Gå til innhold

Hvor lang ventetid på tilleggsstipend fra lånekassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaringer med hvor lang behandlingstid det er på y- og x-skjema hos lånekassen? Jeg sendte inn søknad før sommerferien og venter fortsatt.. Er det evt noen som nylig har fått svar, så vi vet ca hvor langt de har kommet?

Anonymkode: 33522...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Lånekassen er trege nå... min søknad skulle vært ferdigbehandlet i går etter 12 uker behandlingstid, men har enda ikke hørt noe.  

Anonymkode: ed685...fe7

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns Lånekassen er trege nå... min søknad skulle vært ferdigbehandlet i går etter 12 uker behandlingstid, men har enda ikke hørt noe.  

Jeg har venta 15! Skrev til dem for en måneds tid siden, og da fikk jeg svar at ny forventet ventetid var 12 til 16 uker... Hadde i utgangspunktet forventa at det skulle være 8 uker, og fantaserte til og med litt om å få ekstrastøtten for sommeren i løpet av sommeren :icon_lol: Men de har vel mye å gjøre!

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har venta 15! Skrev til dem for en måneds tid siden, og da fikk jeg svar at ny forventet ventetid var 12 til 16 uker... Hadde i utgangspunktet forventa at det skulle være 8 uker, og fantaserte til og med litt om å få ekstrastøtten for sommeren i løpet av sommeren :icon_lol: Men de har vel mye å gjøre!

Nå er min søknad ferdigbehandlet 🤗

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er min søknad ferdigbehandlet 🤗

Hurra! Glad på dine vegne. Hva søkte du om?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hurra! Glad på dine vegne. Hva søkte du om?

Skolepenger, fullt lån og stipend samt tilleggslån. Nå får jeg bare vente spent på utbetalingen. :) 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skolepenger, fullt lån og stipend samt tilleggslån. Nå får jeg bare vente spent på utbetalingen. :) 

Oi, ja, det var jammen på tide! Håper det går fort!

Skrevet

Nå har det gått 16 uker.. 

Skrevet
På 8.10.2020 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge  ventet du?

Anonymkode: a0847...ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...