AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hvordan er det med kvinnelige ekshibisjonisters syn på mannlige «kolleger» med samme trang; tolererer dere at en del menn tenner på å vise staken slik dere tenner på å vise dere frem/bli sett, eller synes også dere at nakne menn og pikker er motbydelig i tråd med kvinner flest ( hvis det ikke er snakk om partneren)? Kan det være slik at noen av dere til og med synes det er pirrende å se en naken mann og hans stake i ny og ne? Anonymkode: 65021...2d4
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Om dette gjøres på en ordentlig måte, på steder hvor de involverte samtykker til sånn. Sure, ingen problem. Flashing, offline eller online. Neitakk! For min del er ikke penis i seg selv tennene å se på, men et helhetlig bilde? I rett setting.. nom 😃 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg liker å vise meg frem uten klær, men er ikke særlig glad i dickpics. Samme som en skrev øverst, tenner ikke på peniser men på kropp i helhet . Anonymkode: 4ecc4...9fe
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å vise meg frem uten klær, men er ikke særlig glad i dickpics. Samme som en skrev øverst, tenner ikke på peniser men på kropp i helhet . Anonymkode: 4ecc4...9fe Ok. Mannlige ekshib. er nok ofte fokusert på å vise staken og ting som normalt ikke synes. Hva med kvinnelige ekshib.; tenner dere på å vise kroppen generelt, eller det også et poeng å vise pupper, rumpe og musa? TS Anonymkode: 65021...2d4
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Mannlige ekshib. er nok ofte fokusert på å vise staken og ting som normalt ikke synes. Hva med kvinnelige ekshib.; tenner dere på å vise kroppen generelt, eller det også et poeng å vise pupper, rumpe og musa? TS Anonymkode: 65021...2d4 Ikke fra det jeg har sett 😃 For meg er greia å vise MEG frem, hvilken del andre velger å fokusere på er ikke så nøye for meg :)
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Spørsmålet er jo litt utfordrende. Jeg pleier ikke å vise meg fram sånn direkte, men jeg må si at jeg blir litt pirret av at menn ser på meg. F.eks. skjedde det i sommer at en mann hadde litt "lange øyne" da en venninne og jeg badet nakne. Vi kommenterte det oss i mellom men lot som vi ikke la merke til det. Jeg liker ikke at menn direkte eksponerer seg for meg, men jeg kan ikke unnlate å titte litt når det byr seg en sjanse. Litt umodent kanskje? Anonymkode: f2d2d...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Kvinner tenner ikke på menn visuelle sett på samme måte som menn tenner på kvinner. Så selv om kvinnene selv liker å vise seg frem betyr ikke det at de likevel liler å se nakne menn, og da særlig selve penis. Vi kvinner tenner ikke på dette (i alle fall ikke 98% av oss). Kvinner vil også oftest kjenne seg usikker når menn er pågående seksuelt for eksempel i form av å vise seg frem naken. For en kvinne er muligheten for uønsket kontakt/overgrep alltid til stede og for kvinner flest vil det at menn viser dem penis/viser deg frem være en uønsket situasjon. Kvinner er i en underlegen maktposisjon og dette vil påvirke situasjonen. Anonymkode: 83d31...47a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner tenner ikke på menn visuelle sett på samme måte som menn tenner på kvinner. Så selv om kvinnene selv liker å vise seg frem betyr ikke det at de likevel liler å se nakne menn, og da særlig selve penis. Vi kvinner tenner ikke på dette (i alle fall ikke 98% av oss). Kvinner vil også oftest kjenne seg usikker når menn er pågående seksuelt for eksempel i form av å vise seg frem naken. For en kvinne er muligheten for uønsket kontakt/overgrep alltid til stede og for kvinner flest vil det at menn viser dem penis/viser deg frem være en uønsket situasjon. Kvinner er i en underlegen maktposisjon og dette vil påvirke situasjonen. Anonymkode: 83d31...47a Høres logisk og riktig ut, men jeg tenkte nok mer på den mer utagerende kvinnelige ekshib. som har mye av sin seksualitet koblet opp mot det å vise sine edlere deler og aktivt oppsøker situasjoner for å praktisere sin legning, og ikke så mye på «vanlige» kvinner som synes det er litt pirrende å bli sett og beundret i enkelte situasjoner TS Anonymkode: 65021...2d4
Gjest Alterego666 Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: men jeg tenkte nok mer på den mer utagerende kvinnelige ekshib Litt ledende spørsmål?😁
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #10 Skrevet 6. oktober 2020 7 minutter siden, Alterego666 skrev: Litt ledende spørsmål?😁 En smule... 😅 TS Anonymkode: 65021...2d4
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2020 #11 Skrevet 6. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres logisk og riktig ut, men jeg tenkte nok mer på den mer utagerende kvinnelige ekshib. som har mye av sin seksualitet koblet opp mot det å vise sine edlere deler og aktivt oppsøker situasjoner for å praktisere sin legning, og ikke så mye på «vanlige» kvinner som synes det er litt pirrende å bli sett og beundret i enkelte situasjoner TS Anonymkode: 65021...2d4 Du mener av de som gjerne går på klubber, for å utøve dette på steder hvor folk samtykker til å se sånn? Eller som legger ut bilder, på egnede steder for dette? Eller folk som utsetter folk som IKKE har samtykket for det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #12 Skrevet 6. oktober 2020 8 minutter siden, SlemUlv skrev: Du mener av de som gjerne går på klubber, for å utøve dette på steder hvor folk samtykker til å se sånn? Eller som legger ut bilder, på egnede steder for dette? Eller folk som utsetter folk som IKKE har samtykket for det? Er ærlig talt ikke sikker, men regner uansett med at kvinnelige ekshib. ikke må tenke så mye på samtykke uansett tid og sted som mannlige varianter. Hvis du med klubber mener strippeklubber etc. er nok det en annen form for ekshib. enn det jeg har i tankene. Tenker nok mer på hverdagslige steder, hva nå det måtte være, som ute i naturen, og kanskje steder hvor en viss lettkleddhet er vanlig og akseptert, men hvor man ved et «uhell» viser litt mer. Ikke den tradisjonelle blotteren i frakk på gatehjørnet, og selvfølgelig ikke situasjoner som omfatter barn, eller åpenbart svake grupper. Det kan være så enkelt som å skifte eller bade naken der hvor noen kan se deg, men selvfølgelig ikke på en fullpakket familiestrand (unntatt på en naturiststrand, men da kan det neppe kalles ekshib. eller blotting). Er litt på siden av HI, men tror neppe likestillingsrådet er eller bør være spesielt opptatt av emnet, men i prinsippet ser jeg ikke hvorfor mannlige ekshib. må ta andre hensyn enn kvinnelige utgaver av «rasen». Mulig jeg tar feil, men du sier tidligere at du liker å vise deg frem, og da regner jeg med at du ikke mener en fullt påkledd albue, men heller mer intime deler, siden dette er et seksualforum. Vet ikke hvordan du lever ut dine ting, men ville du tolerert at jeg som mann gjorde det samme, eller måtte jeg legge mer bånd på meg? TS Anonymkode: 65021...2d4
Fioljenta Skrevet 6. oktober 2020 #13 Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Jeg er egentlig mest imponert over at du klarte å stave eksjibonisme...eksibonisme...ekshibonisme... blæh... «det ordet» riktig to ganger på rad! Jeg trenger stavekontroll. 😂 Endret 6. oktober 2020 av Fioljenta 2
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2020 #14 Skrevet 6. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ærlig talt ikke sikker, men regner uansett med at kvinnelige ekshib. ikke må tenke så mye på samtykke uansett tid og sted som mannlige varianter. TS Anonymkode: 65021...2d4 Du tar feil. Seff må vi tenke på samtykke. Alltid. Og jeg går på bdsm klubber, for å få ut min ekshib side 😃 Strippeklubber er ikke for meg. Gjør gjerne det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #15 Skrevet 6. oktober 2020 16 minutter siden, Fioljenta skrev: Jeg er egentlig mest imponert over at du klarte å stave eksjibonisme...eksibonisme...ekshibonisme... blæh... «det ordet» riktig to ganger på rad! Jeg trenger stavekontroll. 😂 Måtte trene lenge 😂😂 TS Anonymkode: 65021...2d4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #16 Skrevet 6. oktober 2020 9 minutter siden, SlemUlv skrev: Du tar feil. Seff må vi tenke på samtykke. Alltid. Og jeg går på bdsm klubber, for å få ut min ekshib side 😃 Strippeklubber er ikke for meg. Gjør gjerne det samme. Kan lite om emnet, men det ligger vel mye mer i begrepet bdsm enn trangen til å vise staken eller musa (litt enkelt beskrevet)? Tenner ikke på hverken bondage eller sado, men synes det er spennende at noen ser tissetassen i ny og ne; f.eks. på steder hvor nakenhet ikke er helt uvanlig, og det betyr jo at det allerede er en viss form for aksept så lenge man ikke aktivt trenger seg innenfor menneskers komfortsone Anonymkode: 65021...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå