Liesl Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Netflix, Sumo, Disney, HBO, Viaplay, Dplay eller noe helt annet? Hvilke streamingtjenester abonnerer du på og hvilken liker du best/minst? 🙂
Gjest TheCatLady Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Hm, jeg tror jeg liker Netflix best. Flere serier jeg følger med på og deres egenproduserte innhold er ofte veldig bra. Synes også at de har en del bra filmer. HBO har flere serier jeg følger med på og da synes jeg det er verdt å ha det, men jeg gidder ikke å ha det hele tiden. Filmene de har er gamle filmer så tror ikke jeg har sett film der i det hele tatt. Viaplay har også flere serier jeg følger med på, men det er ikke en tjeneste jeg har hele tiden siden det til tider er lite jeg ønsker å se. De har et ganske bra utvalg av filmer og pluss for at man kan leie. Det er nok den tjenesten som har best utvalg av filmer. Amazon prime. Den betalte jeg kun for å se This is us, men har ikke hatt den så lenge. Har bare sett litt på Hanna i tillegg, men det ser ut som de har noen flere serier som kan være interessante. Filmene er stort sett gamle her også. Disney+ har jeg ikke hatt så lenge, men hvis man liker Disney er den verdt det. Nå fikk jeg pepper for det i en annen tråd, men det bør komme flere filmer eller serier etter hvert om jeg skal fortsette å ha det. Det er gøy akkurat nå, men litt skuffende at flere filmer ikke er lagt til. Jeg ser mye på serier så har prøvd mange tjenester Ja, har prøvd Sumo og Dplay også, men synes ikke de er like interessante for min del. Jeg er også veldig kresen på filmer så kan være derfor jeg er litt kritisk til det, men virker som mange ikke satser særlig på film og bare har noen gamle bare for å ha noe å tilby
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg liker godt dplay pga reality. Så har jeg nå Disney + pga datteren min og meg selv.. Jeg slettet Netflix i går egentlig hehe.. Var ikke så bra. Anonymkode: 88573...637 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Anbefaler forresten viki for de som liker koreansk drama... Kjempebra! Anonymkode: 88573...637 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg bruker Sumo og Viaplay mest pga innholdet, men liker også Netflix. De to sistnevnte er mest brukt når jeg skal finne nye filmer å se pga forhåndsvisning og info. De er også best når det gjelder muligheten til å hoppe over intro og oppsummering i begynnelsen av serieepisoder (f eks introen i Friends som kan være kjedelig å se ved binging) Jeg er ikke glad i dplay da det ikke er enkelt å gå til neste episode der. Når det gjelder HBO er jeg en av de veldig få som ikke treffes av innholdet der..🙈 Anonymkode: 9ec03...eef 1
every woman Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg bytter på. For en stund siden hadde jeg Sumo. Da jeg hadde sett alt jeg ville se der, sa jeg opp. Nå har jeg Dplay, for å se sesongene av Masterchef Australia som jeg ikke har sett ennå. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Sumo og Viaplay mest pga innholdet, men liker også Netflix. De to sistnevnte er mest brukt når jeg skal finne nye filmer å se pga forhåndsvisning og info. De er også best når det gjelder muligheten til å hoppe over intro og oppsummering i begynnelsen av serieepisoder (f eks introen i Friends som kan være kjedelig å se ved binging) Jeg er ikke glad i dplay da det ikke er enkelt å gå til neste episode der. Når det gjelder HBO er jeg en av de veldig få som ikke treffes av innholdet der..🙈 Anonymkode: 9ec03...eef Liker godt at Viaplay viser IMDB-score på filmene sine, slik at jeg slipper å måtte søke det opp hver gang. Selv ser jeg ALDRI filmen med en dårligere score enn 7,0 🙈 Anonymkode: fbd00...e2c 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Bruker prime mye, gode serier og mye bollywood å velge mellom Anonymkode: 2b1a4...f66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå