AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har en baby på 8 mnd som jeg gjerne ønsker å stimulere mer. Problemet mitt er at jeg er litt redd for å la henne krabbe så mye ute fordi hun putter ALT i munnen. Jeg følger med altså, men hun er så rask og jeg må virkelig løpe etter henne og dra ting ut av hendene hennes HELE tiden. Lurer forresten også på hvordan dette blir når hun begynner i barnehage (3 mnd til). Hvordan skal hun ikke sette småstein i halsen når hun ikke blir fulgt med til enhver tid? Uææ dette er vanskelig Anonymkode: 37e2f...12c
Maleficenta Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en baby på 8 mnd som jeg gjerne ønsker å stimulere mer. Problemet mitt er at jeg er litt redd for å la henne krabbe så mye ute fordi hun putter ALT i munnen. Jeg følger med altså, men hun er så rask og jeg må virkelig løpe etter henne og dra ting ut av hendene hennes HELE tiden. Lurer forresten også på hvordan dette blir når hun begynner i barnehage (3 mnd til). Hvordan skal hun ikke sette småstein i halsen når hun ikke blir fulgt med til enhver tid? Uææ dette er vanskelig Anonymkode: 37e2f...12c Går så fint så. Min gutt har spist mye sand fra stranda og sandkassen. Går fint. Når han var så liten stappa jeg smokken i munnen. Det hjalp faktisk. Ellers må man bare passe på 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg lurte veldig på dette med første barn. Men det var egentlig bare noen få måneder hun var fæl til å putte alt av steiner i munnen, og så roet det seg. Vi måtte fortsatt følge med, men det var ikke hver eneste ting svupp inn i munnen før man rakk å blunke mer. Nå har vi en baby på 8 mnd. som jeg lar være å sette ned på bakken på småstein akkurat nå, men som krabber fornøyd rundt og spiser gress og sand. Anonymkode: ec31a...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Har gitt mine smokken når de har vært ute i den alderen. Begrenser faren og at de tar absolutt alt i munnen. Ellers går det veldig fint om de spiser litt sand og jord altså. Anonymkode: 2abd7...a77 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Må jo følge med og ta ut det som kommer i munnen. Har på 9mnd og det pakkes inn der også. Er ganske mye ute å grabber og pakker inn. Men heldigvis så pleier hun å ha det i munnen ganske lenge. Altså hvis hun putter noe i munnen som jeg ikke får med meg, som har hendt inne. Så går hun mest å tygger på det, men tipper hun svelger tingen hvis det ikke blir oppdaget kjapt. Så en har litt tid på seg fra det er i munnen før dem svelger det også, vil jeg tro. Men ja er også skeptisk til grus og småstein også. Og det hjelper å pakke på dem en smokk. Men uansett, er jo ingen fare så lenge du følger med og er lamme. Anonymkode: 80f94...750
Maleficenta Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Må jo følge med og ta ut det som kommer i munnen. Har på 9mnd og det pakkes inn der også. Er ganske mye ute å grabber og pakker inn. Men heldigvis så pleier hun å ha det i munnen ganske lenge. Altså hvis hun putter noe i munnen som jeg ikke får med meg, som har hendt inne. Så går hun mest å tygger på det, men tipper hun svelger tingen hvis det ikke blir oppdaget kjapt. Så en har litt tid på seg fra det er i munnen før dem svelger det også, vil jeg tro. Men ja er også skeptisk til grus og småstein også. Og det hjelper å pakke på dem en smokk. Men uansett, er jo ingen fare så lenge du følger med og er lamme. Anonymkode: 80f94...750 Jeg ser det på gutten min når han gjemmer noe i munnen. Han smiler sånn hemmelighetsfullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå