Gå til innhold

Kjenner du noen som har blitt alvorlig syke av korona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du noen som har blitt alvorlig syke av korona? Eller kjenner du noen som kjenner noen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingen i Norge som er blitt alvorlig syk eller som har hatt corona som de vet om.

Har 6 venner og bekjente som er døde på grunn av corona men det er i utlandet.

Skrevet

Ja, han lå i respirator. Frisk nå

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg kjenner mange som har hatt korona men ingen som har blitt veldig syk av det heldigvis. 

Skrevet

Naboen min døde. Onkelen og tanta mi ble skikkelig syke, han måtte I respirator og hjernen hans var helt potetmos etterpå, han husket ikke noe, han klarte ikke snakke, han hallusinerte lenge, han er hjemme igjen nå men han er fortsatt surrete. Tante er helt bra da. 

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

En i boligområdet her jeg bor døde av korona.Han lå ett par mnd i respirator men de klarte ikke å holde liv i han😞

Skrevet

Ja, kollega. Lå i respirator i mars. Frisk igjen nå.

Skrevet

Kjenner ingen som har hatt korona i det hele tatt 😳 Men vært få tilfeller i bygda, selvom det er veldig mange som pendler til Oslo herfra. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet

En kollega, han holdt på å dø, lå i koma i to uker. Sliter nå med senskader, han fikk corona i hjernen. 

Ellers et par andre som ble ganske syke, men ikke syk som i sykehussyke. Søsteren min og barna hennes ble også bekreftet smittet, men de merket knapt noe til det. 

Skrevet

Kjente en som døde med det(sier med det, fordi hun var full av kreft og over 85 år). 

Ellers kjenner jeg to som ble sengeliggende i mange uker, men ikke noe behov for sykehusbehandling. 

Kjenner også 8 andre som har hatt det, både med milde og uten noen symptomer. Selv har jeg antistoffer, men ikke merket at jeg har hatt infeksjon. 

• Liker 2
Skrevet

Kjenner ingen som har blitt påvist med det engang.. ikke hørt om noen som kjenner noen heller.. 😳 Men det er vel like greit? 

Gjest Linny111
Skrevet

Grandtanta til typen min døde. Både jeg og typen har hatt det, men ble ikke veldig syke.

Skrevet

Ok! Takk for svar! :) 

Skrevet
3 timer siden, Sinsiew skrev:

Kjente en som døde med det(sier med det, fordi hun var full av kreft og over 85 år). 

Ellers kjenner jeg to som ble sengeliggende i mange uker, men ikke noe behov for sykehusbehandling. 

Kjenner også 8 andre som har hatt det, både med milde og uten noen symptomer. Selv har jeg antistoffer, men ikke merket at jeg har hatt infeksjon. 

Interessant at alle reagerer forskjellig på korona. 

Skrevet

Ja, søskenbarnet mitt ble alvorlig syk lenge. Han beskrev det som å puste glassbiter. Han er helt frisk nå.

Skrevet

Ja, en kollega ble syk som en av de første tidlig i mars. Han var veldig syk, lå på sykehus i flere uker. Han er nå erklært "frisk" fra corona, men er fortsatt 100% sykmeldt da han sliter med sterkt energitap, pustevansker og hukommelsesvikt. 
Han er rett under 60 år, helt frisk fra før og i generelt god form. 

• Liker 2
Skrevet
På 7.10.2020 den 15.26, Becky skrev:

Interessant at alle reagerer forskjellig på korona. 

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så sensasjonelt eller interessant, sånn er det med mange virus - folk reagerer forskjellig, dette er ikke noe som gjelder spesielt for korona. 

• Liker 6
Skrevet

Kjenner ikke en eneste person som har hatt corona, verken i Norge eller i utlandet

Skrevet

Min kollega sin barndomsvenn døde av korona han var ung. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, en kompis i 30-årene ble innlagt på sykehus. Ikke respirator, men oksygentilførsel. Ble akkurat utskrevet, tror jeg.

• Opprett ny...