AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Del Skrevet 6. oktober 2020 Så at det var 12-års grense på NRK, men samtidig er det jo en del grove ord osv. Innafor at en 12-åring ser på dette? Anonymkode: 6cbd0...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Del Skrevet 6. oktober 2020 Absolutt ikke. Anonymkode: bfe5b...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 6. oktober 2020 #3 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ja. Absolutt! Men hadde sett det sammen med en 12 åring. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Del Skrevet 6. oktober 2020 Hva tror du 12 åringer ser på YouTube? Anonymkode: 88ec5...2fb 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 6. oktober 2020 #5 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ja uten problem. En normal 12 åring med tilgang til internett, har trolig sett og hørt verre ting enn det som blir sagt i serien. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 6. oktober 2020 #6 Del Skrevet 6. oktober 2020 Nei.. de kommer ikke til å forstå noe av serien uansett. Den er basert på vitser og oppførsel som en 12 åring ikke forstår. Da kan man like godt la vær 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 6. oktober 2020 #7 Del Skrevet 6. oktober 2020 Tror ikke de lærer noen nye ord akkurat, men litt mye bruk av ordet 'fitte' etter min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, kruspersilletaco skrev: Tror ikke de lærer noen nye ord akkurat, men litt mye bruk av ordet 'fitte' etter min smak... Liker du ikke smaken av fitte? Anonymkode: bffc8...a43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 6. oktober 2020 #9 Del Skrevet 6. oktober 2020 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #10 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har en sønn på 11 og ei datter på 9, begge ser Førstegangstjenesten. Og begge ler godt av det. "Mamma, de banner litt mye der" har de sagt et par ganger, og jeg er helt enig. Men ingen av dem banner selv, og begge ungene er høflige i både språk og attitude. De vet hva som er galt og rett, og kommer nok aldri til å ha et så grovt språk som verken tenåringer eller voksne. Hun Laila-figuren er for drøy, men jeg ser at barna mine ikke tar alle referansene. Heldigvis ikke. Og det de forstår, er ikke ord de selv bruker. For min del kunne de kuttet ut hele henne fra serien, for jeg synes ikke det er en veldig bra figur uansett. Anonymkode: a59d6...267 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en sønn på 11 og ei datter på 9, begge ser Førstegangstjenesten. Og begge ler godt av det. "Mamma, de banner litt mye der" har de sagt et par ganger, og jeg er helt enig. Men ingen av dem banner selv, og begge ungene er høflige i både språk og attitude. De vet hva som er galt og rett, og kommer nok aldri til å ha et så grovt språk som verken tenåringer eller voksne. Hun Laila-figuren er for drøy, men jeg ser at barna mine ikke tar alle referansene. Heldigvis ikke. Og det de forstår, er ikke ord de selv bruker. For min del kunne de kuttet ut hele henne fra serien, for jeg synes ikke det er en veldig bra figur uansett. Anonymkode: a59d6...267 Hun er den beste! Skal de kutte ut noen så kan de ta Ola Halvorsen. Anonymkode: 45682...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #12 Del Skrevet 6. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Nei.. de kommer ikke til å forstå noe av serien uansett. Den er basert på vitser og oppførsel som en 12 åring ikke forstår. Da kan man like godt la vær Håper ikke du har 12-åring selv 🙈 Anonymkode: 14f35...5d2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 6. oktober 2020 #13 Del Skrevet 6. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper ikke du har 12-åring selv 🙈 Anonymkode: 14f35...5d2 Ok..😂 har ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eif Skrevet 6. oktober 2020 #14 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en sønn på 11 og ei datter på 9, begge ser Førstegangstjenesten. Og begge ler godt av det. "Mamma, de banner litt mye der" har de sagt et par ganger, og jeg er helt enig. Men ingen av dem banner selv, Anonymkode: a59d6...267 ... Foran deg. Men det å ikke se på serien kommer ikke til å endre noe uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6. oktober 2020 #15 Del Skrevet 6. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Nei.. de kommer ikke til å forstå noe av serien uansett. Den er basert på vitser og oppførsel som en 12 åring ikke forstår. Da kan man like godt la vær Gutta på 12 synes førstegangstjeneste er hysterisk morsomt. Sikkert jentene også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 6. oktober 2020 #16 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Dersom tolvåringen er på internett har han mest sansynlig sett og hørt langt verre enn det som sendes på Nrk.. For noen uker siden gikk en video på TikTok viral hvor en mann skjøt seg selv feks.. Endret 6. oktober 2020 av Gasellen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #17 Del Skrevet 6. oktober 2020 Enig med dere som sier det er uproblematisk. Jeg har ingen 12-åring selv, men jeg tenker jo som noen av dere at de ser mye verre ting på diverse apper. Syns dere det er en forskjell på å få se dette hjemme sammen med foreldre, kontra det å se det på skolen f.eks i kosetimer eller spisetid? Anonymkode: 6cbd0...148 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #18 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, Try2 skrev: 🤣 Hvorfor latterfjeset? Anonymkode: b8dd0...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #19 Del Skrevet 6. oktober 2020 11-åringen her ser på. Anonymkode: 61775...53b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #20 Del Skrevet 6. oktober 2020 Serien er jo som laget for 12-åringer. Anonymkode: 55e77...4cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå