjekker alltid og de aller fleste er pakket i Polen eller andre europeiske land. https://www.dinside.no/bolig/advarer-mot-frosne-smoothie-baer/70921432 Eller er det litt overdrevet? Anonymkode: 556d0...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå