Gå til innhold

Venn på fb som har skjult seg for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tidligere venninne på FB som tydeligvis har skjult seg for meg, men jeg skjønner ikke helt hvordan man skjuler seg? Vi er ikke lenger venner på facebook, og hvis jeg søker opp navnet på google så kommer det f.eks noe hun har svart på en offentlig side på facebook, men jeg kan ikke trykke på navnet hennes. Jeg skjønner det ikke, for jeg hvis søker navnet hennes fra en helt annen pc uten å være innlogget på facebook så kan jeg fortsatt ikke trykke på navnet hennes - er hun da skjult for alle?

Vi ble litt uvenner for 10 år siden, kranglet endel og bare gled naturlig fra hverandre uten kontakt. Kom på henne idag og tenkte på om jeg skulle ta kontakt igjen, men hvis hun skjuler seg fortsatt så er det litt vanskelig. Meget rart å fortsatt skjule seg 10 år etter ? 

Anonymkode: bbc8d...c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles blokkering

• Liker 3
Skrevet

Det er jeg klar over. Men hvordan kan man være blokkert hvis man er på en annen pc, og ikke logget inn på facebook? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg klar over. Men hvordan kan man være blokkert hvis man er på en annen pc, og ikke logget inn på facebook? 

Hun har vel strenge privacy settings, da.

Og det er jo ikke uvanlig å blokkere noen i 10 år, når jeg har blokkert noen så forblir de jo det til evig tid, med mindre man tilfeldigvis møtes og blir venner igjen. Ikke fordi man går rundt og hater en person i 10 år, man kommer bare ikke på å gå inn og fjerne hvem som er blokkert for det vil jo være folk man ikke bryr seg spesielt mye om.

• Liker 3
Skrevet

Man kan velge å ikke dukke opp i offentlig søk på FB 

Anonymkode: c4918...c5e

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sikkert du er blokkert, og det tror jeg ikke du er, for da skulle du heller ikke fått opp kommentarer eller noe som helst. Vet folk som har blitt blokket av enkelte ikke har sett innlegg fra den som har blokket vedkommende selv i en tråd i en gruppe, hvor jeg fra min profil har sett hele tråden med da også svarene fra den som har blokkert vedkommende. 

Men, ettersom dere ikke er venner på FB, og hun kanskje har satt på at kun venner ser alt som er, og ikke dukker opp i søk, så trenger det ikke være noe annet enn det. Jeg har det på min egen profil, kun venner som kan se hva jeg legger ut / skriver annet enn i åpne grupper såklart.

Det det trenger ikke være noe mer hokus pokus enn det :) 

Skrevet
På 6.10.2020 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Du må vel være logget inn for å se profilen? Har aldri opplevd å kunne se profilen/siden til noen uten å være innlogget. 

Anonymkode: 02524...f20

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Enriam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...