Gå til innhold

Førstegangstjenesten på NRK- ok for 12-åringer å se?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10-åringen her har sett traileren på repeat de siste ukene, så gleden var stor da vi kunne se de nye episodene sammen i helgen! Jada, litt drøy språkbruk innimellom, men samtidig virker det som at han forstår at det blir brukt som et «humoristisk krydde». Laila forstår han seg ikke på, men Ahre-Ketil og Ola Halvorsen er favorittene 😊

Og jeg koser meg med at vi kan se dette sammen og le på ekte 😅

Anonymkode: 45c76...035

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barna mine på 6 og 8 har sett de gamle episodene og koste seg veldig. Det var en del de ikke forstod, altså ting som gikk over hodet på dem, noe som var helt fint. Jeg hadde tenkt å la dem se de nye episodene også, men vet ikke om de er mye drøyere? 

Jeg er ikke så streng på å se sånt, så lenge de ser sammen med oss. De kan Haugenstua nærmest utenat, men det betyr ikke at de banner for det. De synger også med på Satsebrakke, men skjønner jo ikke de seksuelle uttrykkene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ja. De snakker jo ikke om annet o den alderen. Kjipt hvis de ikke får se 😎

Anonymkode: ba86f...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Det er langt verre ting der ute, for å si det slik. 

Anonymkode: 1fd11...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min nesten 12-åring min ser på, synes det er morsomt. Banner ikke selv, og synes Laila er for drøy, men hun liker godt alle de andre. 

Anonymkode: 376fc...0d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville ventet til barnet blir tenåring. Ja, det er en del humor, men også mye stygt språk og rar oppførsel 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...